کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

773


آخرین روز کاری 94 هست .. و من مرتب تر و جینگول تر از همیشه پشت میز نشسته ام و خرق عادت کرده ام و مستقیم درون محدوده مجاز برای تایپ صفحه بلاگ اسکای تایپ میکنم ..

امسال را دوست داشتم .. سال انقلاب های درونی گوناگون بود .. سالی بود که سرش را پایین انداخته بود و ملایم می گذشت .. این ملایمت را دوست داشتم .. با رویی گشاده بدرقه اش میکنم و با رویی باز پذیرای 95 هستم ..

خدا را به اندازه ی توانی که برای شکرگزاری به من داده، شاکرم ..

برای همه ی آنهایی که می شناسمشان و نمی شناسمشان آرزوی بهترین ها را دارم .. آرزوی سالی آرام .. سالم .. پر بار و پر برکت .. و شاد ..

به امید روزهایی بهتر و بهتر ..


نظرات 3 + ارسال نظر
avaz 2 فروردین 1395 ساعت 03:34

behtariiin arezooha baraye ghasedake azizam
be yadetam

منم به یادتم آواز عزیزم .. کاش بدونم کجایی .. در چه حالی ..

نفیس 11 فروردین 1395 ساعت 13:18 http://diarynafiis.persianblog.ir

سال نو مبارک قاصدک جون
سالی پر از آرامش وخوشی برات آرزو میکنم

عزیزم منم برای شما بهترین ها رو میخوام .. الهی ..

آلما 15 فروردین 1395 ساعت 09:38

الهی آمین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد