کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

422

دوست دارم سال 92 سالی باشد که:

نه اینطوری بگم بهتره ..

سال 92 سالی خواهد بود که:


روابط عاطفی در زندگی مشترک

·         عاشقانه های من و همسرم بسیار بیشتر از قبل شده ..

·         مثل یک کتاب از پیش خوانده از نگاه هم افکار هم را می خوانیم ..

·         بیشتر از هر فرد دیگری در زندگی برای هم ارزش و احترام قائلیم ..

·         راههای صحبت کردن و انتقاد کردن و تعریف کردن را خوب یاد گرفته ایم و برای هم به کار می بریم ..

·         یکدیگر را بیشتر از سه سال قبل زندگی سرشار از عشق و دوست داشتن و احترام و امنیت می کنیم ..

·         نیازی نیست یک روح در دو جسم باشیم .. سال 92 یاد گرفته ایم که دو روح جدا بمانیم .. و به تفاوتهای هم احترام بگذاریم و همین تفاوت ها گره بین ما را محکم تر کرده است ..

·         ...

مادیات در زندگی مشترک

·         از نظر مالی بسیار پیشرفت کرده ایم ..

·         ایده ها جواب داده ..

·         یک اتومبیل طبق سلیقه همسرم خریده ایم ..

برنامه های مشترک

·         برنامه غذایی ما بسیار سالم شده ..

·         ورزش روزانه ..

·         به سلامت ظاهری (پوست، مو و ...) اهمیت می دهیم ..

·         تفریح هدفمند و برنامه ریزی شده انجام می شود..

·         سفرهای بسیار می رویم ..

·         دوستان مشترک داریم و با آنها در تعاملیم ..

·         برای خانه هر چه در رویاهایمان هست می خریم ..

·         خانه را آنطور که در رویاهایمان هست طراحی می کنیم .

مادیات و اشتغال و مسائل  فردی

·         درآمد شخصی ام بسیار زیاد شده ..

·         محیط کاری برایم بسیار جذاب و هیجان انگیز شده است  ..

·         در کار مورد علاقه ام حرفه ای شده ام  ..

·         کارهای جذاب و انرژی بخش به من پیشنهاد شده و من از انجام آنها بسیار لذت می برم ..

·         به سراغ علایقم برگشته ام .. بسیار کتاب می خوانم .. هنر را جدی دنبال می کنم ..

·         وزنم روی 64-65 ثابت مانده و اصلا دغدغه اضافه وزن و سایز ندارم .. پیاده روی جزو برنامه های روزانه ام شده و خانم ورزشکاری شده ام ..

·         چشمهایم براق شده اند ..

·         پوستم لطیف تر شده و اثری از آثار جوش زیر پوستی و خط و خوط !! نیست ..

·         کنکور ارشد !!!!!!!!

حرفی برای گفتن ندارم .. امسال سر جلسه حاضر نشدم .. به خودم حق میدم .. ولی سال 92 یعنی سالی که کمی بیشتر به خودم بها میدم و ...


.

.

لطفا شما هم از سال 92 خودتون بنویسید :))



نظرات 17 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق 8 اسفند 1391 ساعت 14:01

برای همه اش دعا میکنم که حتما حتما حتما انجام بشهههههههههههههههههههه
تو میتونی دوستممممم
و امیدوارم سال بسیار خوبی پیش روی همه مون و شما باشه
ارشد

مرسی مژگان جانم ..
تو هم بنویس لطفا ..
امیدوارم برای همه مون عالی باشه .. در بهترین شکل ..
.
ارشدددددد

مژگان یک دنیا عشق 8 اسفند 1391 ساعت 14:34

باید سر فرصت بهش فکر کنم

لطفا فکر کن ..

آواز 8 اسفند 1391 ساعت 14:45

کجایی دختر زیبا
بیا برنامه هات رو بنویس ..

لیندا 8 اسفند 1391 ساعت 15:28

یعنی تو برنامه های سال 92 تون هم نی نی رو نگنجوندین هنوز ؟
ای بابااااا
من ارزو دارم بچه های شماهارو ببینم اخه

..
چی بگم لیندایی ..

لیندا 8 اسفند 1391 ساعت 15:53

ایشالللللللا که یه دفعه خودش بیاد تو برنامه هاتون

آخ آخ همدست نی نی نشو ..

آمارین 8 اسفند 1391 ساعت 15:55 http://amarin.blogfa.com

برنامه ی زندگیمونو ما نمینویسیم. دست کسای دیگه س. کی فکرشو میکردامسال انقد گرونی و سختی و فشار باشه؟ امیدوارم خدا خودش فرج کنه و بتونیم به خواسته هامون برسیم.

خدا بزرگه عزیزم .. خدای ما هم بزرگه

خانم خانما 8 اسفند 1391 ساعت 16:19

دو روح...چه قشنگ نوشته بودی.دوست داشتم
ایشالا آخر 92 همشون تیک خورده باشه

لتوس 8 اسفند 1391 ساعت 22:06

امیدوارم و آرزو میکنم یکی پس از دیگری با سرعت انجام بشه
طوری که فکرشم نمیکردی
الهی آمین
برای ما هم دعا کن

به امید خدا ..

مهربانو 9 اسفند 1391 ساعت 02:15 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

الهی که همش محقق بشه دوستم:) همه ی همشششش:)

روژین 9 اسفند 1391 ساعت 06:08

عزیییزم امیدوارم همشون به زودی انجام بشه :)

فاطمه 9 اسفند 1391 ساعت 07:44

بهترین هارو برات ارزومندم.دوست عزیزم.همیشه کامران باشی

ببین کی اینجاست ..

زهرا 9 اسفند 1391 ساعت 08:11 http://zizififi

امیدورام به همه خواسته هات برسی عزیزم

ممنون زهرا جان .. برای تو هم همین آرزو رو دارم :))

سمیرا 9 اسفند 1391 ساعت 08:55 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

امیدوارم به همه شون برسی عزییییزم

اطلسی 9 اسفند 1391 ساعت 11:08

حتما با قاصدکی که من میشناسم حتما همه اش تیک میخوره!!
من یک ماهی هست توی فکر این پستم...

آه خدای من ! یعنی من اینقدر پیش شما خوشنامم

بانو 9 اسفند 1391 ساعت 13:29 http://heartplays.persianblog.ir/

.. رمز ندارم..

گذاشتم بانو جانم

پرنیان 9 اسفند 1391 ساعت 13:58

چقد این پستهای برنامه ریزی رو دوس دارم من!
از ته دل آرزو میکنم که به بهترین وجه به همه آرزوهات برسی عزیزم..

منم خوشم میاد وقتی بچه ها می نویسن ..
مرسی عزیزم .. ایشالا برای شما هم بهترین ها رقم بخوره ..

شکیبا 12 اسفند 1391 ساعت 20:03 http://personallife1.persianblog.ir/

حتمن همینطور خواهد شد... منم دلم از این پستا خواست

خب بنویس برامون .. منتظریم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد