کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

444


دیروز .. یعنی دیشب .. وقتی زهرا و مرتضی از شیرینی نخودچی های قلقلی تعریف می کردن .. وقتی احسان خاطره اولین تجربه پخت شیرینی نخود چی رو یادم اورد .. وقتی یاد خمیر قلقلی کردن تو افتادم .. اون قلقلی هایی که دست کم سه برابر قلقلی های خودم بود .. وقتی یاد صبوری ات افتادم .. که نشستی کف آشپزخانه و پا به پای دختر غر غروت خمیرها رو گنده گنده قلقلی کردی .. دلم برات یه ریزه شد بابایی .. دلم شد اندازه قلقلی های خودم ..

اصلا همین جوری .. یهویی .. دلم خواست سرم رو بذارم روی پاهات و تو با دستهای کمی زمختت موهام رو آروم ناز کنی ..

دیگه حرصت از ما در اومده بابایی ها .. من هنوز به احسان نگفتم که آخرین باری که باهات صحبت کردم کمی صدات رو کلفت کردی و گفتی ”ایشالا سال دیگه بچه بغل .. بابا من میخوام نوه هام رو ببینم .. بجنبین ...........”

و من سیاه و زرد و بنفش و سرخابی شدم .. و به روی خودم نیاوردم .. 

بابا جونی .. حق نداری بی حال بشی .. مریض بشی .. سرمابخوری .. گرما زده بشی .. اصلا حق نداری .. همـــــــــــــــیشه دنیا باید سالم و لپ گل بهی بمونی .. با اون موهای سفید شده و مرتب شانه شده ات .. دوستت دارم بابا جونی ........................ الهی خدا تا همیشه برای ما حفظت کنه ..


نظرات 14 + ارسال نظر
سمیرا 17 فروردین 1392 ساعت 11:51 http://sepideye-eshgh.blogfa.com

ایشالا خدا حفظشون کته تااااااااااااااااااااااااااااا همیشه

ایشالا همه پدر و مادرها رو ..

زهرا 17 فروردین 1392 ساعت 12:06 http://zizififi

ایشالا که به حق همه خوبان خدا همه بابا و مامانا زنده باشن و سایه شون بالای سرما بچه ها باشه

الهی آمین ..

زن کمانگیر 17 فروردین 1392 ساعت 12:21

خدا حفظش کنه دلم بابا خواست

بجنب ما هم خاله بشیم دیگه

دوست من چقدر خوشحالم این طرفها می بینمت ..

خانم خانما 17 فروردین 1392 ساعت 12:47

خدا حفظشون کنه الهی
نوه؟ ای جان

پرنیان 17 فروردین 1392 ساعت 13:15

الهی خدا حفظشون کنه..

الهی آمین ..

مهربانو 17 فروردین 1392 ساعت 14:15 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

همیشه باشن بابا جانت قاصدک عزیزم:)

الهی آمین ..
مرسی عزیزم

سیندخت 17 فروردین 1392 ساعت 17:07

خدا حفظشون کنه برات عزیزم... برای هممون این نعمتای سبز زندگیو

الهی آمین ..

گنجشک پرگوی باغ 18 فروردین 1392 ساعت 09:28

الاهی آمین
ایشالا با تن سالم سالهای سال شاهد خوشی های زندگی بچه هاشون باشن!

سال نو مبارک عزیزم .. رسیدن بخیر ..
.
ایشالا دوستم .. ایشالا ..

لوتوس 18 فروردین 1392 ساعت 14:12

سلام سال نو مبارک
الهی همیشه سایشون مستدام به همراه نوه ها خوش و خرم باشند

ای جان عاشق شیرینی نخود چیم
آفرین

سال نو تو هم مبارک دوستم ..
ایشالا همه بزرگترا ..

آمارین 18 فروردین 1392 ساعت 21:26 http://amarin.blogfa.com

لادن برای عید شیرینی نخودچی درست کرد وای معرکه بود. هرچی میخورم سیر نمیشم ازشون. حیف ک دارن تموم میشن.
کاش به جای اینهمه استراحت دادن بهشون میریختی توی چرخ گوشت و خلاص. خیلی راحته اصلا هم ورز نمیخواد دیگه

باورت میشه من مثل گنج دارم ازشون محافظت میکنم فعلا چند تایی داریم ..
واقعا؟ نمیدونستم بریزم توی چرخ گوشت حله .. مرسی گفتی عزیزم ..

alma 18 فروردین 1392 ساعت 23:43

khoda hefzeshoon kone

مرسی آلما جانم ..
الهی همه پدر و مادرها و بزرگترها رو

گوش مروارید 19 فروردین 1392 ساعت 11:20

من میمیرم برای شیرینی نخوچی
خدا ایشالا همه پدرا ومادرا رو برای بچه ها حفظ کنه
که بدون اونا ما هیچیم

ایشالا همیشه سالم باشن و سر حال .. دست همه شون رو می بوسم ..

شکیبا 23 فروردین 1392 ساعت 17:13

الهی که همیشه سالم باشن و البته امسال نوه به بغل و پر از لبخند

تو میشناسیم قاصدک 26 فروردین 1392 ساعت 02:52

میدونی که اشکم در اومد؟
قطعا میدونی برای چی؛ درسته؟
خیلی وقتا میشینم گریه میکنم. در مورد اینکه در خدمت به مامان و بابام خیلی خیلی ناتوانم. به خصوص در خدمت به مامانم


نبینمت اینطوری ..
مامان و بابای من که همیشه میگن برای ما همین بس که شما صالحید و سالم ..
و من مطمئنم مامان و بابای تو هزار بار بیشتر به تو می بالن و هزار بار بیشتر این نظر رو دارن ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد