کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

443


یکی از عمیق ترین لذت ها همینه .. اینکه به آخر 92 فکر کنی و دو تا قسطی که از قطار اقساط مشترک تموم میشن .. همین میشه یک انگیزه قوی .. برای ادامه راه ..

خدایا .. ممنون که به ذهنم انداختی جور دیگه ای به فایل اکسل اقساطمون نگاه کنم .. دوستت دارم خدایا:)))



نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا 17 فروردین 1392 ساعت 09:18 http://ZIZIFIFI

خدایی خیلی لذت بخشه تموم شدن قسطها...وای من که در این جور مواقع کلی نقشه میکشم برای اون مبلغی که قراره تو حسابمون بمونه

خیلی از صبح خوشحالم زهرا .. البته یکی از قسط ها باید سال بعدش تموم بشه ولی من میخوام سعی کنم تا آخر 92 تمومش کنم ..

سمیرا 17 فروردین 1392 ساعت 09:41 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

چه لذت بخش

سیندخت 17 فروردین 1392 ساعت 10:11

واقعا مزه داره ها! اما من هر وقت میام با خوشی از اتمام یه قسط صحبت کنم آقاهه میگه من که می دونم دو روز مونده به تموم شدنش بازم یه نقشه میکشی و یه قسط دیگه! راس میگه بنده خدا!

خیلی مزه داره ..
آقاهه ات درست میگن .. فکر کنم ما هم همین کار رو کنیم ..

گوش مروارید 17 فروردین 1392 ساعت 10:24

چه عالی
من از قسط خیلی بدم میاد

بلی بلی ..
عزیزم بعضی هامون زندگیهامون قسطی شده دیگه .. ناچاریم پیش پیش درآمد چند سالمون رو خرج کنیم ..

پرنیان 17 فروردین 1392 ساعت 10:40

خیلی حس خوبیه تموم شدن اقساط.. به سلامتی عزیزم. منم خیلی غر میزنم به همسر که اینهمه قسط میدیم.. ولی خوب که فکرشو میکنم واقعا بدون وام نمیشه کاری کرد.

متاسفانه بدون وام نمیشه کاری کرد ..
ولی ایشالا یه روزی این وام گرفتن ها و قسط دادن ها تموم میشن ..

تو میشناسیم قاصدک 26 فروردین 1392 ساعت 02:56

من هم دیشب دیدم این برج و برج مرداد رو هم کلی قسطمون کم میشه. البته باید از تیر کلی وام بگیریم!
میدونی که، لازمش داریم شدیدا !!!
به خودم میگم: زهی خیالات خامی که پارسال داشتم و میگفتم اقساطمون تابستون 92 سه رقمی میشن!

ایشالا خیره ..
من هزاران بار خوشحالم برای شما و برای خودمون.. چون این سختی ها نوید هموار تر شدن راه رو میده ..
خدا رو شکر که حرکتمون رو به جلو هست .. خدا رو شکر سالمیم .. و خدا رو شکر همسفرای خوب داریم .. همدلیم ..
درست میشه ..
چنان خدا از اینطرف و اونطرف برای همه ما نعمت بباره که ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد