کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

521



رسالت خود را در زندگی به سرانجام می‌رسانم .. اگر و تنها اگر، بیراهه‌ی خودم را از میان کلاف‌های در هم تنیده هزاران راهِ پیش رو، پیدا کنم ..

بیراهه‌ای را، که من در آن قدم بگذارم و راه شود .. 

.

.




نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا 27 مرداد 1392 ساعت 12:46 http://zizififi

ایشالا اون بیراهه خیلی زود راه بشه برات.بوووووووس

ممنون زهرا جان .. بووس

میترآ 27 مرداد 1392 ساعت 16:24 http://mitra-1993.blogfa.com

ایشالله همیشه زندگیتو اونجوری که دوست داری بسازی!:)

ممنون :)

ستاره 28 مرداد 1392 ساعت 08:54 http://www.marpichezendegi.blogfa.com

نوشته خودته؟

بلی :)

سیندخت 28 مرداد 1392 ساعت 09:28

بیراهه ای که راه شود... چه خوب...

البته :)

قشنگ نوشتی

:)

اطلسی 29 مرداد 1392 ساعت 13:50

چرا میگی بیراهه عزیزم؟از دید بقیه شاید بیراهه باشه اما از دید خودت که راه رو همیشه درست میری حتما سرانجام خوبی داره
دلم برات تنگ شده حس میکنم روبراه نیستی؟

عزیزم حالم خوبه :))
منظورم این بود که راهی باشه که قبلا کسی نرفته باشه .. پا در راه یکی دیگه نذارم .. مسیر خودم رو توی زندگی پیدا کنم .. فارغ از اینکه خواهر و برادرم چه می کنن یا اطرافیانم .. به این فکر کنم که با اینی که هستم بهترین مسیر زندگی برای من چیه ..
منم دلم برات تنگ شده .. واقعنی .. بوووس

لیندا 30 مرداد 1392 ساعت 00:01

همچینی یه ذره گنگه
در مورد خودته یا متنشو یه جایی خوندی ؟

نه عزیزم در مورد خودم ..
متاثر از کوهنوردها ..
داشتم فکر می کردم هر کسی که به توانایی خودش ایمان پیدا کرد، بالاخره جاودانه شد .. خیلی وقتها دوست داریم جای بقیه باشیم .. شرایط بقیه رو داشته باشیم .. در حالیکه هر کدوم از ما می تونیم راه خودمون رو بریم و خاص باشیم ..

آتا 31 مرداد 1392 ساعت 19:52

قاصدک یک چیزی بگم؟ من واقعا از نوشته هات لذت می برم.هنری ها برای خودش، باور کن

ممنونم ازت آتا جان که با این تعریف خوشحالم کردی :بووس

لوتوس 4 شهریور 1392 ساعت 21:12 http://khaneh-del.blogsky.com/

عزیزمی مثل همیشه زیبا نوشتی
رفتم تو حس
عالی بود عالی

راستی خصوصی نخوندم اشتباهی پاک شد ؟ چی بود ؟
لطف کن مجدد برام بزار اگر امکان داره

ممنون :)
میام دوباره برات می نویسم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد