کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

411

هی یادم میره کمرم درد می کند .. پای راستم را می اندازم روی پای چپم، یا پای چپم را می اندازم روی پای راستم، عصب متصل به زانو و کمرم کش می آید و تنم ضعف می کند .. تا چند روز دیگر اگر به همین منوال زندگی کنم تبدیل به یک حجم با زاویه شکست 90 درجه خواهم شد ..

.

مجموعه ورزشی نزدیک خانه استخر هم دارد .. احساسم میگفت باید محیط تمیز و مرتبی داشته باشه .. با استناد بر این احساس دیروز تا دم در ورودی استخر رفتیم و بعد به دلیل عدم رعایت تساوی حقوق خانم ها و آقایان عصبانی شدم و برگشتیم .. داستان این بود که آخرین سانس مخصوص خانمها 16-17:30 و آخرین سانس مخصوص آقایان 20:30-22 بود .. آخه تا این حد !!!! .. ضمن اینکه مجموعه خانمها و آقایان مشترک بود .. من همینطوریش استخر نمیرم چه برسه با این وضع ..

.

روزها می گذرن .. حتی برای این گذر، گاهی از هم سبقت می گیرن و به هم تنه می زنن .. گاهی حس می کنم باید کفش های ورزشی ام رو بپوشم و هم پای زمان بدوم ..

.

الان یه سر رفتم به کتری پر سر و صدای روی اجاق بزنم .. طرف راست بدنم خورد به میز .. کمی جلوتر گل سری که به موهام زور می گفت و روی شالم آویزانش کرده بودم خورد به ورودی آشپزخانه .. و وقتی به سلامتی رفتم و برگشتم و خواستم روی صندلیم بشینم، صندلی با شدت سُر خورد و رفت کوبیده شد به کمد :)))))

.

دو روز قبل یک نیمچه سفر نامه نوشتم و گذاشتم روی سیستم بمونه تا کابل دوربین رو پیدا کنم و کمی عکس اینجا آویزان کنم .. بعد از نوشتن پست مربوط به حقوق و اضافه کاری گویا خیلی حرصی بوده ام، اون نوشته رو هم حذف کرده ام .. حالا موندیم بی سفرنامه و بی کابل دوربین .. حالا اگر دری به تخته خورد و معجزه هنوز هم حادث شد و کابل دوربین به خودی خود پیدا شد .. چند تا عکس از طبیعت میذارم :))

.

الان این تیکه پاره هایی که به هم دوخته ام و اینجا پهن کرده ام شد پست امروز من .. که اگر به ذهن سیالم اجازه بدم تا چند صفحه همینطور به حرف بافی ادامه خواهد داد .. پس سلام ! صبح ندمیده تان بخیر .. پا شید دم عیده کلی کار داریم :))


نظرات 7 + ارسال نظر
لیندا 30 بهمن 1391 ساعت 07:52

من از حدود 6 صبحه که بیدارم خواهر .کجای کاری ؟
استخری که زنونه و مردونه باشه منم دوس ندارم
از خونت هم عکس نزاشتیا . عید شد دیگه . یه وقتی نزاری که من نتونم ببینم
پاشو خصیص نباش جای کابل دوربین یه رم ریدر بگیر بزار همیشه ته کیفت . من یه دونه خریدم 5 تومن به هیچ کی هم نمیدمش که عین کابل دوربینم گم نشه

عزیزم .. چه بامزه منم الان برای تو کامنت گذاشتم
لیندا میذارم عزیزم .. خونه از بعد از رفتن مهمونها همون شکلی مونده .. هنوز هیچی هم به در و دیوار نزده ایم
من رسما هیچ کار جدیدی انجام نداده ام .. شده عکس ها رو برات ایمیل می کنم که ببینی .. فقط ایمیلت رو بگیرم ازت ..
عجب پیشنهادی .. می خرم عزیزم ..

سمیرا 30 بهمن 1391 ساعت 09:10 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

قاصدک این دردا رو جدی بگیر یه سری به جناب دکتر بزن لطفا..
منم حسم به استخر اینگونه است اصن مور مورم میشه
دوستم امروز خیلی مواظب خودت باش
زودی پیداش کن دیگه ما خیلی صبور نیستیما..
سلام..
از کجا باید شروع کنیم ؟؟؟؟

می دونم چی شده ام .. توی مترو و ایستادن های مداوم و تحت فشار بودن اذیتم کرده ..
امروز مگه چی شده؟
من هر روز میرم خونه اولین کلامی که بر زبون میارم همینه ”کابل کوووو”
.
عزیزم .. اول حال و هوامون رو باید بتکونیم ..

مژگان یک دنیا عشق 30 بهمن 1391 ساعت 09:44

دوستم من خروس وبلاگستانم.از ساعت5 و نیم بیدارررررررررررررررررررم
منم عکس میخوام ها.از خونه تون هم عکس بذار دیگه.
نگو کمر دردددددددد

من از 5 بیدارم ..
حتما میذارم .. حتما حتما .. زحمت کشیده ام خونه چیده ام که دوستام بیان از کدبانو گری ام تعریف کنن .. فقط بذار کدبانو گری هام تکمیل بشه ..

سمیرا 30 بهمن 1391 ساعت 10:17 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

آخه از تو اتاقت تا آشپزخونه این همه اتفاق افتاد : خوردی به میز ٬ گل سرت خورد به در آشپزخونه ٬ صندلی سر خورد
بخاطر همین گفتم مواظب خودت باش

آها .. دیگه ما اینیم دیگه .. همینقدر توانمند

پرنیان 30 بهمن 1391 ساعت 11:44

خیلی باحال بوده! منم گاهی وقتا اینجوری میشم به درو دیوار میخورم!!
وااای از عید و کاراش نگو که فقط حرصشو میخورم. نمیدونم از کجا شروع کنم که زود نباشه و دوباره کثیف نشه! فک کنم کشوها و کابینتهای آشپزخونه بهترین گزینه باشن..


آشپزخونه چون حوصله میخواد بهتره اگر زودتر شروع کنی ..

زهرا 30 بهمن 1391 ساعت 13:08

]من از وقتی به شکل زن کامل دراومدم دیگه استخر نرفتم.نمی دونم چرا این همه از استخر رفتن بیزارم .من اینکه بخش اعظمی از عفونت های زنانه به استخر برمیگرده...میگم بری اون استخر یحتمل مادرشوهر مارو هم میبینی

منم نظر تو رو دارم ..
شهرک فرهنگیان هستن؟
البته اونجا که نمی تونم برم .. مگر جمعه ها .. که چون مشترکه نمیرم ..

آمارین 2 اسفند 1391 ساعت 00:35

پوفففففففف فک کن مردا جی ش کردن تو استخر بعد ادم بره همون استخر مردا
من حتی باشگاهم مخصوص خانوما بود چون ازینکه عرق مردا خورده باشه به دستگاها چندشم میشه

وااااااااااای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد