کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

430


بفرمائید بهـــــــــــــــــــار مستتر در زمستان!






                .................................................................................


می توان شگفتی ساخت، حتی اگر نفسی تا مرگ مانده باشد ..

.

زمستان ِ عزیز! درس امروزت را دوست داشتم ..



نظرات 8 + ارسال نظر
سمیرا 17 اسفند 1391 ساعت 08:52 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

دیدی چه برفی شده ؟ خیلی غیر منتظرانه بود !
خدارو شکر .. دیگه داشتیم ناامید میشدیم .. همینه که میگن در ناامیدی بسی امید است

معرکه است .. عالیه .. فقط امیدوارم بلایی سر سردرختیا و شکوفه ها نیاد ..

گنجشک پرگوی باغ 17 اسفند 1391 ساعت 12:09

زیبا نوشتی قاصدک!
اینکه می توان شگفتی ساخت!


واقعا تحت تاثیر این حرکت زمستون مونده ام ..
خصوصا وقتی چند روزه دارم میام و عکس بهار میذارم ..

لیندا 17 اسفند 1391 ساعت 13:15

خیلی برف امروز چسبید واقعا . من کنار پنجره خوابیده بودم اولین بار بود که امسال سرما رو حس کردم پرده رو زدم کنار دیدم به به چه برفی میاد و رو زمین نشسته
عکسات واقعا حال ادمو خوب میکنه .
خودت میگیری عکسارو ؟ عکس پایینی هم خیلی قشنگه از بهار گذاشتی . محل کارته ؟
گویا کابل پیدا شده که عکس میزاری
عکس خونه هم پس یادت نره لطفا

عزیزدلم ..
بلی خودم میگیرم .. عکس پایینی پارک بانوانه
کابل هم بله پیدا شده .. البته اینا رو همه رو با گوشی گرفتم ..
لیندا باور کن یکی از استرس های این روزام اینه که سریع تر خانه به مرحله عکاسی برسه تا گل پسرت به دنیا نیومده .. الان هم در حال چسباندن برچسب ایم

آمارین 17 اسفند 1391 ساعت 17:52

چه خوشگل دستت درد نکنه.
شکوفه ها یخ کردن طفلکیا
عزیزم منظورم از کامنت قبل این نبود که عکست نیستو کجاس و من نمیبینمش که!
منظورم این بود که کجاست یعنی کجا گرفتی؟:))))

آره می بینی چه جوری یخ کرده ان ..
.. پارک بانوان هست عزیزم ..
این یعنی اینکه بنده ورزشکار هم شده ام .. چند روز در هفته صبح میرم پارک

شکیبا 18 اسفند 1391 ساعت 20:55 http://personallife1.persianblog.ir/

چه برفی بود... من وقتی از پنجره بیرونو دیدم ذوق مرگ شدم

لیندا 18 اسفند 1391 ساعت 21:50

پس بدویید لطفا

چشم ..

آواز 19 اسفند 1391 ساعت 09:58 http://radepayezendegi.persianblog.ir

زهرا 19 اسفند 1391 ساعت 10:14 http://zizififi

و چه زیبا این برف باریدن اخر زمستون رو توصیف کردی گلم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد