کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

...

خوب نیست که حتی ذره ای دلم گرفته باشه .. وقتی می بینم نتیجه ی زحمت ِ از مدتها قبل را دیدید ..

خوب نیست .. اگر حتی یه نقطه بغض داشته باشم .. از دلتنگی ..


چیزی که می بینم و تصور میکنم یک دنیای پر از رنگ و پر از شادی و پر از موفقیت هست .. که منتظر شما ایستاده .. توقف کرده .. تا شما از راه برسید ..

آرزوی بهترینها را بین یک بقچه از جنس دوستی می پیچم و بدرقه ی راهت می کنم .. 

به امید بهترین ها ... برای دوستم .. دخملی عزیز .. خدا به همراهتان .. 




نظرات 7 + ارسال نظر
شقایق 24 دی 1393 ساعت 11:08

مطمئنا دلتنگش میشیم .امیدوارم نوشتنش کمرنگ نشه :)))

منم امیدوارم

آمارین 24 دی 1393 ساعت 20:03

منم همه ش ازش خواستم که نوشتن رو بیخیال نشه

ایشالا که نمیشه ..

لیندا 25 دی 1393 ساعت 02:25

آخی الهی خدا پشت و پناهش باشه
گرچه ادم دلش میگیره ولی بدون شک اونور زندگی قشنگتری در انتظارشونه
ایشالا که همه موفق باشن تو زندگیاشون

الهی آمین ..
من براشون بهترین ها رو میخوام ..
الهیییییییی آمین

آخی دخملی رفت؟؟؟؟
چرا دلم گرفت؟؟؟؟
با اینکه همو ندیده بودیم اما هروقت نوشته هاش بوی رفتن میداد دلم میگرفت
ایشالا هرجا که هست خوشی به همراهش باشه

منم دلم گرفت .. با اینکه میدونم خدا رو شکر اینقدر توانمند هستن که میتونن خیلی خوشبخت باشن .. به امید خدا .. ولی دلم گرفت چون رفتن همیشه دل من رو میگیرونه

گنجیشک 27 دی 1393 ساعت 14:30

ای جان خداروشکر که تلاششون نتیجه داد
امیدوارم تمام مسیر این تجربه براشون شیرین و دلچسب باشه
از خودت بگو خانوم چطوریایی؟

خدا رو شکر ..
منم همین آرزو رو دارم ..
من .. هستم .. شکر ..

اطلسی 27 دی 1393 ساعت 16:09

ئای من الان اینارو دیدم قاصدک شوک زده ام خیلییییی شدید گیجم...
توی یه هفته بیخبریم
وای اصلا

عزیزم

دخملی 10 بهمن 1393 ساعت 03:21

قرررررربونت برم قاصدک مهربونم‌...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد