کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

518


ببین فلانی! نفرت و حس ترحمم نسبت به تو را یک بار برای همیشه خالی میکنم .. والسلام ..

تو که ............ بی خیال ..

تو که بنده خدایی .. که بدت نمی‌آید مدیر باشی ولی نیستی .. که صلاح میبینی وقتی کارهات میشوند دو تا، من را منشی شخصی خودت ببینی و یکی را روی دوش من بگذاری ..

باز شکر خدا که این روزها درجه‌ام را ترفیع داده‌ای و از پست کپی گرفتن برای تو، به پست گرفتن یا کنسل کردن بلیط هواپیما برای تو ارتقاء یافته‌ام ..

امروز روی زبانم نشست به تو بگویم ”متاسفم! الان فرصت ندارم کمکتون کنم ..” ولی نگفتم .. فکر کردم این جمله نهایت ضعف من است .. ولی من ضعیف نیستم .. من از تو قوی ترم .. که دست و بالم را بالاخره روزی از این شرکت جمع میکنم و به سوی بالندگی پرواز میکنم .. رئیس و مدیر و خدمتکار و پادوی شخص خودم میشوم و به وجود خودم بیشتر افتخار میکنم .. میبینی که الان بذر می‌پاشم که فردا بهترین‌ها را برداشت کنم .. من اینجا ماندنی نیستم .. پرنده ای هستم که نقطه‌ای فرود اومده برای تجدید قوا ..

حالا توی کارگر فکر کن چند وقتی هم منشی داری! ما که همه عمله‌های با ادعای رئیس بالاتری هستیم!

روزی اینجا را و تو را و اوامر گاه و بیگاهت را پشت سر میگذارم و میروم .. تو بمان!

 

 

.

نه کارگر و نه منشی و نه هیچ شخص دیگری با هر عنوان شغلی کوچک و حقیر نیست و همه ما ارزشمندیم .. حقارت در نگاه شخصی هست که ذره‌ای پر و بال گرفتن تو را بر نمی تابد و وظایفی غیر از مسئولیت های تو بر دوشت میگذارد تا تو به تعادل برسی، مباداد سرکشی کنی ..



نظرات 10 + ارسال نظر
زهرا 23 مرداد 1392 ساعت 10:06 http://zizififi.persianblog.ir

و دقیقا مشکلی که من با رییسه قبلیم داشتم همین بود...به قول خودش می خواست غروره منو بشکونه ..هه زهرا و غرور؟؟؟می خواستم تو روش تف بندازمو بگم بدبخت تو میخای به من ثابت کنی که رییسی که هرچی تو بگی همونه که ...بیخیال ..خداروشکر که رفت...قاصدک من خیلی می فهممت خیلییییییی....
ایشالا که یه جای بهتر پیدا کنی و از این جا بری
ومن متاسفم که گاهی به خاطر این قسطهای لعنتی برای اینکه باری از رو دوش همسرمون برداریم به خاطر وضعیت بد اقتصادی باید بسوزیم و بسازیم

یادمه زهرا جان .. میدونم چقدر اذیت شدی ..
.
زهرا جانم میفهمم چی میگی ..
من اینبار اینطوری فکر نکردم .. یعنی ذهنم داشت میرفت به این سمت ولی جلوی فکرم رو گرفتم .. نمیخوام احساس ناامیدی و مظلوم واقع شدن بهم دست بده .. واقعیت اینه که اگر قسط هم نباشه شاید، شاید دلمون بخواد شاغل بمونیم ..
امیدوارم یاد بگیریم و تمرین کنیم مراقب خودمون باشیم و اجازه ندیم رفتار کسی اذیتمون کنه :)

مژگان یک دنیا عشق 23 مرداد 1392 ساعت 10:24

ای بابا امان از آدمهای متوهم متوقع نفهم!!!!
امیدوارم زودتر برسه روز رفتنت از اون شرکت و رسیدن به آرزوهات

امیدوارم برای همه ما همیشه بهترین ها پیش بیاد عزیزم ..

آلما 23 مرداد 1392 ساعت 12:09

چرا قبول می کنی؟
بگو وقت ندارم...یا بگو شرمنده ام الان نمیرسم
یا اصلا صریح بگو این کارا در حیطه وظایف من نیست
اینطوری مجبوری تمام مدتی که اونجایی همین کارو ادامه بدی

بارها توی دلم اینها رو گفته ام .. ولی به زبونم نمیاد ..
ما اینجا شخص بخصوصی رو برای این تیپ کارها نداریم .. در واقع از اول قرار بود منم کارهای مربوط به خودم رو شخصا انجام بدم .. ما اینجا آبدارچی هم نداریم ..
حالا بعد از 2 سال مبارزه، کارهای تایپیش رو خودش داره انجام میده .. و در مورد کپی کردن هم من به سرپرستمون گفتم اگر من منشی فلانی هستم بهم بگید تا درست وظایف یک منشی رو براش انجام بدم .. که به گوشش رسونده بودن انگار و رفع شد ..
.
چقدر چیزی که ازش صحبت میکنی دلچسبه .. صریح گفتن!!
کاش بتونم ..

آتا 23 مرداد 1392 ساعت 16:19

قاصدک من خیلی در جریان شرایط کارت نیستم ولی آرزو میکنم از ته ته دلم ک به زودی زود در یک شرایط فوق عالی که لیاقتش رو داری و توش انرژی مثبت موج میزنه و پر از انسانهای انسانه مشغول به کار بشی

راستش بعد از خوندن کامنتت خجالت کشیدم .. فکر کردم ناشکرم ..
محیط کاریه من جزو محیطهای خوب کاریه .. واقعا احترام و ادب همکارها مثال زدنیه .. هر کسی سرش به کار خودش ..
من بعضی محیطهای دیگه رو هم امتحان کرده ام و واقعا خوشحالم اینجا خیلی مسایل و حاشیه ها رو نداره ..
دیروز وقتی این پست رو نوشتم خیلی عصبانی بودم ..
ولی .. ولی .. من به امید روزی هستم که کار خودم رو راه بندازم .. یه کار رویایی و سطح بالا با هوار میلیارد سود سالانه :)))))
.
ممنون از اینهمه آرزوی خوب عزیزم ..

منم گاهی تو شرکت یه رفتاری واقعا می ره رو نروم اما همیشه داداشم یا کسایی که ازم تجربه ی کاری بیشتر دارن بهم می گن که همه جا همین شکلیه! اگه تو شرکتتون یه چیز هست که می ره رو نروت سعی کن باهاش کنار بیای و نذاری خسته ت کنه!

به قول خودت تا وقتی برای کسی کار کنی اوضاع همینه!

درست میگی عزیزم ..
واقعا شکر که مشکلات کاری من در همین حده ..

اطلسی 24 مرداد 1392 ساعت 14:53

دلم چقدررررررررر برات تنگ شده بود عزیزمممممممم
من میفهممت و رئیس قبلی من همین بود.ولی من کم کم سر باز زدم!حتی چندباری دروغ گفتم!!!!!!
حتی روزی که قراردادی شدم نمیدونس!اومد بمن گفت منکه بت گفتم پات روی پوست خربزه س!!من میتونم بگم نمیخوامت!!!!و من فقط بش پورحند زدم که خودشو اینقدر مهم میدونه و خبر نداره از هیچی و حتی نظری ازش نخواسته بودن!!بعدشم که فهمید اصلا بروی خودش نیورد تا چندروز انگار منو نمیدید و حرفی نمیزد!اونوقت حالا!!!!! جلوی پام بلند میشه!خنم مهندسی که از زبونش نمیوفته و چه و چه....ولی یادته که چقدرررررررر اذیت شدم.مرگم بود صبح ها رفتن اما الان خیلییییییییی ریلکسم خداروشکر و مدیرم خوبه

خیلی خدا رو شکر که راضی هستی اطلسی ..
ایشالا روز به روز پیشرفتت بیشتر باشه عزیزم ..

مهاجرت 25 مرداد 1392 ساعت 00:31 http://canadaexpert.net

وبلاگ خیلی خوبی دارید. موفق باشید.

لیندا 25 مرداد 1392 ساعت 00:34

کاشکی بدونی اینجا رو حتما میخونه
ازین همکارت اینقدر بدن میاااااااااد

چی بگم ............

میترآ 25 مرداد 1392 ساعت 01:44 http://mitra-1993.blogfa.com

آدم واقعا متاسف میشه با وجود این همه پیشرفت و جهش ذهنی چرا باید هنوزم آدمایی مثل همین فلانی وجود داشته باشن.

میترآ جان اگر بخوام منصف باشم باید بگم منم گاهی رفتارایی دارم که برخلاف ادعام هست ..
متاسفانه :(

ستاره 26 مرداد 1392 ساعت 09:10 http://www.marpichezendegi.blogfa.com

اینکه تمام فکرت اینه که اینجا برات تجربه هست و می‌خوای در آینده نزدیک برای خودت کار کنی، خیلی عالیه. ماها توی وجودمون نیست که برای کسی کار کنیم. من خودم همیشه دوست دارم بقیه رو مدیریت کنم، حالا ببین چه زجری داره که همچین آدمی بخواد چند تا هم رییس داشته باشه. تازه مورد تو که به نظرم می‌تونی قبول نکنی. وقتی مدیر و سرپرستت نیست، نباید قبول کنی کارهاش رو انجام بدی. به هر حال من برات آرزو می‌کنم که زود بتونی برای خودت کار کنی و مطمئنم از عهده‌اش برمیای.

ممنون عزیزم ..
اتفاقا منم در مورد تو همین فکر رو کردم .. بیشتر باید کارهای مدیریتی انجام بدی .. ایشالا به زودی به بهترین موقعیت ها برسی ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد