کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

...

هنوز همه چیز مطابق قبل هست :))

.

یعنی دوستای قدیمی اگر کسی رمز رو فراموش کرده لطفا بهم بگه :)



نظرات 5 + ارسال نظر
بانو 23 بهمن 1391 ساعت 16:14 http://heartplays.persianblog.ir/

رمز ندارم..

هنوز همه چیز مطابق قبله عزیزدلم

سیندخت 23 بهمن 1391 ساعت 19:18

گمت کرده بودم! کلی گشتم و الان نفسم در نمیاد بسکه دنبالت دویدم! آخیش...

دختر خوب و نازنین .. فرشته روی زمین .. خب زودتر می گفتی بهم ..
من که هر روز اون ورام

مژگان یک دنیا عشق 24 بهمن 1391 ساعت 08:56

عزیزم سلام صبح بخیر.اس ام اس ات دریافت شد.نتونستنم اونجا جواب بدم.خوبممممممممم شکر

آلما 24 بهمن 1391 ساعت 10:50

الان برای نظراتشم که رمز میخواد

ولی چرا از خودم نمیخواد .. من الان نظرات رو باز می کنم راحت باز میشه ..
یه سری از کامنت ها رو تایید کرده بودم همه کلا در ملاء عام بود
.
اصلا به من نیومده رمزی نوشتن ..

دخملی 24 بهمن 1391 ساعت 10:53

اگر رمز بخوام خیلی زشته؟!!

اصلا و ابدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد