کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

761

میشه گفت بنا به ظاهرم همیشه بهم گفته ن از سنم کمتر به نظر میرسم ..

و من همیشه از این بابت خوشحال و راضی بودم ..

ولی همین حالا .. درست همین ثانیه ای که گذشت .. دلم خواست دیگه کمتر از سنم به نظر نرسم .. دلم خواست دقیقا سی و سه ساله به نظر برسم .. دلم خواست برام مهم نباشه که های لایت کاهی رنگ روی زمینه ی خرمایی رنگ موهام که حالا بیشتر از یکسال هست با رنگ آلبالویی پوشانده شده ن، سنم را بالا میبره یا نه ..  دلم خواست .. هم سن خودم باشم .. همینطوری .. شاید این فقط یک رویای یک دقیقه ای باشه .. نمیدونم ..


نظرات 4 + ارسال نظر
نفیس 2 آذر 1394 ساعت 05:42


سن همونیه که دلمون میگه چه 33 ساله چه 23 ساله باید ببینی دلت چند سالشه

دلم که گاهی یه دختر بچه ی شیطونه .. ولی از دلم گذشت که همیشه هم خوب نیست ظاهرم کمتر از سن شناسنامه م باشه ..

شقایق 8 آذر 1394 ساعت 08:02

عزیز دلم.ولی من عاشق اینم ک کمتر نشون بدم و متاسفانه نمیدم

بس که خانومی

آمارین 10 آذر 1394 ساعت 19:10 http://amarin.persianblog.ir

چی شد مگه یهووییی؟

همینجوری حس ش اومد ..

مهربانوت 11 آذر 1394 ساعت 19:43

ایشالا که سالم باشی، توی هر سنی:)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد