کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

416

شیر ژیان خشمالود دیده این؟ الان من قاصدکشون هستم ..

درِ اعصابم رو بسته ام انداخته ام تو قوطی .. هیچ حوصله ندارم .. از شانس بدم شنبه هم یوهو از راه رسیده و تا شیش روز دیگه خبری از تعطیلات نیست و کلا الان تاج ملکه اخلاقی بر فرق سر من واقع شده ..

دو تا از همکارا ماموریتن .. این یه دونه هم خدا بهش رحم کنه این اطراف کارش نیفته ..

.. خیلی بد شده .. یه کمی عصبانی و استرسی میشم دچار لکنت میشم .. یعنی کلمه گیر می کنه توی مغزم و وقت بیرون آمدن از دهانم کش میاد .. بعد من برای خودم غصه می خورم :((

این بین رفتم چای دم کردم و اومدم .. خیلی عجیبه به خدا .. این اجاق توکار ما دو تا شعله داره .. یکی کوچک و یکی بزرررگ .. من و دو همکار غایب کتری را روی شعله کوچک میگذاریم و نفر چهارم چون احتمالا عقیده داره آب باید در نیم ثانیه به جوش بیاد، نه 3 دقیقه، کتری را روی شعله بزرگ میگذاره .. الان دسته های کتری از حرارت سرخ شده بودن .. و آب کتری در حال اتمام بود ..

.

فقط خواستم بگم الان من این قابلیت رو دارم که به هر چیزی گیر بدم .. به سلامتی !!


نظرات 8 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق 5 اسفند 1391 ساعت 09:21

به سلامتییییییییی
عزیزممممممممم اگر میتونی یکربعی برم یه دوری بزن و برگرد شرکت

..
مژگااااان -هق هق هق -

آلما 5 اسفند 1391 ساعت 09:33

اوه اوه اوه
پس حسابی الان خطرناکی

سمیرا 5 اسفند 1391 ساعت 09:55 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

چرا عزیزم ؟ چی شدی ؟
آره واقعا وقتی آدم اعصاب مصاب نداره به هرررررررررررر چیزی گیر میده

از دست همه .. ایضا اون یارو که زده به ما و رفته ناپدید شده ..

مژگان یک دنیا عشق 5 اسفند 1391 ساعت 10:19

عزیزمممممممم گریه نکن

نه عزیزم گریه نمی کنم ..
فقط اعصاب خرد و خمیر شده .. خواستم خودم رو لوس کنم .. ببخش من رو ..

مژگان یک دنیا عشق 5 اسفند 1391 ساعت 10:45

دخملی 5 اسفند 1391 ساعت 11:02

ای جان دوستم... دو سه تا نفس عمیق بکش و سعی کن خودت حالت رو خوب کنی

باشه ..

اطلسی 5 اسفند 1391 ساعت 11:08

قاصدک ژیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی؟خوشی؟اسفند به این خوبییییییییی...ببین دیگه عصبانی نباش این اسفند تموم میشه دلت میمونه پیششا

سیندخت 5 اسفند 1391 ساعت 12:24

قابلیتهات تو حلقم!! باحال جون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد