کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

510


می‌پرسد : فلان قطعه رو موجود داریم؟

میگویم: اجازه بدید چک کنم .. و فایل را باز میکنم تا چک کنم ..


 

 

اعلام میکنم ”نه” .. یه دونه داشتیم که استفاده شده ..

.

بعد .. کاشف به عمل میاد که یک عدد موجود داریم .. و تصور می‌کند موجودی را اشتباه وارد کرده‌ام .. من صدایش را در نمی‌آورم .. ترجیح میدهم در تصوراتش بی توجه به نظر برسم تا کوووووور !!


.

توضیح اینکه .. حواسم نبود QTY با فرمولی که خودم نوشته‌ام، مقدار موجودی اصلی هست -بعد از کسر مصرف شده‌ها-


نظرات 3 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق 30 تیر 1392 ساعت 11:43

خوب همین الان تصحیح کن شرح جدولت رو

میخوای منو بهش معرفی کن تا ببینه بی توجه و کور و بی دقت و خنگ و حواس پرت کیه

شرحش درسته .. من خودم یادم رفته بود چی رو چی تعریف کرده ام ..
برووووووووو به دوست من کار نداشته باش ..

این بلاگ اسکای هم هر چی آیکون بوده برداشته فقط مجبورم لبخند بزنم:))

میترآ 30 تیر 1392 ساعت 12:09 http://mitra-1993.blogfa.com

من که هیچی نفهمیدم!

:))

اتا 31 تیر 1392 ساعت 16:30 http://ataee1361.blogsky.com/


برای من خیلی همچین چیزهایی پیش میاد و بیشتر هم وقتیه که ی چایی خونم افتاده پایین یا قند خونم.

:دیییی
خب من مشکل افتادگی چای خون ندارم .. ولی قند خون رو چرا ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد