کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

490

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

489


خاطره ساز روزهای نوجوانی‌ام ..

خالق فاخته‌ی زخم خوردگان تقدیر ..

خالق پنجره، اتوبوس، بازگشت به خوشبختی، تاوان عشق  .. یادت گرامی ..

 




فهیمه رحیمی درگذشت ...




488


.. و من هم یکی از آن 18613329 نفر بودم ..

که بیشتر از اینکه به او رای دهم .. به از خودگذشتگان در برابر او و برای او .. و به حامیان او رای دادم ..



.

به امید وقوع هر آنچه در خور شأن ایران و ایرانیست .. به امید وقوع هر آنچه عطر و بوی احترام و امنیت و آرامش و دوستی و آشتی دارد .. به امید وقوع بهترین ها ..




487

بغض راهی برای رد شدن نفس نگذاشته بود .. 


چند بار برگه را باز کردم و دوباره خواندم و باز برگه را تا زدم ..


وجودم بین دو احساس متضاد له شده بود ..


برگه‌ام را به خدا سپردم و در صند.و.ق انداختم ..


حالا من مانده ‌ام و وجدانی که نمیدانم باید راحت باشد .. یا ناراحت ..




این سندی باشد .. میان من و خدایم .. که یا به خودم و انتخابم ببالم و باز با افتخار رنگش بزنم .. و یا خدای ناکرده، بند بندش را قطع کنم، اگر چند سالی بگذرد و پرده‌ها کنار روند و بدانم گـــــــــــــــــــول خورده ام و اشتباه انتخاب کرده‌ام ..

.

خدایا .. خودمان را .. سرزمینمان را .. فرزندانمان را به تو می‌سپاریم .. که بهترین حافظانی .. یا حق ..




486

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.