کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

718

دیروز ..

پردیس سینمایی کــ..ـوروش .. ایـ.ـران برگر .. دو تا پاپ کورن و یک بطری آب معدنی .. و دیگر هیچ ..




به نظرم دیگه سینما رفتن مزه نمیده .. آخرین باری که در سینما غرق لذت شدم، سر فیلم یه حــبه قـ..ـند بود .. با تاب خوردن های پسندیده .. با ساز و دهل قبل از مراسم عقد و با حلوا پزون و تدارک شام عزا .. با همه چیز فیلم که به اندازه بود و نه از شادی قهقهه می زدی و نه از غصه صورت می خراشیدی و اشک می ریختی .. غم و شادی همه کنار هم .. با ملایمت ..

یادش بخیر ..




نظرات 5 + ارسال نظر
اطلسی 2 اردیبهشت 1394 ساعت 13:39

رخ دیوانه؟حوب بود؟
من سینما رفتن دوران دوستیمونو دوس داشتم:))

رخ دیوانه رو ندیده ام .. ایران برگر رو دیده ام ..

عزیزم

alma 2 اردیبهشت 1394 ساعت 18:56

شنیدم فیلمش خنده داره. اینطوری نبود؟

خنده دار بود ..
ولی معمولی .. البته به نظر من ..

نفیس 3 اردیبهشت 1394 ساعت 22:28 http://diarynafiis.persianblog.ir

من اونقدر دلم تنگ شده برای سینما
دلم یک فیلم خاص میخواد
حالا خوب بود این ایران برگر؟

اگر دلت یه فیلم خاص میخواد، بعید میدونم این فیلم رو خیلی دوست داشته باشی - معنی این جمله اینه که من دلم یه فیلم خاص میخواست و این فیلم برای من خاص نبود -

avaz 4 اردیبهشت 1394 ساعت 21:49

salam ghasedak jan .khoobi azizam ??zendegi bar vefghe morad hast ?? hale mano bekhay bedooni khoobe khoobam ! dargire zir o balaye zendegi . ozae kar o khoone chetore??

آواز ....
سلام ..
من یک سال و چند ماه رو توی یه کامنت برات بگم؟
خیلی خوشحالم که اوضاع و احوالت خوبه ..
منم خدا رو شکر .. هزار بار شکر .. خوبم
.
خیلی دلتنگت هستم ..

شقایق 9 اردیبهشت 1394 ساعت 17:42

دلم برات تنگ شده .

دل منم برای شقایق مهربون بلاگستان تنگ شده ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد