کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

750


ساعت داره به 4 نزدیک میشه و من خوشحالم ..

برگه مرخصی را برده ام و امضا شده و فردا خانه خواهم بود .. حتی اگر برنامه ی فردا، نظافت و رسیدگی به خانه ی به هم پیچیده باشه .. باز هم خوشحالم .. در واقع سبک هستم ..

امروز بی نهایت تا طپش قلب داشتم .. و حالا بی رمق روی صندلی .. پشت میز کارم افتاده ام و می نویسم .. در واقع می تایپم ..

با مسئول ثبت نام بحثم شد .. هفته قبل ساعت نزدیک 2 نیمه شب پیامک مربی اومد که به دلایلی داره میره سفر .. پس کلاس نداریم ..

مهم نبود .. شاید اتفاق غیر منتظره ای پیش اومده بود ..

امروز مسئول ثبت نام تماس گرفت و صحبت این بود که سه روز آخر این هفته کلاس باشه تا ساعت اموزش تمام بشه زودتر، که خانم فلانی باز برنامه سفر داره ........

دیگه الان توان نوشتن همه ماجرا رو ندارم ..

.

دیشب طوفان خانه را تکان میداد .. کاش خانه را بلند می کرد و می برد یه جای دور .. یه جای سبز ..

.



نظرات 4 + ارسال نظر
مرد میانسال 10 شهریور 1394 ساعت 15:34 http://www.ansd.blogsky.com

روز خوش
کارتون upیادتونه که پیرمرد با کمک پسرک و با بادکنک خونه ش رو جابجا کرد و برد یه جای دور یه جای سبز؟!
موفق باشی و پاینده...

سلام .. بله .. پس ما هم به یک بادکنک بزرگ نیاز داریم ..
ممنونم .. شما هم همینطور ..

نفیس 12 شهریور 1394 ساعت 09:38 http://diarynafiis.persianblog.ir/

گاهی اوقات این طور خونه موندنا خیلی کیف میده حتی اگر تمام روز به آشپزی و نظافت بگذره

بله .. موافقم نفیس جان

شقایق 17 شهریور 1394 ساعت 08:30

این تیپ خونه موندنا رو دوست دارم .حالا اگه عصرش ی مهمونی عصرونه کوچولو با خواهر و مادر ترجیحا یا چند تا دوست عالی ....خیلی بهتر تر هم میشه
گفته بودم ک دلم خیلی برات تنگ شده؟

دوست مهربون ..
کامنت خصوصیم را پیرو کامنت خصوصیت دیدی؟

شقایق 21 شهریور 1394 ساعت 11:15

نه دوستم ندیدم .چکش میکنم .وبلاگم خیلی وقته ک بی در و. پیکر مونده .ممنون ازت .زیاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد