کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

747


یک مداد مشکی .. یک خودکار آبی .. یک سالنامه ی جادار .. و یک متر ..

کیفم را برداشتم و همسر جان من را تا مقصد رساند و ...

یک طرف میز مستطیل شکل قاصدک نشسته بود و طرف مقابل مربی جوان ِ .... خیاطی :)

 

اینقدر دنبال تونیک مناسب و دامن خوش ترکیب و شلوار سبک و فلان مدل و پیراهن مناسب سن خودم گشتم  و مورد مطابق سلیقه م و خوش قیمت نیافتم که تصمیم گرفتم آستین بالا بزنم و برم سر کلاس و خیاطی یاد بگیرم ..

البته این تصمیم فقط همین منطق را پشت خودش نداره .. از سن قبل از مدرسه قسمتی از نقاشی هام را پیراهن های پاپیون دار و چین واچین تشکیل میداد .. و مدتها بود دوست داشتم وقتی کنار بگذارم و به این علاقه م برسم .. ساعت کلاس های گروهی با زمان من همخوان نبود و تصمیم گرفتم از کلاس خصوصی استفاده کنم – علاقه است دیگه   :)))) -

و حالا باید برم لیست مورد نظر مربی را که هر ثانیه چیزی یادش می اومد و اضافه میکرد را تهیه کنم .. پارچه بخرم .. و الگوی یک مدل دامن را برای خودم پیاده کنم و به عنوان تکلیف خانه ی این هفته ببرم سر کلاس ..

باید یادم باشه و تمام خودکار رنگی هام را با خودم ببرم .. بس که پنس و ساسون و غیره داریم و بهتره با رنگ های مجزا نمایششون بدم ..

سر کلاس یاد جزوه نوشتن های دوران دانشگاه افتاده بودم و کلا ماجرا برام خنده دار و بسیار بامزه بود .. که جزوه ی فلان درس کجا و نت برداری از اندازه ی دور کمر و قد دامن و ... کجا ..

یعنی هیجان زده ام در حد غیر قابل تصور .. رویای الانم دوختن لباس عید امسال ِ خودم به دست خودم هست .. 



نظرات 6 + ارسال نظر
همطاف یلنیز 31 مرداد 1394 ساعت 18:17 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
بَه‌بَه،خیاطی از علاقمندی های منم هست
البته جز همان دوران دبیرستان و طرح کاد، آموزش رسمی دیگری نداشتم
گویا بدلیل شغل جوانی ارجمندبابا، که خیاط بودند
ما هم دوخت و دوزمان خوب است.
.
هنر خوبیست
موفق باشید

سلام ..
چقدر عالی .. پس با یک خانم هنرمند طرف هستم
الهی شما هم همیشه شاد و موفق باشید

dokhmali 31 مرداد 1394 ساعت 20:38

vaiiiiiiiiiiiiii che aliiiiiiii
behtarin tasmim ro gerefty azizam. man ham kheili delam mikhad yad begiram baraye khodam rango varang lebas haye gol golie khoshgel bedoozam


تا فرصتش پیش بیاد و بری یاد بگیری، خودم که یاد گرفتم برات گل گلی و رنگ و وارنگ میدوزم

غزل 1 شهریور 1394 ساعت 12:24

افرین و احسنتتتتتتتتتتتت
البته که از خیاطی متنفرم ببخشید در عوض عاشقه کیک و شیرینیمممم یعنی برم دنبالش و قناد بشمممممم هااااااااا دارم بهش فکر میکنم
تمامه طرح کادامم خواهری انجام دادههههههههه ولی بسیار مشوقتم و امیدوارم موفق باشی
برای منم بدوززززززززززز

برای تو هم میدوزم عزیزم ..
من کیک و شیرینی پزی رو هم دوست دارم ..
مرسی .. پس منتظر انرژیهای مثبتت هستم ..

نفیس 2 شهریور 1394 ساعت 08:41 http://diarynafiis.persianblog.ir/

چقدر هیجان انگیز
آفرین عالیه

اطلسی 2 شهریور 1394 ساعت 09:40

واااااااااای چه عاااااالی افرین بر تو منم عاشق اینم که برای خودم بدوزم...اما کو حوصله و وقت:))
راستی من حاضرم مدلت بشم:))

اتفاقا یه مدل خوش اندام هم نیاز دارم
اطلسی فکر کن تازه درسمون سر دامن فون هست .. بعد من قراره برای همه هم لباس بدوزم
خنده دار هم اینجاست که هنوز چرخ نخریده ام
انتخاب چرخ خیلی سخته

شقایق 10 شهریور 1394 ساعت 08:47

من به تو و روحیه ی علاقه مندت افتخار میکنم .گفته بودم؟
خیلی خوبه ک تصمیم به یاد گیری داری.منم خیلی دوست داشتم ی زمانی ک یاد بگیرم .

الان که گفتی گل از گلم شکفت
الان هم دوست داشته باش مهربون .. خیلی مزه میده ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد