کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

...

آفرین به آمارین ..

جایزه تیزهوش سال به آمارین می رسه ..

البته در علم ریاضی ثابت شده بعد از 409 می رسیم به 500 :)))))))))))))

گفتم چقدر زود تعداد پست هام شد 500 تا ها :))))

.

الان واقعا من چی فکر می کردم که اینطوری شماره پست گذاشتم ؟؟؟؟

تا فردا به همین شکل می مونه که دوستان قاصدک انیشتین رو بهتر بشناسن به سلامتی :)))))

نظرات 6 + ارسال نظر
اطلسی 30 بهمن 1391 ساعت 14:20


هاها من دیدم شده 500 گفتم ایول بیام بت بگم چه عدد رندی!توجهم جلب شد!بعد دیدم از پستت خودت شادمان نیستی!عوض شدن نوع عشقت!گفتم ولش کن پس رند بودن این عدد با این پست شاید خوشحالت نکنه!!!!
اما اصلا قبلشو ندیدم که 409 هست!یعنی من انیشتین ترم!!!

tanha 30 بهمن 1391 ساعت 14:51 http://www.love-is-all.blogsky.com/

سلام. خیلی باحال بود. به این پستت کلی خندیدم. بقیه پستها هم عالی بودن

متشکرم ..

سمیرا 30 بهمن 1391 ساعت 15:12 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

بعد از من تکرار کنید بچه ها : ۴۰۷ - ۴۰۸ - ۴۰۹ - ۵۰۰ - ۵۰۱ آفرین دخترای گلم ..
راستشو بخوای من اصن توجه نکرده بودن .. جالب بود ..

..
آره برای خودم هم جالب بود

لیندا 30 بهمن 1391 ساعت 15:22

راس میگه ها
توماها فقط امارین انیشتینه
ثابت شد دیگه

آره دیگه ..

زهرا 1 اسفند 1391 ساعت 07:20

منم انیشتینم....من گفتم شاید مثل اون شعره بود می خوندیم شده...
۱۰
۲۰
۳
۱۵
۱۰۰۰
۶۰ و۱۶
هرکی میگه ۱۶ نیست
۱۷
۱۸
۱۹
۲۰
البته این بخش اخرش نه ها.همون بخش اولش منظورمه

آمارین 2 اسفند 1391 ساعت 01:13

:D

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد