کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

702



از اون روزایی هست که مقادیری جیغ، درونم فشرده شده ..

کاش هر روز پنجشنبه بود .. یا نه .. یه روز در میان پنجشنبه بود .. البته به شرطها و شروطها .. که جمعه‌ای بعدش بیاد که غروب دلگیر نداشته باشه ..

.

دوست دارم برم پالتوی مشکی رنگم را از آویز اتاق کناری بردارم و بپوشمش و برم روی یکی از دورترین نیمکت‌های فضای سبز .. با حالت لمانه –لم دادنانه- بشینم و دستهام را توی جیبم .. گرم نگه دارم و فکر کنم .. 10 دقیقه فکر کنم و بعد همه‌ی حواسم را از فکر کردن دور کنم و خیره بشم به اطرافم ..

به رنگ گل‌های وسط باغچه .. به آدمهایی که نزدیک میشن و میگذرن و دور میشن .. به ابرها .. به آسمان طوسی رنگ .. به درختهای زرد پوش ..

.

این روزها فکرهای زیادی احاطه‌م کرده‌ن .. و هر کدام سازی می‌زنن .. یاد روزها و شب‌های بی‌فکری .. و خواب‌های آرام و بی‌انقطاع .. بخــــــــیر ..




.

اضافه می‌کنم که هوای آلوده یقه من رو هم گرفته و کلا جان در بدن ندارم و نفس کشیدن را هم فراموش کرده‌ام .. و در حال حاضر یکی از انگیزه‌های زنده ماندنم .. رفتن و رسیدن به خانه .. و بعدش رسیدن به یخچال خانه .. و بعدترش رسیدن به نصفه‌ی باقیمانده‌ی کیک شکلاتی معرکه‌ی درون جعبه هست ..


:)




نظرات 8 + ارسال نظر
مامان بتی 2 آذر 1393 ساعت 10:26

راستی
خیلی ممنون بابت لینک.
اسم دوست خوبم همونطور که تو دلم ثبت شده بود در صفحه وبلاگ هم ثبت شد البته با افتخار

خواهش میکنم عزیزم ..
و ممنونم ..

آمارین 2 آذر 1393 ساعت 16:15

شیر زیاد بخورید توی این هوای الوده. البته به شرطی که خود شیرها الوده نباشن

دقیقا .. اگر با شیر خوردن مشکل تازه‌ای پیدا نکنیم ..

اطلسی 3 آذر 1393 ساعت 10:20

قاصدک یه ازمایش بده پلیز خواهرم همیشه میگفت خسته ام خوابم میاد موهاش میریزه و....شبا دوتا پتو مینداخت...مشخص شد کمبود شدید اهن و ویتامین دی داره....از رنج نرمال مینیممش هم کمتر بود!!
به به میبینم که بالاخره کیک شکلاتی رو خریدی:))نوش جونت عزیزم

آزمایش که حتما باید بدم ..
روزهایی که خونه هستم خسته نیستم .. روزهایی که بیرون از خونه و توی ترافیک و آلودگی هستم خیلی خسته میشم .. واقعا داریم خفه میشیم رسما ..

بعععععععععععله جای شما خالی .. و این یعنی اینکه حقوق گرفتیم و در حال حاضر کارتمان خالی شده می‌باشد و چشم به رسیدن آخر آذر و رسیدن حقوق جدید داریم

شقایق 4 آذر 1393 ساعت 09:55

انشاله که خیره عزیزم :)

ایشالا

سارمونلا 4 آذر 1393 ساعت 15:32

کجا دختر؟؟!!

هستم دوستم .. همین جا

آمارین 4 آذر 1393 ساعت 19:31

خب بیشتر توضیح میدادی. یعنی چی؟
کارت رو عوض کردی؟؟؟

چشـــــــــــــــــــم

اطلسی 5 آذر 1393 ساعت 09:56

ایشالا که خیره عزیزم
چشم به اول دی رو خوب اومدی من نیز هم:(

ایشالا خیره ..

شقایق 9 آذر 1393 ساعت 10:28

امیدوارم این تغییرات یهویی در جهت بهبود همه چیزت باشه :)

ایشالا همینطور که میگی باشه ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد