کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

749


باورش سخته که شهریور از راه رسیده و چند قدم مانده تا شروع سراشیبی سال 94 .. واقعا باورش سخته ..

دقیقا ازاول اردیبهشت دوست داشتم کاری را شروع کنم و یک برنامه زمانبندی هم نوشتم و هر ماه که گذشت، تاریخ شروع را عوض کردم و حالا واقعا از اون فایل اکسل خجالت میکشم که برم بازش کنم و تاریخ شروع را به شهریور 94 تغییر بدم ..

.

دیروز کمی سرم خلوت تر بود .. نتیجه، شد دانلود چند تا مدل دامن تمام کلوش جینگولانس که حتی وقتی به دوختش فکر میکنم دلم از ذوق زندگی به پرواز در میاد .. این در حالی هست که بنده حتی هنوز نرفته ام کاغذ الگو بخرم و مشقای این هفته م رو انجام بدم .. دیروز به همسر جان میگم خب تنها شاگرد سر کلاس منم و حتما مربی مشقام رو چک میکنه .. پس چرا من نمی شینم پای درس؟؟ :دییی

.

سریال تعـبیر وا.رونه ..... را دوست دارم .. از تغییر آدمهای داستان خوشم میاد .. در واقع انگار کسی ضعیف نیست و همه می تونن تاثیر گذار باشن .. این خیلی خوبه ..

.

صدای هوا کش سرویس بهداشتی و صدای ساعت مچی عزیزم و صدای ماشین های بی حوصله و عجول اتوبان ..و باریکه های نور که از لای کرکره ها به اتاق سرک میکشن ......

.

گاهی دلم برای عمیق و دقیق نگاه کردن تنگ میشه .. حتی برای دقیق دیدن خودم .. برای دیدن خط های ریزی که زیر چشم هام پیدا شده ان ..



نظرات 6 + ارسال نظر
آمارین 3 شهریور 1394 ساعت 21:15

راس میگی عمر خیلی سریع داره میگذره. من هرشب که مسواک میزنم و هر صبح که روتختی رو پهن میکنم به این فکر میکنم که انگار 5 دیقه ی پیش این کارها رو انجام دادم

منم همین حس رو دارم ..

اطلسی 4 شهریور 1394 ساعت 12:25

زمان رو دور تند بدی هس و منم باورم نمیشه نیمی از94 هم رفته:(((
ایشالا به زودی برنامتو شروع کنی و خیر باشه عزیزم
:*

خیلی تند .. خیلی ..
ایشالا .. مرسی عزیزم ..

آلما 9 شهریور 1394 ساعت 19:47

خطای ریز زیر چشم رو ول کن، همون حس زندگی رو بچسب

شقایق 10 شهریور 1394 ساعت 08:53

این خط های ریز رو دوست ندارم ک ببینم .ارامش خونه ای که لحظه لحظه اش میتونه مال تو باشه لذت بخشه .خدا این ارامشو حفظ کنه ...همیشگی باشه ...ذره ذره روزانه هات پر از آرامش.به نظرم خوبه ادم هر روز ی روز مره گی شیرین داشته باشه اما روزمرگی رو تجربه نکنه.

یه زمانی دوست نداشتم .. ولی الان دیگه برام مهم نیست ..
مرسی از اینهمه دعاهای خوبت عزیزم ..
ایشالا آرامش سهم هر روز همه ما باشه ..

نفیس 10 شهریور 1394 ساعت 09:19 http://diarynafiis.persianblog.ir/

زمان؟ برنامه؟ چی هست ؟ من که از سر رسیدم خجالت میکشم
والا ما که خطی زیر چشمای شما نمیبینیم

بس که چشمای شما صاف می بینه عزیزم

شقایق 17 شهریور 1394 ساعت 08:27

انشاله انشاله دوستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد