کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

432


وقتی پیاده روی صبح زود را به نشستن پشت میز و چشم دوختن به مانیتور ترجیح دهی .. بهشت را می توانی کمی آنطرف تر بیابی ..

احساسی که دارم قابل وصف نیست .. امروز دومین جلسه پیاده روی صبح زود برگزار شد .. به همراه یکی از همکاران ..

کمـی آنطرف تر از فضــای نارنجی، بهــار قدم زنان دسته دسته شــکوفه بر ســر و روی درختان می آویزد ..

هنوز 6:15 نشده بود که وارد پارک شدم .. آسمان نرم نرم می بارید و عطر سنبل های چیده شده در وردی پارک در هوا موج می زد .. دوست داشتم بغل باز کنم و تمام سبزی کاج های تمیز و شسته را در آغوشم جا دهم و برای شما بیاورم ..

انقدر نفس عمیق کشیدم که تک تک سلول های وجودم خمیازه کشان از خواب زمستانی برخاستند .. حس سبکی بعد از پیاده روی تند را دوست دارم .. گونه هایم گل بهی می شوند و انگار بقچه خستگی را روی زمین میگذارم .. باران بی وقفه می بارید و کلاه سوئیشرت آبی به سورمه ای شبیه تر بود .. یاد 20 سالگی کرده بودم .. گاهی گذر زندگی را باور نمی کنم .. ...

هر سال .. تحویل سال برایم ماجرایی غیر قابل هضم بود .. اینکه در چشم بر هم زدنی این تحول بزرگ واقع شود و یک سال تغییر کند عجیب بود .. امسال اما با ثبت تولد بهار .. کم کم این تغییر در جانم جاری میشود ..

یادتان هست چنــــــــــــد روز قبل صحبت سبزه سبز کردن بود؟؟ اینجانب تمام قد اعلام می کنم امروز صبح هول هول مشتی گندم و عدس خیس کردم .. الهی جوانه ای برای سر سفره هفت سین داشته باشیم !!


نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا 20 اسفند 1391 ساعت 11:23 http://zizififi

خووووووش به حالت پیاده رویتو رفتی..من که پیاده روی نکردم بعدازظهر هم مجبورم اضافه کار وایسم .فکرنکنم بتونم وایسم...من دلم از این پارکا خواست.به به به

برای روحیه ام هم خیلی خوبه .. خصوصا وقتی میرم لباس ورزشیم رو می پوشم و می دوم میام توی محوطه پارک ..

اطلسی 20 اسفند 1391 ساعت 12:00

بانو 20 اسفند 1391 ساعت 12:28 http://heartplays.persianblog.ir/

پیاده روی تو این هوا می چسبه حسابی...
به جای ما هم نفس می کشیدی...
من اون ساعت تو خواب ناز بودم...

معرکه بود بانو .. جات خالی

سمیرا 20 اسفند 1391 ساعت 13:02 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

چه خوب که میری .. یعنی تصمیم گرفتی هر روز بری ؟
چه عکس خوشگلیه قاصدک

اگر همت کنم هر روز .. البته بعید میدونم .. ولی ایشالا 3 روز در هفته رو میرم .. به امید خدا

آمارین 20 اسفند 1391 ساعت 16:51 http://amarin.blogfa.com

کیف میکنم با عکسایی که میزاری. مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد