کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

693


5 سال گذشت .. از روزی که به هم گفتیم “بله” ..

به خوبی‌های هم .. به مهربانی‌های هم .. به لبخندهای هم .. به زیبایی‌های هم .. و به هر چه غیر از این ..

88/8/8 را رساندیم به 93/8/8 ..

.

به امید لبخند و مهربانی و احترام .. به امید عشق ..

به امید همه خوبی‌های همیشگی ..






نظرات 8 + ارسال نظر
بانو-دل می نوازد 8 آبان 1393 ساعت 16:21

مبارکه خانومی…

مرسی بانوی عزیزم

لیندا 8 آبان 1393 ساعت 16:47

تبریک میگم بازم
وایییی من همش دارم اینجا بهت تبریک میگم از بس خبرای خوب میدی
دقیقن 8/8/88 رو یادمه به خاطر تاریخ خاصش

قربون ِ تو لیندای مهربون
تاریخش خاص بود .. موافقم ..

دخملی 8 آبان 1393 ساعت 20:49

الهییییییییی همیشه عمر خوشبخت باشین عزیز دلم

مرسی دخملی عزیزم ..
ایشالا همه خوشبخت باشن و ما هم همینطور ..
یه زندگی آروم و شاد و سالم .. به امید خدا ..

سارمونلا 10 آبان 1393 ساعت 09:07

مبارک باشه عزیزم..........
اونموقع من مشهد بودم وایییییییی که چه ذوق خاصی داشت عروس و دامادخایی رو که اون روز میومدن تو صحن و خطبه براشون خونده میشد....
ایشاالله که 94/8/8 با نی نی بیای و بهت تبریک بگیم

مرسی عزیزم ..
این تاریخ برای ما خیلی یک دفعه‌ای شد ..

ایشالا

اطلسی 10 آبان 1393 ساعت 09:18

من خیلی بیادت بودم 8 ام....
مبارک باشه عزیزمممممممم

عزیزمی شما خانوم
مرسییییییییی

شقایق 10 آبان 1393 ساعت 09:24

الهی که همیشه خوشبخت باشی عزیزم .مبارک باشه ....

الهی آمین ..
ممنونم شقایق جان ..

آمارین 10 آبان 1393 ساعت 09:58

تو هم جز هشت هشتیا بودی؟ اون زمان نمیشناختمت

بلی ..
هنوز وب نداشتم عزیزم ..
از 89 وب دار شدم

به به چه مبارکاااااااااااااا :)

ممنونم عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد