کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

648


تفریح سالم این روزهای من و همسر جانم این هست که بشینیم فکر کنیم بازی فُلان جا و بهمان جا چند چند میشه و پیامک بزنیم به برنامه عا.دل .. تا مداوم امتیازمون بره بالا و رتبه‌مون بهتر بشه و هیجان زده بشیم .. بعد بشینیم پای فوتبال .. حالا خیلی هم ننشینیم .. مثلا من توی آشپزخانه مشغول طبخ شام و نهار .. و همسر جان پای لپ تاپ مشغول کار و امر خطیر درآوردن روزی حلال ..

بعد ببینیم ما پیش بینیمون 2-1 بوده .. ولی نتیجه بشه 1-2 .. یا 5-2 .. یا 0-0 .. یا 5-1 یا ...

و بگذره تا بشه دیشب .. بعد ما فکر کنیم خوبه نظرمون رو تغییر بدیم .. و این بار از موضع خودمون پایین بیایم و پیش بینی کنیم 3-1 .. به نفع اکوادور .. بعد اکوادور 2-1 ببره ..

یعنی دیدن داشت قیافه من و همسر جان ..

.

و حالا از اونجا که کلا بعضی تیم‌های بزرگ از اونطرف بوم افتادن و از اون نظر شگفتی ساز شدن .. من میخوام بازی امشب رو 13-5 به نفع ایران پیش بینی کنم !!!

خدا رو چه دیدی .. شاید آرژانتین هم از اون نظر شگفتی ساز شد خب ..

 .

به امید موفقیت بر و بچز فوتبال :))

.


راستی! این منم .. قاصدک .. با موهای کوتاه و  آلباااالویی :)



647

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

646


آخ که اگر همین حالا .. 

تصویرت روی گوشی نقش ببنده و صدات توی گوشم بپیچه و بشنوم ازت:

مرخصی رد کن .. دارم میام دنبالت .. وسایل لازم رو توی چمدان خوشگل تازه‌مون چیده‌ام .. میام تا با هم بریم یه طرفی .. بریم و دری باشه پشت سرمون .. تا ببندیمش روی همه دنیا .. نه! .. بکوبیمش توی صورت دنیا .. بریم و دوتاییهای گم شده‌مون رو باز پیدا کنیم .. .................. دوتایی ِ خودمون رو .. فارغ از این و اون و حرف این و حرف اون ..


آخ ..


.




نفس کشیدن عجب کار سختی میشه گاهی ..

.

و این لبخند .. باشه امانت اینجا .. تا تظاهر کنم حالم خوبه  ..


:)))


انگار حالم خیلی خوبه ..



.

بازی رو دیدین؟ خب من حرفی ندارم :)



645


این روزها .. روزهایی هست .. که هر قدر هم که خوب باشد .. یادم هست روزهای بدی را که داشته‌ام ..

........... .. ................. .. که هر قدر هم که بد باشد .. یادم هست روزهای خوبی را که داشته‌ام ..

و درک کردم که زندگی، تکرار مکرر همین‌هاست ..

دل نبستن و دل نبریدن ..


:)

.

644


تولدت مبارک .. ماه چهاردهم ..