کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

687


اگر شب قبل خوب نخوابیده‌اید و گردنتان هم دچار اسپاسم شده .. و رسیدن صبح را به سختی پذیرفته و چشمهای تازه گرم شده‌تان را به سختی باز کرده‌اید ..

اگر کار شرکت از کَت و کول‌ ِتان بالا رفته و صدای همان پیچ گوشتی شارژی، مغزتان را دچار نویز کرده .. و یک مشتری بی‌ادب هم تماس گرفته و اعصاب شما را رنده کرده ..

اگر حتی با وجود بیرون دویدنتان از شرکت راس ساعت 4:30 و تلاش برای رسیدن به یک تاکسی‌ای که مستقیم بره .. باز دیدید همان همشهریانی که صبح از رختخواب به اتومبیل خود منتقل شده بودند، حالا از پشت میز کار، باز به اتومبیل خود منتقل شده‌اند و کلا خیابان شده پارکینگ .. و اسیر دیو کریه منظر ترافیک شُدید ..

اگر بعد از پرداخت 1000 تومان کرایه به جای 700 تومان کرایه .. و شنیدن دلیل منطقی و قانع کننده راننده .. که “مگه نمی‌بینی ترافیکه” و “وقتی ترافیکه کرایه میشه 1000 تومن”  .. و باز، پرداخت یک هزاری دیگر برای کورس بعدی .. به جای 700 تومان کرایه و این بار سوال نکردن از راننده ..

و اگر .. بعد از کلی تنش دیگر .. یک مثقال .. فقط یک مثقال اعصاب برای شما باقی مانده .. به جای فرار از شهر .. و رفتن به خانه .. و هفت بار قفل کردن در .. و پناه بردن به آغوش همسر .. و آماده کردن یک شام مطبوع .. و دراز کردن پا و نفس کشیدن .........

بروید و فیلم آرایـ.ش غلـ....ـیـظ را با همسرتان ببینید .. تا همان یک مثقال اعصاب را هم نداشته باشید ..

.

تلخ .. آزاردهنده و چرک و سیاه .. سیاه سیاه سیاه ..

هر قدر .. هر قدر هم بعضی ادمها عـ.وضی و گرگ و درنده خو شده باشن .. من ترجیح میدم دستهام را روی گوشهام بذارم .. و نگاهم را به آسمان بدوزم .. و باور نکنم به کجا رسیده‌ایم ..

به این فیلم تلخ .. اضافه کنید آنونس فیلمی را که قبل از پخش فیلم اصلی، مژده اکرانش داده شد .. “مسـ..ـتانه” .. که اینطور معرفی شد: پرداختن به توحش امروزی و ... ...........

آخه چرا ؟؟؟؟؟؟



با همه‌ی اینها .. کاش حصاری محکم‌تر دور روح و روانمان داشته باشیم .. و اینقدر راحت .. حتی از یک فیلم تلخ و سیاه و ...  .. متاثر نشیم و باقی‌ی ِ ماجِرا ........



نظرات 3 + ارسال نظر
زهرای روزهای خوب پاییزی 30 مهر 1393 ساعت 11:32

خوب میفهمم چی میگی ...چون تو این ترافیک کوفتی موندم خیلی شیک درکت میکنم...اما خب به نظرم برای اینکه کمتر این ترافکیو حس کنی اهنگهای مورد علاقه تو بریز تو گوشیتو و وقتی تو تاکسی هستی play کن...خیلی خوبه

پیشنهاد خوبیه .. اصلا از این قابلیت گوشیم استفاده نکرده‌ام .. باورت میشه؟؟

شقایق 30 مهر 1393 ساعت 12:57

این روزا ک عموما همه چیز غمگینه کاش ی سری چیزای فضای زندگیمون ok باشه

ایشالا میشه

آمارین 30 مهر 1393 ساعت 23:15

بروید و فیلم آرایـ.ش غلـ....ـیـظ را با همسرتان ببینید .. تا همان یک مثقال اعصاب را هم نداشته باشید ..
خیلی باحال بود
جدن انقد فیلم بدی بود؟



در واقع من در شرایطی نبودم که این فیلم رو ببینم .. دوست داشتم فیلمی می‌دیدم که اینقدر تلخ نمی‌بود یا حداقل من در شرایطی بودم که تلخیش اینقدر اذیتم نمی‌کرد ..
شاید یه وقت دیگه ببینمش و اصلا روم تاثیری نذاره ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد