کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

450


سایت یکی از اساتید را باز می کنی و می بینی یکی کامنت گذاشته نتایج دکترا اومده !!

دستت می لرزه .. کمی کمتر از الان .. داداش کوچولوت امسال یکی از شرکت کننده های آزمون بوده .. می پری روی گوشی و شماره اش را می گیری .. ناموفق ! .. پیام میدی جواب دکترا اومدههههههههههههه .. بدو ببین داداش ..

یادت می یاد خودت فایل اطلاعات کارت ورودی اش را براش فرستاده بودی .. چقدر جیمیل دیر بالا میاد .. دستات می لرزن .. دستات می لرزن .. دستات می لرزن .. قبل از اینکه به صفحه نگاه کنی 14 صلوات نذر 14 معصوم می کنی ..

و می بینی ..

 

 

 

 

تو عزیزدلمی که اینقدر حس های خوب بهم میدی داداش ..  تنم یخ زد و گرم شد .. چشمهام پر شد .. و دستهام هنوز می لرزن .. از شوق این خوشی .. از شوق داشتن تو .. همون داداش کوچولوی اون وقت ها .. و مرد امروز ..

.

من ایمان دارم می تونستی زیر 3 بشی .. اگر سر جلسه حالت بد نمی شد و یک ساعت زودتر بیرون نمی اومدی ..

.

خدایا ! خالیه خالی ام ..

یک خانواده دارم و یک خانواده ..

یک خانواده که پدر و مادر و خواهر و برادرم هستند ..

و یک خانواده که عشقم .. ارزوی بیست سالگی ام و مرد زندگی ام هست ..

الهی تا همیشه عزیزانم را حفظ کنی ..

.

خوشحالم ..


نظرات 9 + ارسال نظر
مهربانو 26 فروردین 1392 ساعت 16:02 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااای مبارکه مبارکه این قبولی و این حس و حالتون...چقدر شیرینه قاصدک که یکی از اهالی خونواده رو میبینی که داره بزرگ میشه و پیشرفت می کنه... خدا حفظش کنه...

مهربانو خیلی خوشحالم .. اصلا نمی دونم بگم چقدر ................

مژگان یک دنیا عشق 26 فروردین 1392 ساعت 16:21

وایییییییییی عزیز دلم خیلی تبریکککککککککککککککک
لذت بخشه:)))))))))))))

خیلی مژگان جان ..خیــــــــــــــــــــــــــلی

سیندخت 26 فروردین 1392 ساعت 18:47

تبریک میگم عزیزم... چه حس خوبیه واقعا... ایشالا همیشه موفق باشن و شمام از شادیشون شاد و ما هم از شادیت شاد...

مرسی سیندختی .. عزیزمی

لوتوس 26 فروردین 1392 ساعت 20:21

تبریک میگم خیلی هم زیییییییییییادددد

و باز هم زیبا و با هیجان توصیف کردی

همیشه شاد باشی

و الهی نتیجه قبولی دکتری خودتو ببینی و بیای برامون بنویسی

البته ااگر عین خودم نبوسیدی و نزاشتی کنار

مرسی عزیزم
من با شرمندگی تمام در قبولی فوق لیسانسش مونده ام
ولی ایشالا منم می تونم .. و تو هم می تونی .. یه کمی بگذره باز حس اش بر می گرده

لوتوس 26 فروردین 1392 ساعت 20:23

راستی این همون داداشته که شعر هم می گفت ؟؟؟

آفرین

یه داداش بیشتر ندارم ..

alma 26 فروردین 1392 ساعت 20:41

بسیاااار مبارکه
شیرینی هم میدی؟

البتـــــــــــــــــــــــــــــه
شما افتخار بده رخ نمایان کن عزیزم ..
ایشالا یه قرار دسته جمعی بذاریم و یه شیرینی هم طلب شما

دخملی 26 فروردین 1392 ساعت 21:19

وای عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم.. مبارکش باشه.. مبارکتون باشه...

مرسی دوستم ..

اطلسی 27 فروردین 1392 ساعت 11:21

واییییی قاصدک تمام بدنم مورررررررر شد از این هیجان و خوشحالی...مثه وقتی که خواهریم قبول شد ...مبارککککککککککک باشه
ایاشلا برای خودت
درمورد دعا هم امیییییییین

مرسی

لوتوس 27 فروردین 1392 ساعت 12:12

منم شیرنی می خوام
منم می خوام ببینمت

یه دونه داداشتو خدا برات نگه داره عزیزم

من که عمرا پی دکترا نمیرم خسته شدم از استرس درس و امتحان

مرسی از پاسخت

حتما
من دقیقا نمی دونم ساکن کجایی؟ ولی بالاخره یا من میام اونورا .. یا تو میای این ورا
.
خواهش میکنم :))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد