کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

405

ای خدا ! خودت همت بده بهم امروز برم حلقه کمر بخرم .. اگر هم پیدا کردم طناب ..

خدایا اون خیاط آشنایی که قرار بود آخر تابستون اون کت و دامن بنفش ِ رو برام بدوزه و چند روز پیش که زنگ زدم بهش، گفت هنوز ندوخته .. خُب ! .. بعدش گفت تا آخر بهمن می دوزه و برام می فرسته .. خُب .. میگم نکنه با اندازه های قبلی لباس تنم نره !! پس لطفا کمکم کن سایز کم کنم لطفا !! چون اگر لباس تنم نره من مثل پارسال دختر خوبی نمی مونم که نرم خرید نکنم .. مجبور میشم برم خرید کنم و بعد کلی به اقتصاد خانواده ضربه وارد کنم دم ِ عیدی و بعد اقساطمون عقب می افته و زنگ می زنن به ضامن ها و آبرومون میره !!!! پس لطفا کمکم کن همت کنم برم حلقه پیدا کنم :)))))) مچکرم

.

از دیشب باز من و داداش به جمع خانواده بر گشتیم .. همسرانمون نیستن و ما هم پیش هم بودن را به تنها در خانه ماندن  ترجیح دادیم ..

.

یه چند تا هدف ریزه میزه تا آخر سال برای خودم تعریف کرده ام .. کم کردن سایز و وزن و بعد قاصـــی شوماخر شدن .. اولی که پروسه ای همیشگی هست و نزدیک های نوروز شدت پیدا می کنه .. دومی هم با وجود تمدید گواهینامه و گذشتن 10 سال از دریافت گواهینامه، به بعضی دلایل بنده هنوز راننده قابلی نیستم .. میخواهم ترس و استرس و ... رو بندازم تو گونی و با اعتماد به نفس تمرین کنم ..

دقت کردین کمی بارون باریده .. چه عالی .. هوا کمی نمناک و خوشمزه شده .. همسریمون هم در دسترس نداریم بریم پیاده روی ..



..

کلا چرا کامنت هاتون رمزی نمی مونه ؟؟کلا چرا من اومدم بلاگ اسکای؟


نظرات 7 + ارسال نظر
اطلسی 24 بهمن 1391 ساعت 13:36

حلقه خیلی خوبه توی یه هفته دقیقا روزی یه ربع تند و پشت سر هم زدم!!پهلوهام اب شد!!همسری میگه دسته های لاو رو اب کردی!!
شهرتونو برای ما اب و جارو کردن پس به به
من میتونم چکمه هامو بپوشم

راست میگی اطلسی؟؟؟ پس میرم مییییییییخرم ..
دقیقا عزیزم .. آب زدیم راه را .. هین که نگار می رسد
.
اطلسی من باهات تماس میگیرم .. میدونم برنامه تون سنگینه و فشرده است .. اگر وقت خالی داشتین ببینیمتون

بانو 24 بهمن 1391 ساعت 13:57 http://heartplays.persianblog.ir/

حلقه رو من هر کاری می کنم بلد نمی شم... فرتی می افته... :دی
کامنت ها رو وقتی پسورد داشته باشیم می تونیم ببینیم... وگرنه نمی شه دید...

نه من بلدم خدا رو شکر .. البته اگر حلقه اش خیلی بزرگ نباشه ..
بانو جان امتحان کردم اینطور نبود .. نظرات پسورد نمی خواست و راحت باز می شد .. اطلسی هم چک کرد برام همینطور بود ..

گنجشک پرگوی باغ 24 بهمن 1391 ساعت 14:56

وای اصلن عالی سناریو چیدی!!! خدا جونی حالا که متوجه شدی لطف کن حلقه رو پیداش کن دیگه!!!

بیا با خودم بریم پیاده روی!!! دقیقا همینجاست که دوستان مجرد به داد آدم می رسن!!! مثل من که امروز هوس سینما رفتن به سرم زده و شوشوجان در نمی خواد به غیبت کبراش خاتمه بده و تشریف فرما بشه

vhsj

..
عزیزم .. اتفاقا دلم هم برای دوستان بالاخص مجرد خیلی تنگ شده .. ولی چون امروز وظیفه پخت شام رو به عهده گرفته ام باید گوله برم خونه مامانم اینا
.
این روابطت و مراوداتت با شوشوی آینده خیلی بامزه اس ..

سمیرا 24 بهمن 1391 ساعت 16:31 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

من بلد نیستم اونجوری قرررررررررررررررررر بدم

تمرین میخواد دوستم ..

زهرا 25 بهمن 1391 ساعت 07:30 http://zizififi

هی از تنبلی .من هلاهوپ هم دارم خیرسرم اما تنبلی مگه میذاره ازش استفاده کنم؟؟؟البته من اون مدتی که ازاین وسیله استفاده می کردم به شدت شکمم کبود شده بود.اخه هولاهوپه من از اون دندونه داراس .به همین خاطر استفاده نکردم دیگه

وای چه بد که دلت کبود می شد ..
حالا اطلسی هم از حلقه راضی بود ..

شکیبا 25 بهمن 1391 ساعت 21:56 http://personallife1.persianblog.ir/

من که حلقه گرفتم اما کو همت که بزنم خودمو می کشم 5 دقیقه میزنم میگم باقیش فردا

همون 5 دقیقه یعنی همت والا

مژگان یک دنیا عشق 26 بهمن 1391 ساعت 08:47

چرا من این چند تا پست تو رو نخوندم؟؟؟؟؟
بابا بی خیال همون پیاده روی از همه چی بهتر تره ها
باز گواهینامه داری.من که همت ندارم برم دنبال گرفتنش حتی
پست406 هر چی هست امیدوارم خیر باشه دوستم
هوراااااااا سفر میری.سفرت سلامت دوستممممممممممممممممممم

برو دنبالش مژگان جان .. من که از 81 گواهینامه دارم .. کو مهارت
آره خدا بخواد داریم میریم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد