کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

427



بفرمایید بهـــــــار !





              ....................................................................................



صبح باز یادش افتادم .. یاد تصویر خیالی پر رنگی که دوست دارم زود به واقعیت تبدیل بشه .. یاد گلدانی پر از بنفشه که از نرده های بالکن روی سر حیاط آویزان شده .. کاش بتونیم عملیش کنیم ..

.

بهار که میاد دلم ذوق زده است .. حال و هوای احوالم بهتر میشه و میره رو به آفتابی شدن ..عجب دختر پاییزی هستم من !

.

نزدیکهای خونه عشق، هر یکشنبه که میاد بساط یکشنبه بازار پهن میشه .. دیروز قلدر رو کناری گذاشتیم و زدیم به دل یکشنبه بازار .. بین بساط ها گاهی چیزهایی می دیدیم خنده دار.. اجناسی که شاید فقط توی بساط یکشنبه ها پیدا بشه .. سهم من و احسان از بازار یک کیسه ذرت بوداده بود که نرسیده به خانه ته اش در امده بود ..

.

ماکارانی که می پزم .. دیگه کنتور اشتهام غیر فعال میشه .. خصوصا وقتی مایه اش قارچ و سیر باشه و یه کمی توی کره تفت داده بشه .. خدا رو شکر من یه چند تایی ساقه سیر خرد کردم و گذاشتم توی فریزر تا هر غذایی می پزم چیزی باشه قاطیش کنم :))))))

.

سرم درد میکنه .. یک درد نبض دار ..

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق 14 اسفند 1391 ساعت 08:48

چه رویای بهاری زیبایی.انشالله عملی بشه دوستم
اینجور بازارا رو دوست دارم حتی اگر چیزی نتونم بخرم.باحاله که توش بچرخی
من با سیر و قارچ موافقم.اونم ساقه سیر.به به
ولی ماکارونی چون چاق میکنه
سردردت بنظرم یکجور حساسیت فصلی باشهههههه
چون این مورد رو اخیرا بسیار شنیدم از اطرافیانم

آره موافقم چرخ زدن توی این بازارها خیلی می چسبه ..
واقعا چه میکنه این سیر خصوصا وقتی با کره تفتش بدی .. دختر خوب تو که مشکل اضافه وزن نداری .. بخور نوش جان ..
شاید هم عصبی شدم .. که شدم

گنجشک پرگوی باغ 14 اسفند 1391 ساعت 10:22

بهار همینش خوبه! خون آدم رو به جوش میاره!!! انرژی ای بهت می ده که می تونی دنیا رو مال خودت بکنی!!! برای ما پاییزی ها هم حتی بهار یه طعم دیگه ای داره!!!

سیر همیشه خوب است!!! و من دو باری ماهی سرخ شده درست کردم و هی می دیدم طعمش مثل قبلی ها نیست و دیشب متوجه شدم به خاطر کمبود سیر است!!! معجزه می کند این سییییییییییر

وای بهار عشقه .. البته گویا اسفند عشق تره .. چون الان اسفنده و ما اینهمه متلاطم شده ایم
سیر معرکه اس .. نوش جونت ماهی

دخملی 14 اسفند 1391 ساعت 11:28

به به ماکارونی با قارچ و سیر هوووومم!
اخی من بازارهای روزانه رو به شدت دوست دارم... یه حس خاصی دارن

وای دخملی خیلی باحاله

سمیرا 14 اسفند 1391 ساعت 12:18 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

من دختر بهاری ام ولی ذوقی برای اومدنش ندارم !

سمیرا جان چی شدی دختر

پرنیان 14 اسفند 1391 ساعت 13:02

منم خیلی ذوق اومدن بهار رو دارم قاصدک.. خیلی!
این عکس کجاست؟ به این زودی درختا شکوفه زدن؟؟
پس ساقه سیر که گذاشتم فریزر برا مایه ماکارونی هم خوبه! منم دارم ولی اینو نمیدونستم. مرررسی!
من عاشق بساط های روزانه ام.. حس زندگی درونشون موج میزنه!

حیاط شرکت .. به سختی از بین حفاظ پنجره عکس گرفته ام ..
محشر میشه .. یه کم توی کره تفتش بده ..
واقعا همینطوره ..

سیندخت 14 اسفند 1391 ساعت 13:37

مگه یه دختر پاییزی نمی تونه هوای بهارو بخوره و حالش خوب بشه؟! خیلیم میشه نمونه دومش خودم! البته همون اول بهارو دوس دارم! چند روز عیدو! بقیۀ بهارو دوس دارم ورق بزنم بره جلو!
من عاشق این بازارای هفته ایم... وول بزنم و نگاه کنم


حالا داشتم فکر می کردم که انگار بیشتر عاشق حال و هوای آخر اسفندم .. بس که زندگی جاریه
.
فوق العاده بود حس و حالش سیندخت .. جات خالی

زهرا 14 اسفند 1391 ساعت 14:58 http://zizififi

اووووووووووم یکشنبه بازار...میگم یه نمونه تخمه افتابگردونه ریز تو این یکشنبه بازار می فروشن که خیلی خوشمزه است...امتحانش کن
و منم سومین دختر پاییزی ام که از بهار خوشم میاد

تو حتما دیدی اونجا رو نیست؟؟
ما که عزیزم سفت پولامون رو چسبیدیم خرج نشه .. فقط یه بسته ذرت بوداده ..

زهرا 14 اسفند 1391 ساعت 15:17 http://zizififi

من ندیدم اما مادرشوهرم یه بار از این تخمه ها برامون خرید دوست داشتم

من دقت نکردم ببینم ..

آمارین 14 اسفند 1391 ساعت 21:34 http://amarin.blogfa.com

وای خدا بهار زود اومده اما دوس ندارم. باید وقت خودش بیاد. باید برای خودش ارزش قائل بشه. باید وقتی بیاد که نازشو بکشن. نه انقد عجول
گفتی ماکارونی دلم از حال رفت. میخوام

چی بگم .. شاید توی این وضع نابسامان این لطف بهاره که بدون ناز میاد دلمون باز بشه .. نمیدونم ..
آخی ببخش دوستم

بانو 14 اسفند 1391 ساعت 23:15 http://heartplays.persianblog.ir/

این عکس حیاط خودتونه؟؟؟؟...
رویاهای بهاری همیشه قشنگن...
ماکارونی رو شدید هستم... ولی بدون سیر... اصلا سیر تو خونه ما پیدا نمی شه..

نه عزیزم .. حیاط شرکته .. حیاط خودمون هنوز زمستونه :)
یعنی برای کوکو و سبزی پلو هم حتی ؟؟

اطلسی 15 اسفند 1391 ساعت 12:11

من که سیر دوس ندارم و اصصصلا نمیخرم هوس کردم برم درست کنم اینجوری که میگی...همین اممممشب!به به
منم دبروز دیدم به ژاپنی ها کل دادند...بیدها سبز شدن.دوتا درخت چرشکوفه صورتی و سفید دیدم
زمستون امسال خیلیییییییی کوتاه بود

خوشمزه میشه عزیزم .. امیدوارم دوست داشته باشی ..
به قول یکی از دوستام که امسال اصلا زمستونی وجود نداشت .. باز شما یه برف دیدین ..

شکیبا 15 اسفند 1391 ساعت 21:10 http://personallife1.persianblog.ir/

من دلم رفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت برای ماکارونی خوشمزه ... سیر یا پودر سیر تو کاکارونی عالی میشه

پس انگار باید آستین بالا بزنم و یه ماکارونی تپل درست کنم برای دوستام

آشتی 15 تیر 1392 ساعت 15:39 http://www.ashtiashti.persianblog.ir

من عاشق شکوفه های سپیدم. عاشق گل سفیدم. یعنی زنده میشم از نو!

من کلا عاشق شکوفه ام :))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد