کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

689


حالم بهتره ..

خدا رو هزاران بار شکر .. که هست .. که هست و دست نوازشی روی سر ما می‌کشه .. چقدر دوستت دارم خدایا .. 

.


آبان رسید .. ماه مناسبت‌های شاد خانواده ما .. من و همسرم .. که البته همزمانی با محرم .. از جنب و جوش ما برای جشن گرفتن و مهمونی دادن کم کرده ..

.



به بهانه تشکر از شما این پست را گذاشتم .. به بهانه تشکر .. بابت پیغام خصوصی متذکرانه‌تون .. ممنونم :)






نظرات 3 + ارسال نظر
زهرای روزهای خوب پاییزی 3 آبان 1393 ساعت 12:24

خداروشکر که بهتری قاصدک
همیشه شاد باش لطفا چون من خودمم این روزها حال و روز درست و درمونی ندارم .باز شماها که شادید منم شاد میشم


ایشالا مسائل و دلمشغولی‌های تو هم هر چی که هست به خوبی حل بشه ..

خوشحالم که بهتری عزیزم.مبارک باشه خانوم

ممنونم عزیزم .. ممنونم

سلام دوست من
خیلی خیلی خوشحالم که حالت بهتره و خدا رو شکر میکنم.
امیدوارم روز بروز بهتر و بهتر هم بشی مخصوصا حالا تو این ماه که میگی ماه مناسبتهای شاد خانوادتونه. همیشه شادی و آرامش تو خونه و خانوادتون به وفور پیدا بشه انشاالله.

خواهش میکنم ، ممنونم که اومدی و کامنت گذاشتی.
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.

دوستان خوب و باوفا سایه گستر لحظات تلخ و شیرین روزگارند..سایه ات برقرار

ممنونم دوست من .. ممنونم از محبتت ..
الهی برای همه همیشه خیر باشه و خوشی ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد