کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

692


یه حس قلقلکی دارم .. یه لبخند ذوق زده‌گانه‌ی کوچولو .. همین ..


خدایا ممنونم ازت .. این هدیه را فقط از طرف تو می‌دونم .. به پاس ..... به پاس همه آنچه خودت میدونی .. ممنونم از این دلگرمی ..

این هدیه را میذارم به حساب اینکه خواستی بهم بگی خوب حواست به من هست ..

ممنونم ازت ..


 

 

 

 

بامزه اینجاست که سر انتخاب همین کد مردد بودم .. و در وقت اضافه این کد را به انتخاب‌هام اضافه کردم ..




نظرات 13 + ارسال نظر
شقایق 7 آبان 1393 ساعت 09:35

به به مبارک ها باشه خانوم :) ی شیرینی تپل افتادی ها


من شیرینی افتادم؟؟؟
یعنی میخوای بهم شیرینی بدی

شقایق 7 آبان 1393 ساعت 09:47

بله ..وقتی دانشگاهت اینقده نزدیک ماست ...وقتی قرار باشه بری دانشگاهت باید از کنار من رد شی و بری ...مگه میشه بخهت شیرینی ندم؟!
تازشم ...خهر وقت ک بخوای میتونی بیای پیشم بمونی :*

دختر مهربون ..
99.99% نمیرم ثبت نام شقایق جان ..
ولی هر وقت بیام سمت شما حتما با کمال میل میام ببینمت

مبارک باشه خانوم.
چه جالب منم قزوین قبول شدم
خواهر من کارشناسی علوم و فنون بود همین رشته صنایع و خیلی راضی بود.چرا نمیری؟؟
البته منم به احتمال زیاد نمیرم

ممنونم..
منم بهت تبریک میگم .. برات کامنت هم گذاشتم
شنیده‌ام دانشگاه خوبیه ..

چون رویای شریف و تهران و امیرکبیر و تربیت مدرس در سر دارم

سارمونلا 7 آبان 1393 ساعت 11:42

ممنون.بله کامنتت رو دیدم عزیزم.غیر انتفاعی اکباتان قبول شدم.
خوش به حالت راستش من اصلا دیگه حوصله کنکور دادن رو ندارم(البته امسال هم خیلی نا امیدانه ثبت نام کردم و فقط یکی دو هفته به کنکور یکم خوندم.چند سالی بود شرکت نمیکردم.اگر که نرم فقط فکرم رو آزاده)
ایشاالله که موفق باشی عزیزم

منم برای امسال هنوز شروع به خوندن نکرده‌ام .. ولی رویاهام اندازه‌ی زحمتم نیستن
اتفاقا خوش به حال تو که تکلیفت با خودت معلومه

ویدا 7 آبان 1393 ساعت 11:51

wooooooooooooooooooooooooooooooooooow
تبریک میگم عزیزم

ای وای خجالت کشیدم ..

مرسی عزیزم

غزل 7 آبان 1393 ساعت 13:50

تبریککککککککک عزیزم
نمیریییییییی ؟

مرسی غزل جان ..
خیلی بعیده برم ..

زهرای روزهای خوب پاییزی 7 آبان 1393 ساعت 15:24

عزیزم تبریک میگم....تبریک تبریک تبریک

منم می خواستم بپرسم...میری؟دیدم نوشتی نمیری
ایشالا یه دانشگاه بهتر همون که می خواهی در انتظارته

مرسی زهرا جان ..

ایشالا

اطلسی 8 آبان 1393 ساعت 09:21

عزیزم ازین دلگرمی و انگیزه بیشتر چی میخوای...
امسال مطمئنا حتما امید به خدا رویاتو واقعی میکنی....
خیلی تبریک میگم

ممنونم اطلسی عزیزم ..
ایشالا هر چی خوبه همون بشه

لیندا 8 آبان 1393 ساعت 16:45

آفرین قاصدک تبریک میگم
چه دلگرمی ازین بهتر
ایشاللا سال بعد همون چیزی که میخای تو تهران قبول شی تا هم به زندگیت برسی و هم به کارت
چیزی هم خونده بودی قاصدک؟یعنی انتظار قبولی از خودت داشتی؟

مرسی مهربون ..
ایشالا عزیزم ..
آره خونده بودم مثلا .. ولی اصلا خوب امتحان ندادم
بعد از آزمون انتظار قبولی غیر انتفاعی تهران رو داشتم .. ولی رتبه‌م اومدم دیدم خیلی گل کاشته‌ام

آمارین 10 آبان 1393 ساعت 09:57

مبارک باشه. چقد شیرینه دیدن کلمه ی قبولی حتی اگه نخوای پی ش رو هم بگیری.
ایشالله به اون چیزی که دلت میخواد، برسی.

خیلی ..
حس خوبی بود ..
پست 681 رو یادته؟
خدا خوب اعترافات اون شب من رو شنید ..
فقط از قبولی خوشحال نشدم .. از جوابی که خدا به سوال‌هام داد خوشحال شدم ..
از خدا ممنونم ..
یه حجم عظیمی از حس بد رو از قلبم برداشت .. خودش می‌دونه که چقدر ...........

آلما 10 آبان 1393 ساعت 13:46

مبارکه خیلی با تاخیر :))

مرسی عزیزم

چه اتفاقات خوبی وای خوشحال شدم ... :)

آتا 14 آبان 1393 ساعت 14:57

قاصدک من چرا این پستت رو ندیده بودم. اومدم برات بعد از مدت ها کامنت بزارم این پست رو که دیدم از خوشحالی پرید هر چی می خواستم بگم. بی نهایت برات خوشحالم قاصدک از ته ته دلم میگم خدارو هزار بار شکرکه ان نشونه ای که دنبالش بودی برات فرستاد خدارو بازم شکر که انقدر محکمی و پایبند به هدفت که هنوز میگی می مونی برای انچه که ارزوش رو داری. من مطمئنم صنعتی شریف مهر 94 دانشجویی مثل تو رو به خودش می بینه اینو مطمئنم. باز هم تبریک می گم بهت. سالگرد عقدتون رو هم تبریک می گم اصلا دیگه یادم نمیاد میخواستم چی بگم. خبر فوق العاده ای بود

ممنونم آتا جان ..
ایشالا هر چی خیره پیش بیاد ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد