کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

417

خب به سلامتی دیگه خسته شدم و از عصبانیت در اومدم .. الان رفتم یه نسکافه برای خودم درست کردم و آخر نفهمیدم دقیقا چقدر باید توی این نسکافه شیر ریخت تا طعمش خوب بشه ..

دیشب کدبانو بودم هزار تا .. برای شام سوپ مخصوص پختم که خاص بودنش بر می گشت به سیر تازه ای که به جای گشنیز و جعفری بهش اضافه کرده بودم :)

و لازانیا که چند ماهی بود هوس کرده بودم ولی چون جهت صرفه جویی !! بسته گوشت چرخ کرده کوچیکه رو استفاده کرده بودم تقریبا بوی مواد به ورق های لازانیا رسید تا خودش :)))))  ولی جای همه تون خالی خوشمزه شده بود ..

و بعد کوکو سبزی .. که چون نان نداشتیم کمی هم برنج گذاشتم و نوش جان کردیم ..

کمد دیواری عمیق، دیروز برای بارn ام بیرون ریخته و باز چیده شد .. وسایل اضافی از گوشه سالن برداشته شد و به گوشه اتاق خواب کوچک – که در واقع 5 سانت هم از اتاق خواب بزرگ، بزرگتره ولی وای از روزی که به یکی برچسبی زده بشه  :) – و گوشه بالکن، منتقل شد .. تا یه چند وقتی هم به همین منوال گذران روزگار کنیم تا ببینیم چی پیش میاد :))) و همینجا جا داره از ماشین لباسشویی که بی چشمداشتی مدام پر و خالی شد و این لباس ها و ملحفه ها و حوله ها رو کثیف بلعید و تمیز تحویل داد تشکر کنم ..

.

هم خسته بودم .. هم این ماجرای تصادف ناراحتم کرده بود .. احسان امروز مرخصی گرفته بره پی همین کار .. خدا رو خوش میاد؟؟ مرد حسابی بیا حداقل کارت ماشین رو بده لازم داریم ..

فقط از خدا میخوام کار هیچ کدوم ما به هیچ جای این ادارات گره  نخوره .. آسه بریم و آسه بیایم و سرمون به کار خودمون باشه ..

.

گاهی داش مشتی آنه نوشتن هم عالمی داره ها ..


نظرات 9 + ارسال نظر
سمیرا 5 اسفند 1391 ساعت 13:00 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

خب خدارو شکر..
بستگی به خودت داره باید ببینی چه طعمی دوست داری
من انقذه لازانیا میدوستم ..
ای بابا

منم لازانیا دوست دارم .. حس خوبی بهم دست میده وقتی می خورم

سیندخت 5 اسفند 1391 ساعت 13:39

به به لازانیا... اتفاقا منم شب سپندارمذگان درست کردم به روال خیلی سالا... البته ما حداقل ماهی یه بارو میخوریم... بسکه شکموییم... توی لازانیات گوشت کم بریز ولی تا دلت میخواد قارچ بریز و کیفشو ببر...
به به کوکو سبزی...
خسته کارا نباشی عزیزم...
راست میگی واقعا چه بی فکره ها

منم دیشب کلی قارچ ریختم .. یه بار گوشت چرخ کرده نداشتیم و من نشستم گوشت خورشتی رو بسیار ریز خرد کردم، واقعا طعم لازانیا معرکه شده بود ..
مرسی عزیزم ..
می بینی سیندختی ...

مژگان یک دنیا عشق 5 اسفند 1391 ساعت 14:05

عزیزممممممممممممی تو
من نسکافه و قهوه رو تلخ تلخ میخورم و اگر شیر بخوام بریزم نسبت 2 تا قهوه 1 دونه شیر لیوان رو پر میکنم

نوش جونتوننننننننن
وای سوپ مخصوص و کوکو سبزی
لازانیا هم که هیچوقت نمیتونم خوب درست کنم که همچین قالبی بشه.همش میپاشه از هم
دوستم حالا تا بیاد هر چیزی جای مشخص پیدا کنه باید 10 بار جابجا بشه.
واقعا عجب آدمیه

عجب بچه پر دردسری هستم من ..
خیلی هم خوب .. امتحان می کنم ..
من یه چیزی یاد گرفتم مژگان جان .. کمی از سس کف ظرف می ریزم و بعد اولین ردیف لازانیا رو می چینم روش .. بعد از پخت به راحتی از کف ظرف بلند میشه .. بین ردیف ها پنیر میریزی؟ اگر میریزی که نباید ولو بشه
دقیقا داره این اتفاق می افته ..
واقعا عجب ادمیه ها .. واقعا ..

اطلسی 5 اسفند 1391 ساعت 14:22

وای بیا غذاهامو با لازاینیا عوض میکنم بشرطی که همین الان بدی بخورم که مردم از گشنگییییییییییییییییی
ببین هرجوری میخوای بچینی!هرجوری میخوای بنویسی!داش مشتی یا خانوووم....یادت رفته که قول عکس امروزو دادی!

وای نگفتم امروز .. گفتم این هفته .. و حتما میذارم .. قــــــــول .. باور کن .. قول دادم دیگه ..
منم گشنمه .. همه هواسم توی یخچال خونه اس ..

دخملی 5 اسفند 1391 ساعت 14:52

هوووووم من نفهمیدم که سوپ و کوکو و لازانیا همش ماله شام بود؟!!

آره عزیزم .. مامانم اینا پیشمون بودن ..

مژگان یک دنیا عشق 5 اسفند 1391 ساعت 14:53

راستش لازانیا رو اصلا یادم نیست سس کفش میریختم یا نه
از اونجائیکه من خودخواهم و الان هم در رژیم بسر میبرم.خوردن هرگونه پنیر ممنوعه.پس لازانیا - پیتزا و... هم ممنوعه
ولی خوب برای مهمونام درست میکنم.اینبار هم سس کفش میزنم - پنیر هم بیشتر تر میریزم بینش

هنووووووووز رژیمی مژگان .. مگه نمیگی خیلی وزن کم کردی .. بسه بابا .. یکی مژگان رو بگیره ..

لیندا 5 اسفند 1391 ساعت 15:02

خداروشکر عصبانیتت رفت .
چقد غذا درست کردی دیروز . ایول
.همشونم غذاهاییه که دوس دارم
منم امروز غروب میرم تو کار درست کردن پیتزا .
نتیجشو میام میگم که اینجوری خوب میشه یا نه
همیشه تو فر پختم و اینبار تو ماهیتابه

مهمون داشتیم آخه عزیزم .. بعد گفتم همه مجبور نیستن به خاطر هوس من لازانیا دوست داشته باشن که .. این شد که اون شد
خیلی هم عالی .. اینطور که پیداست این دستور مامی سایت غوغا کرده .. منم درستش می کنم ..

آمارین 5 اسفند 1391 ساعت 21:16 http://amarin.blogfa.com

من عاشق لازانیام. اصلا م موادش برام مهم نیس. دلم میخواد ورقه هاشو با سس سفیدو پنیر بخورم. واییییییییییییییییییییییی

راست میگی همین که سس سفید داشته باشه و پنیر کافیه .. واقعا خوشمزه است ..

مهربانو 6 اسفند 1391 ساعت 02:32 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

این کوکوسبزیت منو به هوس انداخت پاشدم کوکو سبزی پزوندم برای شام:))
نوش جونتون...واقعا دردسر بزرگیه پیگیری کارای اداری! خدا نصیب نکنه...ایشالا حل شه زودی...
من عاااااااااااااااااااااااااااشششق لازانیام:)

چه بامزه .. نوش جونتون ..
خصوصا وقتی ببینی قوانین موجود هم چندان به دادت نمی رسه و به کارت نمیاد ..
عزیزززززم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد