کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

728

در حالت دپرسی قرار دارم .. میدونم زودگذر هست ..

بلاگفایی هم نیستم حداقل دلیلی برای ننوشتن داشته باشم ..

نمیدونم چرا دوستای بلاگفایی حداقل نمیان یه کامنت بذارن آدم را از نگرانی برهونانن !!

گرسنمه ..

دستم درد میکنه .. ولی من باز کم نمیارم و ماوس رو از اینور به اونور می چرخونم ..

هوا گرمه ..

گرد و غبار هم زیاده ..

خونمون بعد از تغییر دکور تمیزکاری میخواد که جان در بدن ندارم تمیزش کنم .. 

دلم کباب تابه ای چررررب میخواد .. یعنی هر بار به وزن کم کردن فکر میکنم با شدت بیشتری به پرخوری رو میارم ..

بعضی هاتون خیلی نیستین .. سیندخت .. آتا .. نسیم .. لیندا .. ویدا .. غزل .. و ... و شقایق .. دلم برای رخشان پر انرژی هم تنگ شده ..

چقدر یه زمانی اینجا شلوغ بود .. 

دیروز رفتم دو تا تونیک خریدم .. قیمت مناسبترین و کاربردی ترین تونیک هایی که می شد خرید .. ولی به نظرم باز گرون بود ..

حوصله م سر رفته ..

شاید الان برم و همینطوری یه لیوان پر نسکافه ی پر ملات درست کنم .. فقط برای تغییر این لحظه ها ..

دلم پوشیدن لباس های گشاد و نرم میخواد ..

و یه غذای گرم .. که دستپخت خودم نباشه ..


مقادیر زیادی غُر دارم ..



نظرات 7 + ارسال نظر
زهرای روزهای خوب پاییزی 10 خرداد 1394 ساعت 16:01

به شکل وحشتناکی وبلاگستان ساکت شده...برام عجیبه بچه هایی که همیشه بودن حالا نیستن...البته که بلاگفایی ها عذرشون موجه...و باز هم البته بیشتر اونایی عذرشون موجه هستش که حداقل زمان درست بودن بلاگفا دو کلمه می نوشتن...
امروز کلاس دارم.کلاس جبرانی و تا 7 کلاسم .واسه همین از اداره 3پرس زرشک پلو با مرغ خریده امو راهی دانشگاهم.وای چه خوبه آدم میاد خونه غذا داشته باشه.می خواهی یه پرس از غذاهام ماله تو باشه؟؟؟؟

نووووش جونتون .. خیلی کار خوبی کردی .. ممنونم عزیزم ..

دم امتحانا کلاس جبرانی گذاشتن خیلی رو اعصابه

نیلوفر 10 خرداد 1394 ساعت 18:56 http://niloofar68.mihanblog.com

سلامی به شیرینی دلتون
واقعا سایتتون عالیه
56165

سلام .. ممنون ..

دخملی 10 خرداد 1394 ساعت 23:37

خووووووش به حالتون که هوا گرمه... البته کاش گرم بدون گرد و غبار بود.. ما اینجا همچنااااااان کاموایی میپوشیم و هر از گاهی یکی دو ساعتی شوفاز روشن میکنیم... بله خواهر جان!!!
دلم از ایییین همه سوت و کوری وبلاگستان درد گرفته...

وااای کاموایی
چه بامزه ..

منم

زهرای روزهای خوب پاییزی 11 خرداد 1394 ساعت 07:03

راستی کامنت نذاشتن بلاگفایی ها اصلا توجیه نداره
درسته نمی تونن بنویسن اما کامنت که می تونن بذارن

منم موافقم ..

اطلسی 11 خرداد 1394 ساعت 09:13

قربونه دختر غرغروی خودموننن:**
مبارک باشه تغییر دکور و تونیک ها
اره خیلییی خلوت شده وبلاگ ها

من فقط منتظرم این4تا امتحان هم بدم و نفس بکشم!


مرسی عزیزم ..

ایشالا به خوبی از پسش بر میای

غزل 11 خرداد 1394 ساعت 13:11

سلاممممممممممی چو بوی خوش اشنایی من هستم به خدا بلاگفت قاط زده نمیشه نوشت من بی تقصیرم
غر بزن عزیزم منم دلم برای غر زدن تنگ شده
کلا بچه ها رفتن وایبر و تلگراممم و کسی نمونده

سلاااااااااااااااااام
خبر دارم .. برای همینه که دست به تلفن نشده ام

شقایق 16 خرداد 1394 ساعت 08:30

هستم.یعنی یهویی میام و چند تا پست رو با هم میخونم .اگه خیلی به وجد بیام ی کامنتکی هم میذارم .
اما نمیمونم.وابستگیم به وبلاگستان و دوستای مجازی ای که ندیمشوت زیادی زیاد شده بود .نبودنشون آزارم میداد .برای دوستای انگشت شمارم ک بعد از غربالگری برام مونده بودن ....درگیر میشم ک چ=را نیستن ...چرا نمینویسن ...چرا ...چرا ....
نمیشد ...جور در نمی اومد این وابستگی ی طرفه .باید میکندم ....باید خودمو ی کوچولو ویرایش میکردم....از این همه وابستگی کم میکردم ...ک وقتی ی هفته نمینویسین ...نیام و بگم چرا نیستی ...چرا نمینوسی؟ چرا فلااان ؟چرا بهمان ! :))) در نهایت دوستتون دارم .

سلام
بهترین تصمیم را گرفته ای .. بهت آفرین میگم ..
و امیدوارم دوستی هامون همیشه بهمون انرژی بده و حالمون خوب کنه .. و خدای ناکرده کسی رو اذیت نکنه
منم دوستت دارم و برات بهترین ها رو میخوام ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد