کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

699


مرگ همیشه تلخه برام .. و شاید ناشناخته بودنش این طعم تلخ را به کامم می‌ریزه ..

مرگ تلخه .. خصوصا اگر جوانی را همراه خودش کنه .. جوانی که استجابت دعای همیشگی ”پیر شی، جوون“ را به چشم ندیده ..

.

به قول یکی .. این رفتنها یعنی اینکه صف رو به جلو در حرکت هست .. و نوبت ما نزدیکه ..




مرتضـ..ـی پاشــــ....ـایی روحت شاد و آرام ..




نظرات 7 + ارسال نظر
شقایق 24 آبان 1393 ساعت 08:21

از این دعای مثلا خیر خیلی بدم میاد ...میدونی چرا؟ چون ممکنه آدم تو ی جوونی هم پیر شه .
خدا رحمتش کنه ...از دیروز عمیقا غمگینم براش :(

من فکر میکنم معنی این دعا اینه که یعنی به سن پیری برسی .. یعنی خدای نکرده جوون از دنیا نری ..

منم غمگین شدم .. مرگ من رو غمگین میکنه شقایق :(

شقایق 24 آبان 1393 ساعت 09:41

دیدی دیشب ویژه برنامه ای رو ک براش گذاشتن؟ خاک بر سرا انگار داشتن در مورد ی آدم تو کشور دوست و همسابه حرف میزدن .فقط احسان اومد و ی کم واژه ها رو گم کرد و ی کم ک گذشت دوباره خودشو پیدا کرد و بغض شد و آه شد و رفت و تیتراز ماه عسل ک پخش شد .اون دو تا منگولی که اسمشون رو گذاشتن گزارشگر ...از هموناولش اومدن با لبخند ....احمقها ...بعدش هم ی بازیگر طنز!!!! رو دعوت کردن ..بعدترش این دو تا احمق بلد نبودن ی کم قیافه اشون رو لااقل متاثر نشون بدن؟ بیشعور ِای کودن بلد نبودن ی تیکه لباس مشگی تنشون کنن؟ والا همه جای دنیا ...توی این همه فیلیمی ک لااقل میبینم ...وقتی ی آدمی که از قضا محبوب مردم هم هست میمیره ... مجری برنامه اش ی تیپ رسمی ک نشون دهنده ی حال و هواشه ....میپوشه ...یعنی رسما ببخشید خیلی عذر میخوام ...اما گه توی حلقشون

نه من ندیدم .. فکر کنم اون موقع خوابیده بودم دیگه ..
شقایق با این شونصد مدل سیاستی که سازمان داره .. بعضی برنامه‌ها میشن شتر گاو پلنگ .. چون باید نظر خیلی‌ها تامین بشه تا صداشون در نیاد ..

چقدر بد اگر اینطور بوده ..

عصبانی نباش دوستم ..

آمارین 24 آبان 1393 ساعت 12:51

شقایق درست میگه. منم اون برنامه رو دیدم. میگن توی یه مجلسی ختمی میری اگه گریه ت نمیاد لااقل قیافه ی متاثر به خودت بگیر اینا میدونستم مرتضی پاشایی رو خیلیا دوست دارن. حالا به هر دلیل بخاطر صدای قشنگش بخاطر جوونیش بخاطر زجر و دردی که کشیده بخاطر مریضی و مظلومیش. ولی به هیچی نگرفتن این احساسات مردم رو.
ما هم خیلی جرص خوردیم. چرا باید یه هنرپیشه ی طنز بیارن؟ نمیشد به احترام مردم یه برنامه ی کوتاه درست میکردن؟ اونوقت توی سایتا زده ویژه برنامه ی شبکه ی سه به مناسبت درگذشت مرتضی پاشایی.

من ندیدم برنامه رو ..
چی بگم ..

سارمونلا 24 آبان 1393 ساعت 16:23

روحش شاد

روحش شاد ..

مامان بتی 25 آبان 1393 ساعت 11:52

سلام دوست من
خوبی؟
وااای چند وقته نیومدم اینجا چه خبرا بوده...
بابت تاخیر عذر میخوام.، تولدت مبارک باشه. الهی که همیشه سلامت شاد باشی در کنار همسرت و ارامش تو زندگیتون و وجودت موج بزنه و لطف خدا رو تو هر گوشه از زندگیت ببینی.

چه لقمه هایی دستشون درد نکنه..
شاد باشی

مامان بتی عزیزم .. کامنتهات رو دوست دارم .. ممنون که میای و برام مینویسی ..
منم برای تو و خانواده کوچکت بهترین‌ها رو میخوام دوستم ..

اطلسی 26 آبان 1393 ساعت 11:52

وای منم خیلی دلگیرم براش:((

:(

آمارین 26 آبان 1393 ساعت 16:35

درباره ی کامنتی که برات گذاشته بودم اینجا رو بخون
http://sima.jamejamonline.ir/NewsPreview/1720478472659317443

مرسی عزیزم .. خوندم ..
پس مسئله همین سیاست صدا و سیماست ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد