کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

713



15 ام بود .. نگاهم را به بیرون از پنجره انداختم و غنچه های بهاری درخت گلابی و سیب ِ حیاط را دیدم ..

16 ام بود .. صبح بعد از ورود به اتاق کارم یادم افتاد فراموش کرده ام دوربینم را بیارم ..

17 ام است .. دوربین را همراه اورده ام .. این شما و این نقاشی زیبای خدا ..









نظرات 6 + ارسال نظر
زهرای روزهای خوب پاییزی 17 فروردین 1394 ساعت 10:27

چه خوشگل...بعدا درختاتون میوه هم میده؟؟؟؟مرسی که مارو به دیدن این عکسها دعوت کردی...شکوفه اولیا باید مال درخت سیب باشه.نه؟

اینها توی حیاط و محوطه شرکت هستن ..
خواهش میکنم
بعععععله .. سیب ش رو قبلا خورده ام ..

درسته .. عکس اولی شکوفه سیب هست .. خیلی برام جالب بود درست گفتی .. چون به نظر خودم هر دو تاشون شکوفه های یک شکل دارن

زهرای روزهای خوب پاییزی 17 فروردین 1394 ساعت 10:37

اخه شکوفه درخت سیب قبلا دیده بودم وگرنه منم زیاد از درخت و شکوفه سر درنمیارم
اینقد دوست داشتم تو حیاط خونمون درخت میوه داشتیم یا حداقل تو اداره .اما خب هیچ کدومش موجود نیست
تو خونه که نهایتش افتابگردون هست

بازم آفرین ..
منم خیلی دوست دارم .. حس خوبی داره ..

آشتی 17 فروردین 1394 ساعت 14:42

سلام عزیزم. ایشالا امسال بهترینها برات رقم بخوره. واقعا که عکسهای معرکه ای گرفته ای!
چشم. اگه لایق باشم، حتما! مرسی از محبتت عزیزم.

برای شما هم الهی

من واقعا خوشحال میشم ..

اطلسی 18 فروردین 1394 ساعت 09:31

عزیزمیییییییی....امیدوارم روزهات مثه شکوفه ها شاداب و خوشگل باشن:**
محل کار من قبل عید شکوفه داد!!!!!!

ایشالا ..
هوا گرم بوده؟

اطلسی 18 فروردین 1394 ساعت 12:22

قبل عید که مثه تابستون بود الان بهتره

مهربانو 19 فروردین 1394 ساعت 09:40 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

واقعا روح آدم تازه می شه با دیدن اینها...مممممم :)

واقعا همینطوره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد