کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

707


بعضی ها اصولا خاص هستن .. نیروی غالبن .. اهمیتی نداره فضای جمعی که دَرِش هستن  چطوری باشه .. اونها میتونن فضا را طبق میل و سلیقه و خواست خودشون تغییر بدن .. و بدرخشن .. و مثلا یک جمع غمگین را بدون شلوغ بازی .. فقط با حس مثبت خودشون .. به یک جمع، با حال خوب تبدیل کنن .. و چند دقیقه ای میگذره و میبینی که چهره های نامطمئن .. دستهای گره خورده .. نگاههای سرد و مضطرب .. و اخمهای گره خورده .. همه تغییر کرده اند و خطوط چهره ها نرم شده و لبخند روی صورتها نشسته .. و مهربونی هست و جمعی با احساساتی به رنگ شاد ..


خوش به حال این بعضی ها .. به لیست آرزوهام اضافه شد .. این مدلی بودن .. از نوع مثبتش البته ..

.


چه عدد قشنگی شد عنوان این آرزو ..



نظرات 15 + ارسال نظر
دخملی 3 دی 1393 ساعت 11:59

میدونی بعضی ها ذاتا مثبتن... پرن از یک حس خوب ارامش... زندگی... مهربونی...

واقعا همینطوره .. مخصوصا چشمهاشون خیلی مهربونه ..

ولی منم دوست دارم با تمرین اینطوری بشم
با تمرین هم میشه، نه؟

غزل 3 دی 1393 ساعت 12:58

اخ اخخخ گفتی خیلی خوبه ادم اینطوری باشه منم دلم میخواد بشم میشه یعنی

بعله .. چرا که نه .. ما میتونیم و میشه

آمارین 3 دی 1393 ساعت 16:29

خیلی خوبه که ادم یه مثبت خالص رو توی صندوقچه ی دوستیهاش داشته باشه اما خب الان بیشتریا مشغول اه و ناله هستن. از نوع شدید البته
یکیش خودم. مگه نه؟

یکیش خودت نه، نیستی ..
من خودم معمولا وقتی می نویسم جور دیگه ای هستم .. تا وقتی رو در رو با دوستهام باشم .. و فکر میکنم خیلی هامون اینطوری هستیم .. نوشتن لایه های درونی تری از ما رو بیرون میریزه ..

در ضمن تو شیطنت بامزه ای توی نوشته هات داری .. و من واقعا با علاقه میام و وبت رو میخونم ..

شقایق 4 دی 1393 ساعت 09:07

برای ی همچین آدمی شدن باید بتونی خوب حرف بزنی باید اعتماد به نفس درست و درمون داشته باشی باید مرتب از خودت ایراد نگیری باید اطلاعات عمومیت عالی باشه ..باید از هر یزی ی کم سر در بیاری ...کلا باید همه چیز تموم باشی .

آه و ناله کردن دست آدم نیست ک دوستم .میدونی خود من وقتی خیلی غمگین یا خیلی شادم مینویسم ..خب به من بگو تقصیر من چیه ک اتفاق های خوب زندگی من خیلی کمن ؟فک میکنم خیلی ها مث من هستن .(البته این تیکه اصلا مربوط به پستت نبود چون کامنت آمارین عزیز رو خوندم یهوویی این به ذهنم رسید )

شقایق من آدمهای زیادی رو دیده ام که خیلی توی زندگی رنج کشیده ان .. خیلی سختی دارن .. خیلی درد دارن .. ولی اجازه ندادن دردها و رنجها بیان روی وجودشون بشینن .. که وقتی می شنوی فلانی اینهمه مشکل داره، شوکه میشی .. من از این دست آدمها دیده ام ..
من دوست دارم یه روزی ایشالا به جایی برسم که منبع صدور انرژی + باشم .. تاثیر مثبت گذار باشم ..
به نظرم یکی تجربه بالا میخواد .. یکی توکل .. مثل بعضی از آدمهایی که توی فامیل حتما هستن .. که وجودشون غنیمته .. لزوما بدون مشکل مالی و اجتماعی و خانوادگی نیستن .. ولی مشکلات رو هم به نظرم جزوی از جریان زندگی میدونن ..
مشکلات داشتن دست ما نیست .. ولی آه و ناله کردن از مشکلات دست خودمونه .. من دارم همه سعی ام رو میکنم این مورد رو در خودم کم کنم .. توی خودم کمتر بهشون بها بدم .. نه که کلا ندیده بگیرمشون .. چون حل مشکلاتم تا یه جایی دست خودمه .. ولی از یه حدی به بعد دست من نیست .. و من فقط به خودم ظلم بیشتری میکنم اگر خودم رو از مسائلم بیرون نکشم ..
من همه اینها رو دارم در مورد خودم مینویسم .. سوء تفاهم نشه ..

