کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

466


گاهی فکر میکنم ساده ام .. خیلی ساده .. ساده تر از اون که برای این دنیا لازم باشه ..

باید یه طرح دوست داشتنی جور کنم .. و بچسبونم روی سادگیم .. باید کمی خط دار و طرح دار باشم ..

.

عزیزترینم! باید یاد بگیریم خلق و خوی کودکیمون رو پشت درهای سپید خانه عشق مخفی کنیم .. گوشه همون اتاقی که در اون رویا می بافیم .. سادگیمون رو جار نزنیم .. هوار نزنیم .. تو بشی حصار من .. من بشم حصار تو .. بشیم لایه لایه احسان و قاصدک .. بشیم مثل ترکیب زرد و آبی .. که به سبز خوشرنگ زندگی برسیم ..

من هنوز یادمه که خدا با ماست .. حتی اگر سالها بیان و برن و ما با او نباشیم ..

.


نظرات 4 + ارسال نظر
اطلسی 15 اردیبهشت 1392 ساعت 13:41

فط برای پدرو مادر باید سبز بود

پدر و مادر
همسر
خواهر و برادر دلسوز ..

زهرا 15 اردیبهشت 1392 ساعت 13:49 http://zizififi

وای که چقد این پستت به درد حال و هوای الان من می خوره ...اصلا حالم خوب نیست .به خاطر همین ساده بودنم الان تو اداره شرایط خوبی ندارم

عزیزم .. ایشالا همه چی به خیر و خوشی میگذره ..

گنجشک پرگوی باغ 15 اردیبهشت 1392 ساعت 14:34 http://gholakeyadha.blogfa.com/

خیلی ساده نوشتی! درست مثل خودت! خیلی به دلم نشست! آرزوی لحظه لحظه سبز شدنتون رو دارم عزیزم


مرسی دوست +ِ من

منم برای تو کلی آرزوی خوب دارم ..

پرنیان 15 اردیبهشت 1392 ساعت 15:46

من همیشه سبز میبینمت عزیزم..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد