کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

512


حوله رو که دور موهای خیسم پیچیدم .. دیگه دلت طاقت نیاورد .. سوال توی چشمهات رو سُر دادی روی زبونت و پرسیدی ”چیزی شده خانومی؟” ..

چشم دوختم بهت .. به پوست یه درجه تیره شده‌ات از آفتاب تیرماه .. که من رو یاد شکلات صبحانه  یا شیرکاکائوی دنت میندازه .. و گونه‌های لاغر شده‌ات ..

اومدم و خودم را کنارت جا دادم .. خودم را باز اندازه آغوشت کردم .. دستهات را از هم باز کردی ..... و من باز بوی تو به مشامم خورد و لوس شدم و باز اششششک !!

و گفتم ”چیزی نیست فدایی.. دلم گرفته یه کم ”

.

حالا امشب که نیستی کی من ِ خواب رفته  را از جلوی تی وی جمع کنه؟ حالا امشب برای کی شربت لیمو و عسل درست کنم و بذارم توی سفره؟؟


زود بیا که همه وجودم چشم شده .. خیره به راه آمدنت .. عزیزم ...



511

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

510


می‌پرسد : فلان قطعه رو موجود داریم؟

میگویم: اجازه بدید چک کنم .. و فایل را باز میکنم تا چک کنم ..


 

 

اعلام میکنم ”نه” .. یه دونه داشتیم که استفاده شده ..

.

بعد .. کاشف به عمل میاد که یک عدد موجود داریم .. و تصور می‌کند موجودی را اشتباه وارد کرده‌ام .. من صدایش را در نمی‌آورم .. ترجیح میدهم در تصوراتش بی توجه به نظر برسم تا کوووووور !!


.

توضیح اینکه .. حواسم نبود QTY با فرمولی که خودم نوشته‌ام، مقدار موجودی اصلی هست -بعد از کسر مصرف شده‌ها-


509


کلمات انگلیسی کلا دو تا معنی دارن ”بدست آوردن” و ”مانع شدن” .. مگر اینکه خلافش ثابت بشه !!!

یعنی من الان معنی هر کلمه ای رو که فراموش کنم .. یه بدست آوردن یا مانع شدن می بندم پشتش و با احتمال 50% جواب درسته.. مگر اینکه خلافش ثابت بشه :))  .............

.

صبح .. وقتی داشتم می رفتم سمت میز تا وسایلم رو از رویش بردارم .. چند قـــــــدم مانده به میز .. یه چیزی زیر پام گفت ”چیک ” .. یا ”تِق” .. یا ”شیک” یا .. خلاصه آوایی که مفهومش این بود: به دو قسمت مساوی تقسیم شدن .. نگاهم رو که پایین انداختم .. دیدم عینک احسان بود .. و شیشه سمت چپش که به دو قسمتِ البته نامساوی تقسیم شده بود ......................

.

هر عصر با رویای درس خواندن به خانه میرم و بعد از افطار .. کاملا نامحسوس به خواب میرم .. و اینطوری .. زمان است که می‌گذرد .............

.

.

.

508

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.