و اصلا هدفم این نیست که بگم در مورد مشکلاتمون ننویسیم ..
من خودم موقع نوشتن معمولا تلخ تر یا شیرین تر از خود همون لحظه ام هستم ..

شقایق 4 دی 1393 ساعت 11:29

عزیزم سوتفاهمی نیست ک ...ی اختلاط دوستانه اس :)
حرفتو قبول دارم خیلی ها اینجوری ان .ماها خیلی وقتا اعصابمون کش اومده اس...تحملمون طاق شده اس ... جنس درگیریامون سخته ... علاوه بر خودمون باید تکیه گاه چند تا آدم دیگه هم باشیم ...
نمیخوام بهونه بیارم و بگم که نمیشه اما میخوام بگم ک خیلی سخته.


همه حرفهات رو قبول دارم .. من خودم بی نهایت تحملم کم شده .. قبول دارم ........
و درست میگی .. خیلی کار سختی هست ..

اطلسی 6 دی 1393 ساعت 12:15

من خیلی سعی میکنم خودم مثبت باشم و همش به خوبی فکر کنم...در مورد زندگی شخصی و زوجی خودم!!
اما برای بقیه اینطوری نیستم....مشکلاتمو منتقل نمیکنم اما خوب احتمالا گوش شنوای دردودل هم نیستم!
بقول تو به امید روزی که هممون باشیم...
میدونی7عدد مقدس ما شهریویری هاست/؟

چه عالی .. ایشالا همیشه زندگیت شاد باشه ..
من گوش هستم .. و البته زیاد پیش میاد که به گوش هم نیاز داشته باشم

نه .. کلا میدونم مقدسه .. ولی در مورد شهریوری ها و عدد 7 چیزی نمیدونستم ..

آلما 7 دی 1393 ساعت 10:33

چه خوبه ادم اینطوری باشه :)

بله ..

عاشق این بعضیام حضورشون انرژی مثبته
بودن در کنارشون آرامشه
خیلیا بهم میگن این حسو بهشون القا میکنم اما چرا خودم اینطوری حس نمیکنم؟
کاش همه امون اینطوری بشیم

پس حتما همینطور هستی ..

اطلسی 8 دی 1393 ساعت 11:52

عزیزم بد گفتم منظورمو...گفتم سعی میکنم باشم اما خوب نمیشه همیشه:(

ایشالا که بتونی و بشه

...... 9 دی 1393 ساعت 11:38

صد سال هم که بگذره از نظر من یه موجود منفور نخواستنی و چیپ هستی. بنابراین آرزویی بیش نیست...

خیلی ساده لوحانه است که فکر میکنی با گذاشتن چند تا نقطه، خودت رو قایم میکنی .. و این چندمین باره که این کار رو میکنی .. دیگه لزومی ندیدم سکوت کنم ..
بلاگ اسکای آی پی کامنترها را نشون میده .. و منم علاقه عجیبی به نگهداری کامنتهای دوستانه ی قدیمی دارم ..

آی پی جدیدت: 80.253.130.200
آی پی قبلی: 80.253.130.139

این کارت درست نیست ..

شقایق 9 دی 1393 ساعت 14:15

هر کسی از ظن خود شد یار من .
آدمهایی که دوستت دارن خیلی زیادن قاصدک عزیز .تازه خیلی ها از خودت و ظاهرت تعریف های قشنگی کردن ... :*

شقایق لطف دارید همتون .. هم تو .. هم بقیه بچه ها ..

...... 10 دی 1393 ساعت 08:33

خوبه گفتی وگرنه نمی‌دونستم زرنگ:)))))))) اینکه تو بدونی چه کسی داره این کامنت رو برات می‌نویسه کوچکترین اهمیتی برام نداره آدم بسیار بد.....مهم اینه که نظر یه آدم راجع بهت چیه. توی دنیای کوچیکت خوش باش بدجنس.

خب دونستم .. و باشه همه سعی ام اینه که توی دنیای خودم خوش باشم ..

دیگه تمومش کن .. بعد از این کامنتی از تو تایید نمیشه ..

واقعا همینه .یه عده ادم هستن که وجودشون انرژی مثبته.گفتارشون مثبته و و و
همیشه شاد باشی دوستم

همینطوره ..
از صمیم قلبم آرزو میکنم تو هم همیشه شاد و موفق باشی زهرا جان ..

آتا 12 دی 1393 ساعت 00:05

قاصدک من اومدمسلامممممم
دلم کلی برات تنگ شده بود و کلی به یادت بودم. منو ببخش به خاطر کم رنگ بودن این روزهام. خودمم نمی دونم دقیق چم شده
من دقیقا این حس فوق العاده مثبت رو از تک تک کامنت ها و اس ام اس هات می گیرم قاصدک

سلام به روی ماهت ..
منم نمیدونم دقیقا همه ما دچار چی شده ایم ..
تو که همیشه به من لطف داشتی دوستم

منم آرزو می کنم این مدلی باشم
آرزروی قشنگیه

هستی که ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد