کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

706


وقتی یه مدت نمی نویسم .. برگشتن دوباره و نوشتن خیلی سخت میشه ..


زندگی مثل همیشه در حال گذر هست و ما هم مثل همیشه با تمام توان می دویم تا جا نمونیم ..

ذهنم شلوغه .. ملغمه ای* از تصمیمها و تردیدها و حتی ایده ها .. و همین خیلی انرژی از من میگیره .. و الان در موقعیتی هستم که دوست دارم زودتر به ثبات برسم و توانم را برای انجام تصمیمی که گرفته ام، بگذارم ..

احساس میکنم بعد از تغییراتی که در کارم رخ داده آرامش بیشتری دارم .. و میتونم بیشتر روی کار متمرکز باشم ..

تا همین چند دقیقه قبل برنامه ویژه ای برای یلدا نداشتیم .. ولی تصمیم گرفتم یک یلدای دو نفره خاص و دوست داشتنی ترتیب بدم .. و دقیقا به همین خاطر به چند تا سایت سر زدم تا ایده که چه عرض کنم، کپی کنم و میز و سفره بچینم .. و تا الان فقط به یک ظرف تقسیم با چند مدل بورانی رسیده ام !!!!!!! که تهیه اش با حوصله ام همخوانی داره .. دوست داشتم کاپ کیک درست کنم .. ولی قالب مافین ندارم .. و اگر کدو حلوایی دو نفره پیدا کنم، یه دسر کدو حلوای هم درست خواهم کرد .. و شام هم مطابق میل همسر جان .. و حلیم بادمجانش هم مطابق میل قاصدک جان ;)

چند تایی از خرمالوهای درخت باغچه را برای یلدا نگه داشته ام .. من با چند تا خرمالوی خودمانی اینقدر ذوق زده میشم، وای به حس و حال باغبونها و کشاورزها و روستایی هایی که قوت غالبشان از زحمت مستقیم خودشان هست ..

.

منتظر نشسته ایم تا حقوقمان به حسابمان واریز شود و برویم در چشم بر هم زدنی آتشش بزنیم .. خدایا لطفا نه تنها این هیجانهای فوقش سه یا چهار روزه حقوقدار شدن آخر هر ماه را از ما نگیر .. بلکه لطفا مدت زمان ماندگاری حقوق و هیجان را هم بیشتر .. یا موعد پرداختها را به هم نزدیکتر بگردان .. آمـــــــــــــــــــین :)


پیشاپیش یلدا مبارک ..

و رسیدن یلدا باعث نشده فراموش کنم که چقدر منتظرم آخر صفر برسه و پنجره ای باز کنم و گذر از صفر 1436 را به پیامبر بشارت بدم ..




 * خیلی بده که معنی ملغمه یعنی ترکیب جیوه با فلزات دیگر، و من دوست داشتم توی این پست ملغمه بنویسم؟؟ شما به بزرگی خودتان ببخشید :)



نظرات 2 + ارسال نظر
اطلسی 1 دی 1393 ساعت 09:39

وقتی ایده و ها و برنامه و فکرهامونو بیاریم روی کاغذ یکمی ذهن ادم خالی میشه...ایشالا ه همش خیرو سلامتی باشه
دقیقا این موعد پرداختهارو خوب اومدی.قسط های اول ما با حقوق من پرداخت میشه در نتیجه بقول تو هیجانش زود تموم میشه
خوش بگذره یلدا عزیزم...
خصوصیبت بم نرسید دوستم

موافقم .. ایشالا عزیزم ..
و من دوست دارم این هیجان طولانی تر باشه .. سطح حقوق شرکت ما خیلی پایینه .. و این هر بار بیشتر ناراحتم میکنه ..
ممنونم .. همچنین ..

برات گذاشتم

[ بدون نام ] 4 دی 1393 ساعت 09:04

مرده شور هرچی سطح حقوق گندرو ببرن ک هر چی میکشیم از این سطحیه ک هیچ وقت به تعادل نمیرسه :)
در نتیجه آرزوهای بیشمار ما در همان پایین مایین ها میمونه

هر بار یه دلخوشی کوچولویی پیدا میکنم .. باز ..........

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد