کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

408

مدتی بود به شوخی و خنده هر کالایی گرانتر می شد می گفتیم از سبد کالای خانواده حذفش می کنیم ..

.

در راه شمال بودیم .. همینطور که نگاهم را روی طبیعت یخ زده می لغزوندم، یادم اومد که بگم :

+ راستی فدایی! می دونی این مرغی که میگن توی شهروند و نمایشگاه مصلی کیلویی 5100 تومنه جریانش چیه؟؟

: نه .. چیه؟

+ مرغ منجمد وارداتی !! من که اصلا میل ندارم بخریم .. همین مونده بود مرغ منجمد وارداتی بشه کیلویی 5100

: خب به سلامتی سبد هم خالی شد و می تونیم بفروشیمش :))))))))))))))).......

ثانیه ای بعد من بودم و صدای خنده هام و نگاه شیطون عشقم ..


یعنی من عاشق این نکته گویی های تو ام عزیزم ..


.

کابل دوربین ما رو ندیدین؟؟ فک کنم گم شده :))


نظرات 5 + ارسال نظر
دخملی 28 بهمن 1391 ساعت 08:27

به به رسیدن به خیر!
اخ اخ که همسریت به چه نکته ظریفی اشاره کرده!

مرسی عزیزدلم ..
آره واقعا .. دیگه سبد خالی شده

اطلسی 28 بهمن 1391 ساعت 08:32

شما تهران نبودید؟ممنونم عززززیزممممم از تماست و لطفت.شرمندت شدم عزیزم.
مواظب خودتون باشید
سفر بی خط باید بگم یا رسیدن بخیر؟

پنجشنبه ظهر حرکت کردیم عزیزم ..
خواهش می کنم این چه حرفیه .. نشد ببینیمتون
الان شرکتم .. رسیده ام

سمیرا 28 بهمن 1391 ساعت 09:37 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

رسیدن بخیرعزیزم..

بامزه اما تلخ..

مرسی ..
تلـــــــــــخ !!

مژگان یک دنیا عشق 28 بهمن 1391 ساعت 10:28

رسیدن بخیر خوب بود ایشالله سفرتون؟
بامزه.کاش میشد برای شکم خالی هم اینطوری تعریف کنیم.
یا برای مهمون ها ی عید

مرسی عزیزم .. خوب بود خدا رو شکر..
می بینی مژگان چه وضعی شده ..

آمارین 1 اسفند 1391 ساعت 17:31

بهونه نیار برای عکس نگرفتن. رم دوربینو بزن توی لپتاپ حتما لازم نیسکه کابل باشه
این روزا دیگه جز شپش چی میمونه ته سبد؟

چشــــــــــــــ-م
.
وای راست میگی به خدا ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد