کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

425

باز شب عید شد و نگرانی اضافه وزن و سایز روی ذهنم خیمه زد .. از هفته قبل اینترنت بیچاره شد بس که گفتم قربونت بگرد ببین یه رژیم خوب پیدا می کنی بدی دستم .. یه رژیمی که زود جواب بده و به نصف تقلیل پیدا کنم ..

و نتیجه رژیم 15 روزه کـ ـ ـانادایی بود .. یک برنامه غذایی برای 15 روز .. با چند حرکت ورزشی .. در این مورد با احسان صحبت کردم و او هم به تیم یک نفره من اضافه شد .. قرار بر این شد از اولین روز تعطیل یعنی جمعه ای که گذشت برنامه را شروع کنیم .. اضافه شدن احسان به تیم حس مسئولیت را در من پررنگ کرد و فکر کردم مبادا با این برنامه بلایی بر سر خانواده بیاورم .. این بود که باز دست به دامان اینترنت شدم و گفتم بپرس ببین نظر بقیه چی بوده ؟ و فقط یک نظر مخالف کافی بود تا من قید این برنامه را بزنم .. طرف گفته بود در مدت 15 روز چند کیلو کاهش وزن داشته ولی از طرف دیگر دچار بیماری شده ..

وزن ایده آل برای من البته در صورت لاغر نشدن بیش از اندازه صورتم، 64 هست .. البته به 66-67 هم راضی ام .. و در حال حاضر وقتی روی ترازو می ایستم عدد 69-70 را می بینم ..

قرار بر این شد هر غروب کفش های ورزشی بپوشیم و یک ساعت پیاده روی کنیم .. و از آنجا که پیاده روی تاثیر شگفت انگیزی بر اضافه سایز و وزن من دارد، من مطمئنم تا شب عید حداقل یک سایز کوچکتر خواهم بود و این یعنی اگر کت و دامن بنفش بادمجانی دوخته شود و به سلامتی و میمنت برای عید به دستم برسد بدون مشکل می پوشمش و پرنسسی با کت و دامن بنفش بادمجانی خواهم بود!

از انجا که یا قیر نیست یا قیف .. از دیروز فرشته باد با قوا بر سر و روی شهر فووت می کند و دیروز غروب کم مانده بود ما با قلدر به سان افسانه شهر اُز به تاریخ بپیوندیم .. این شد که برنامه پیاده روی منعقد نشده باطل شد ..

.

میدونی قاصدک! میدونی دلم چی میخواد؟ دلم میخواد یه چشمه از اون ارداه ات رو به نمایش بذاری و این شکم محترم رو بشونی سر جاش .. یعنی عاشقتم اگه بتونی !! یه سر هم برو منیریه اون حلقه کمر رو بگیر تا کفری نشده ام !!

.

ما یه کاری کرده ایم! رفتیم برچسب خریدیم برای کابینتهامون .. اون رنگ کابینت ها رو دوست نداشتم .. هنوز نچسبونیدمشون .. دعا کنید از نتیجه راضی باشم ..


نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 13 اسفند 1391 ساعت 08:23

من اون رژیم کانادایی رو قبلا گرفتم
ولی خداییش خیلی سخته

با سخت بودنش مشکل ندارم .. نگران عوارضش هستم ..

گوش مروارید 13 اسفند 1391 ساعت 08:23

من بودم نظر قبلی

زهرا 13 اسفند 1391 ساعت 08:46 http://zizififi

چه جالب منم امروز در مورد شیکمه گنده ام نوشتم
راستش من از این مدل رژیما می ترسم...والله به خدا دوتا دونه شیویدم رو کله مون داریم بزنه و همون دوتا دونه هم بریزه و دیگه شوهره رامون نده خونه
اما من از هفته پیش دکتر تغذیه رفتم...به هرحال زیر نظر متخصص باشیم مشکلی پیش نمیاد...راستش با اینکه دیروز باد می اومد اما من بی خیال پیاده روی نشدم و ۴۰ دقیقه پیاده روی مو کردم...سعی کن عوامل محیطی رو بی خیال شی و بزنی به دل کوچه و خیابون.این جوری زودتر نتیجه می گیری عزیزم

آره دیدم ..
منم ترسیدم واقعا زهرا .. گفتم مشکلی پیش نیاد برامون ..
دیروز صبح 20 دقیقه تند پیاده روی کرده بودم .. ولی راست میگی کمی تنبلی کردیم ..
ببینیم تا عید چی میشیم

سمیرا 13 اسفند 1391 ساعت 09:06 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

به نظرم غذاتو نصف کن و حتما حتما حلقه رو بخر که خیلی جواب میده ..
من هیچ وقت طبق دستور رژیم نگرفتم .. غذا نصف کردم و پیاده روی کردم .. الانم که میدونی دیگه ورزشکار شدم

در واقع زیاد هم نمی خورم .. ولی همین ثابت نشستن فرم بدنم رو به هم ریخته ..
بله خانم ورزشکار

آواز 13 اسفند 1391 ساعت 09:56 http://radepayezendegi.persianblog.ir

الان من کلی توصیه به ذهنم میرسه ولی نمیشه گفت یهو بت نمیسازه حالا من باید جواب گو باشم البته من باید بتونم همسر محترم رو راضی به چند کیلو کاهش وزن کنم

اما پیاده روی طولانی و بعدش دراز نشست اثر فراوان داره
ببین تو نت هست که پیاده روی بعد از چند دیقه تازه چربی سوزی شروع میشه

راستی من چرا هیچ اضافه وزنی تو تو ندیدم ؟

واسه اینکه زیر کاپشن پنهان بود
فکر کنم حداقل نیم ساعت .. بعد من میگم پیاده روی یعنی پیاده روی ها .. یعنی ضربان قلبم کاملا بالا میره و لپهام گل میندازه نه اینکه فقط رژه برم .. وای عاشق پیاده روی ام
حالا لطفا توصیه هات رو بگو من مراقبم

مژگان یک دنیا عشق 13 اسفند 1391 ساعت 10:01

اولا اون برچسبا خوب میشن من دیدم.
فقط باید صاف و یکدست بزنی حباب زیرش نیفته
---------------------------
قاصدکککککککککککک تو که چاق نبودی.بی خیال توروخدا
----------------------------
من وقتی پیاده روی نمیکنم بگم چیکار میکنم
تو خونه میرقصم از نوع شدیدا ریتیمیک یعنی جوری که نفس برام نمونه آخرش.هم خوش میگذره هم لاغر میشم.والااااااااااا
--------------------------
انقدم رژیم اینترنتی پیدا نکن مریض میشی ها.شکم ما ایرانی ها بخاطر عدم تحرک و البته پلووووووو خوردنه

طرف گفت کلی زیرش رو آب بپاشین .. حالا من و احسان میریم که خونه رو غرق کنیم
بودم عزیزم .. کمی بودم
من اتفاقا کلی از سی دی های زومبا رو دارم .. شاید با احسان کلاس زومبا راه بندازیم
بابا فقط می یابم به کار نمی برم که ..

اطلسی 13 اسفند 1391 ساعت 10:50

اب زیر برچسب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟!؟!!؟نمیچسبه که اونوقت
ببین یه خط کش بلند باید داشته باشی که صاف کنی.همینطور که رول رو باز میکنی...دونفره.با دقت بچسبونین ایشالا خوشگل میشه اونوقت دیگه فک کنم مجوز عکس برای ما صادر میشه از طرف قاصدک سختگیر.
حلقه خیلی خوبه من سعی میکنم هرشب 20 دقیقه بزنم.
همه لوازم ورزشی ها دارند که...
پیاده روی حل میخواد.والا من که حال ندارم کلی لباس بپوشم برم بیرون!تازه عرقم میکنم

آب بزنی برچسب رو راحت میتونی روی سطح حرکت بدی و نه کج میشه و نه هوا زیرش می مونه .. بعد با یه چیزی مثل کارت تلفن آب رو از زیرش تخلیه میکنی و یه ساعت بعد درست میشه ..
ولی من خیلی پیاده روی دوست دارم

مهربانو 13 اسفند 1391 ساعت 11:32 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

ای بابا ما آخر آرزو به دل یک هیکل دلخواه می مونیم اونم نزدیک عید که دید و بازدید ها شروع میشن ومخصوصا اگه فایمل شوهر هم باشن!:)))))
هییییچ حرفی برای گفتن ندارم چون من عین تو دنبال یه چاره ام:)

لیندا 13 اسفند 1391 ساعت 13:34

ئه هیکلت که خوب بود توی عکس . ولی بازم راس میگی ادم از هیکل خودش بیشتر خبر داره . من که اون تو موها و چربیا رو ندیدم کهههه . من فقط با پالتو دیدمت . ولی خوب قدت بلنده دیگه . حساب اینم بکن .
برچسب خیلی خوشم میاد اینا که به کابینت میچسبن . کلن مدل خونه و اشپزخونه ادمو عوض میکنن . مبارک باشه
عاشق خودمون زنا هستم ها . همه وبلاگا که میریم راجه به خوونه تکونی و اضافه وزن و خرید و بچه و بارداری و مادرشوهر و این چیزا حرفه خواهر . واه واه واه

فقط حیف با پالتو نمیشه رفت عیددیدنی .. نگرانم دکمه کتم بسته نشه ..
منم دوست داشتم لیندایی .. فقط کاش خیلی مصنوعی نشه ..
موافقم .. گاهی واقعا خیلی اینطور بودن می چسبه .. ریزبینی و دقت خاص خانمهاست ..

آمارین 13 اسفند 1391 ساعت 16:53

این رژیمو شنیدم اما من نمیتونم رژیم بگیرم. بداخلاق میشم وقتی گشنم میشه. ولی پیاده روی عالیه. حلقه رو هم همه جا دارن چرا حتما بری منیریه. دست بجمبون که من 10 تومن خریدم اول امسال شده الان 25 تومن.
منم 68 هستم. اگه بشم 60 عالی میشم. معده م بیشتر از همه جا خرابه وضعش. کاش میشد بره تو.اما هرکاری میکنم ارداه ی حلقه زدنم برنمیگرده

چسب کابینت عالیه. بزن کیف کن.
درمورد خصوصیت هم نه عزیزم موقع کامنت عصبانی نبودم یگه. اولش راسش خیلی جا خوردم. ببخش اگه بد نوشتم.
راسش من چون خیلی رک و راست و خودمونی مینویسم دوس دارم همه همینجور باشن.

من تازگی قند خونم شدیدا افت میکنه .. حتی وقتی روزه میگرفتم .. ولی عملیش نمیکنم .. می ترسم بدنم صدمه ببینه .. در واقع به نظرم با عادت غذایی ایرانیها خیلی سازگار نیست ..
من این چند روزه حواسم هست پشت میز که نشسته ام دلم رو بدم تو ..
واقعا عالیه .. هنوز جرات نکردم بزنم ..
.............................................
نه بابا .. بد ننوشتی که .. گفتم اگر ناراحتی ای مونده از دلت در بیارم
خیلی هم اخلاق خوبی داری

شکیبا 13 اسفند 1391 ساعت 21:28 http://personallife1.persianblog.ir/

اگه مشکلت فقط شکمه نمی خواد رژیم سخت بگیری روزی 15 دقیقه حلقه بزن شبا هم برنج کم بخور یا اصلن نخور ولی نون رو حذف نکن. شکمت کوچیک می شه. من وزنم 58 ولی شکممو پهلوم بزرگه حدود 10 روز که هر روز حلقه می زنم یه کم اثر کرده. تو هم امتحان کن

از کل بدنم هم یه کم تراشیده بشه و بریزه خوبه .. ولی واقعا رژیم نمیگیرم .. دارم کم خوری میکنم - البته اگر یه عالمه ماکارونی دیشب رو به حساب نیارم-
وای چه میکنه این حلقه ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد