کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

431


ساختار هفته برای من اینطوریه :

شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

دوووووووووووووشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنبـــــــــــــــــــــــــــــــــه

سه ه ه هههه شــــــــــــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــــــــــبه

چــــــــــــهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارشنبه

پنـــــج شنــبه

ج

یعنی در واقع جمعه برای من در حد تلفظ ”ج” طول می کشد والسلام .. مگر وقتی نوبت پرنسس بودن من باشه و زحمت صبحانه با احسان باشد ..

.

پنجشنبه از آنجا که حتی حال پوشیدن پالتویم را نداشتم آنقدر در شرکت ماندم تا احسان جانم دنبالم آمد .. اخمالو ترین اخم را از کلکسیون اخم هایم برداشته بودم و روی صورتم آویزان کرده بودم ..

.

ساعتی بعد قاصدک بود و پر صداترین قهقهه ها .. در برف بازی پارک ملت !!!!!






وقت برگشت به خانه من بودم و یک جمله احسان ”دیگه دستم اومده چطور می تونم احوالت رو تغییر بدم” ..

احسان جانم! من برای تو چه کرده ام؟؟؟؟؟؟؟



..

امروز صبح باز بهار سلام کرد ..




نظرات 7 + ارسال نظر
سیندخت 19 اسفند 1391 ساعت 11:10

ای قاصدک بد اخم! نکن اینکارو دیگه! گناه داره آقا احسان... خوشحالم برفا موجب شادیت شدن و همسر گلت...

دعوام کردی؟
زاااااااااار زااار زار ..
.
البته عزیزم اخمام برای احسان نبود .. سردرد و .......
.
مرسی سیندختی

سمیرا 19 اسفند 1391 ساعت 11:38 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

برف بازی خیلی خوش میگذره
ساختار هفتتم خیلی با مزه ست .. خوب روزای تعطیل همینجورین زود تموم میشن
عکس بهارونه خیییییییییییییییییییلی دوست دارم

وای فوق العاده بود .. احسان تا دلش میخواست من رو با گوله برف زد منم فقط جییییییییییغ جیغ
.
روزای تعطیل اصلا کی میان در واقع؟؟؟
.
منم دوست دارم ..

پرنیان 19 اسفند 1391 ساعت 12:35

سه ههه شنبه خعلیییییییی باحال بود قاصدک!! ایول!

آلما 19 اسفند 1391 ساعت 13:26

شکیبا 19 اسفند 1391 ساعت 14:37 http://personallife1.persianblog.ir/

واااااااااااااااااااااااااای قاصدک باورت میشه 5شنبه به آقای کاف گفتم دلم می خواد برم پارک ملت بالای پله ها وایسام از اون بالا عکس بگیرم، تو اون عکسو گرفتی بجا من

عزیزم .. البته عکسی که تو می گرفتی با این قابل مقایسه نیست

لیندا 19 اسفند 1391 ساعت 14:45

بانو 20 اسفند 1391 ساعت 12:28 http://heartplays.persianblog.ir/

کلی خندیدم از ج جمعه ات...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد