کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

509


کلمات انگلیسی کلا دو تا معنی دارن ”بدست آوردن” و ”مانع شدن” .. مگر اینکه خلافش ثابت بشه !!!

یعنی من الان معنی هر کلمه ای رو که فراموش کنم .. یه بدست آوردن یا مانع شدن می بندم پشتش و با احتمال 50% جواب درسته.. مگر اینکه خلافش ثابت بشه :))  .............

.

صبح .. وقتی داشتم می رفتم سمت میز تا وسایلم رو از رویش بردارم .. چند قـــــــدم مانده به میز .. یه چیزی زیر پام گفت ”چیک ” .. یا ”تِق” .. یا ”شیک” یا .. خلاصه آوایی که مفهومش این بود: به دو قسمت مساوی تقسیم شدن .. نگاهم رو که پایین انداختم .. دیدم عینک احسان بود .. و شیشه سمت چپش که به دو قسمتِ البته نامساوی تقسیم شده بود ......................

.

هر عصر با رویای درس خواندن به خانه میرم و بعد از افطار .. کاملا نامحسوس به خواب میرم .. و اینطوری .. زمان است که می‌گذرد .............

.

.

.

نظرات 7 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق 30 تیر 1392 ساعت 08:37

من که روزه نمیگیرم ولی عمرا بشه بعد افطار هیچگونه حرکتی کرد.سختهههههههههههههههههه
عینک همسر!!
من یه بار عقد کرده بودیم خیلی شیک و مجلسی نشستم رو عینک خواهر همسر که از قضا تازه هم خریده بود و خیلی دوسش میداشت.تازه اون موقع انقد لاغر نشده بودم که.تصور کن چقد نامساوی له شد

از حرکت گذشته .. باز سالهای قبل به عشق سریال بیدار می موندم .. امسال با شروع مادرانه چشمهای من گرم میشه و با پایانش چشمهای منم بسته .. در این حد ..
.
اه خدای من .. چه کردی تو دختر ................... :دییییییی

عینک رو چقدر قشنگ نوشتی من استاد شکوندن هستم. الان خونه خودم یه کوچولو بهتر شدم.... ماه رمضون کلاْ درس خوندن یکم سخت میشه، اگه شب زود بتونی بخوابی زمان بعد از سحری به نظرم فرصت خوبیه برای درس خوندن.

:دی
بلی .. اگر برای سحر بیدار شم ....................
حالا باز خدا رو شکر ماه رمضون امسال چسبیده به کنکور نیست :)

اطلسی 30 تیر 1392 ساعت 09:00


روزی که رفتم لتز خریدم جلوی چشم مغازه دار عینکم از دستم افتاد و تلقی لب شیشه ش پرید!!!قبل اون هزارررررررر باررررررر از دستم افتاد و نشکست ولی اونجا بوی لنز به مشامش رسیده بود
چیزی تاپایان ماه رمضون نمونده غصه نخور عزیزمممممممم

عجب عینک تیزی بوده ها .. :دی

گنجشک پرگوی باغ 30 تیر 1392 ساعت 09:37

وای چه حیف از عینک! من خودم دوبار عینکم در سفرهای شمالم گم شده و نیست شده و نابود شده! هنوزم چشمم دنبالشونه!

ما رو هم دعا کن قاصدکی! شما هنر می کنی روزه می گیری واقعا می خوای بعد از افطار درس هم بخونی؟ به خودت عذاب وجدان نده این یک ماه رو از درس خوندن انصراف بده دوستم

آخی چه حیف .. منم چیزی گم کنم ناراحت میشم .. یعنی به راحتی فراموشش نمیکنم ..
محتاجم عزیزم .. کاش روزه واقعی بگیرم ..

آلما 30 تیر 1392 ساعت 10:07

من کلا سابقه طولانی دارم در گذاشتن عینکم در جاهای خیلی خطرناک که منجر به شکستن عینک مذکور می گردد

آخخخ چه خطرناک ..

میترآ 30 تیر 1392 ساعت 12:07 http://mitra-1993.blogfa.com

دقیقا! بعد از افطار حتی تحمل وایسادن و شستن ظرفارم ندارم! :(

دقیقا .. ادم کرخت میشه ..

اتا 31 تیر 1392 ساعت 16:33 http://ataee1361.blogsky.com/

خوب قاصدک من هر شب ساعت رو میزارم 7 صبح که پاشم درس بخونم لی 10 صبح بلند میشم. کلا درس خوندن هم دردسری برای خودش. برای برای شروعش مشکل دارم. موتورم روشن بشه هیچ کس جلودارم نیست. من تشویقت میکنم . بیا درس بخونیم. من هم هستم.

منم آتا جان .. منم موتورم گرم بشه دیگه با 120 می گازم :دیییی
حسابی موافقم .. حســـــــــــــــــــــــــــ-ابی :))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد