کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

479


از صبح هزار موضوع عوض کرده ام تا انگشت به کیبرد بشم و چیزی ثبت کنم ..

از سوسک متوسط کف آشپزخانه  که داشتم توی ذهنم می بافتم بیام و بگم :

ببین سوسک کوچولو .. نمیدونم چرا با دیدنت جییییییـــــــــــــــــــــــــــغ نمی کشم  و شهر رو به هم نمی ریزم و مثل اونشب که یکی از اجداد بالدارت از بالکن پر کشید و اومد توی خونه، و من از شدت وحشت خشک شدم ، خشک نمی شم و اصلا حس ام نمی یاد بزنم له ات کنم .. یا پیف پاف رو توی سرت خالی کنم و تو پر پر بزنی و شاخکهات رو تکون بدی و بری به دیار باقی، احتمالا ..  کلا امروز حس بخشندگی در من بیداد میکنه و میخوام بذارم دو زار بیشتر نفس بکشی و کف آشپزخانه وول بخوری .. پس خودت هم همکاری کن و اینقدر زیر پای من نباش و برو زیر میز آقای فلانی قایم شو .. تا بی هوا پا روت نذارم و صدای چنننننــــــــــدش خرد شدن پوسته ات تا چهار روز بعد افکارم رو به هم نریزه و حالم بد نباشه .. بدو باریکلا ..

یا بیام و بگم :

خدااااااااااایا .. آخه این چه وضع زندگیه! آخه این چه حقوقیه .. این چه کاریه .. این چه باریه .. .............

یا بیام و بگم :

یادش بخیر .. همین چند سال قبل .. که خیلی هم دور نیست .. جوایز ویژه این بود : کمک هزینه خرید خانه 25 میلیون تومان .. کمک هزینه خرید خودرو 5 میلیون تومان .. و حالا .. برام یه پیامک اومده و میخواد با جوایز 100 میلیونی کمک هزینه خرید خانه و 25 میلیونی خرید خودرو، بهم انگیزه بده در مسابقه شرکت کنم .. ولی کو انگیزه ..

یا بیام و بگم :

چند روزه باز بلا انقطاع سردرد دارم .. بدنم خیلی داغ میکنه و کلا حالم بده .. این سردرد هم حتی به ژلوفن 400 عکس العمل نشون نمیده و کلا فقط درد میکنه ..

یا بگم :

دیشب احسان چه خوب میگفت : ژاپنی ها فوتبالشون با ساخت فوتبالیست ها پیشرفت کرد .. و اقتصادشون با ساخت اوشــــین !

یا بیام و مژده بدم و بگم :

ما آخر هفته تعطیلات را در جایی دورتر از تهران سپری میکنیم .. از امشب میرویم که ساک و چمدان ببندیم و ایشالا کمی کیک سیب و دارچین بپزیم - چون هر شیرینی دیگری سخت تر است - و همراه خود ببریم .. خدا بخواهد سه شنبه راهی میشویم و جمعه باز می گردیم .. در این فکریم که مانتو چه برداریم و کدام کیف و کفش را پشت قلدر تلنبار کنیم و مدام داریم فکر میکنیم آیا آن کت و شلوار هنوز تنمان می شود که همراه ببریمش یا خیر .. تازه دلمان یه رژ لب خوشرنگ و ملیح و زنده و نماسیده هم میخواهد که از بس گران شده شاید نخریمش .. تازه ذوق سفر هم داریم ..

یا هزار ماجرای دیگه ..

راستی .. بلاگ اسکای فرموده ان از 14 ام به مدت 48 ساعت در دست تعمیر می باشند و بلاگ اسکای بازان دسترسی به خانه مجازیشان نخواهند داشت و بلاگ اسکای خوانان قادر به کامنت گذاری نخواهند بود .. 



نظرات 8 + ارسال نظر
دخملی 12 خرداد 1392 ساعت 11:35

به به سفر... شمال؟ خووووووش بگذره عزیزم

نه عزیزم .. شمال نه .. مرکز کشور ..

لوتوس 12 خرداد 1392 ساعت 12:22

سلام عزیزم به سلامتی خوش بگذره
خودت خوبی ؟بهتر شدی ؟
جدیدا اکثرا سردرد دارند ...من فکر میکنم به خاطر این پارازیت باشه ...ماشاالله دم انتخابات پارازیت زیاد شده ...اگر خونتون یا محل کارت نزدیک مخابرات باشه که بدتر ...

مرسی عزیزم ..
سردرد که هست .. فقط کم و زیاد میشه ..
نزدیک مخابرات نیستیم .. ولی چه بد که اینطور سلامتیمون به خطر می افته

آلما 12 خرداد 1392 ساعت 14:44

خوش بگذره
ما هم سه شنبه می رویم و جمعه بازمی گردیم

چه عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ..
به شما هم خوش بگذره

شکیبا 12 خرداد 1392 ساعت 15:33 http://1008.persianblog.ir/

منم هنوز ک و زیاد دچار سردرد میشم ولی فعلن ژلوفن جواب میده.
فکر کنم این مسافرت سردردت رو هم بهتر کنه خوش بگذره حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــابی

من هم وقتی عصبی میشم و استرس دارم سردرد می گیرم .. هم وقتی خیلی گرمم باشه .. و این روزا خیلی گرمه .. بدنم هنوز عادت نکرده به گرما..
مرســـــــــــــــــــــــــــــــی

بانو 13 خرداد 1392 ساعت 00:20 http://heartplays.persianblog.ir/

ما هم یه جاهایی می رویم...
راستی ما اوشین رو نداریم ببینیم... پریشب خونه مادرشوهر اتفاقی دیدم... اینقدر ذوق کردم که حتی تیتراژ آخرش هم تا آخر گوش کردم..

خیلی هم عالی .. واقعا دلم لک زده بود برای سفر .. امیدوارم به همه مون خوش بگذره

واقعا ..
من که به شدت اوشین رو پیگیری می کنم .. واقعا چه روحیه ای داره ..

زهرا 13 خرداد 1392 ساعت 07:29 http://zizififi

سفر خوش بگذره.ما هم تهران می مانیم و از شهر محافظت می نماییم
دیروز به همسر میگم میای بریم اصفهان؟؟؟
میگه اصفهان الان افتضاح شلوغه
میگم بریم شمال؟؟؟
میگه :شمال؟؟؟دیوونه شدیا...مگه میهش الان رفت جاده شمال؟؟؟
من:شما بفرمایید کجا خلوته بریم همون ور؟؟؟
برگشته میگه:این روزها تهران از همه جا خلوت تر و بهتره

ومن
وهمسر:


ایشالا تهــــــــــــــــــــــــــــــــــرانِ خلوت خوش بگذره

اطلسی 13 خرداد 1392 ساعت 10:03

ایشالا پر انرژی برگردی عزیزمممممممممم
خوش بگذره بقول خوت بیخیالی طی کن در سفر که بت خوش بگذره

مرســـــــــــــــــــــی عزیزم

سیندخت 13 خرداد 1392 ساعت 10:46

سفرا بی خطر دوستم... خوش بگذره تعطیلات... این سردرد نمی دونم چیه! آقاهه هم چند روزه مرتب داره.. .شاید آلودگی... شاید عصبی...

نمیدونم واقعا چیه سیندخت .. ایشالا برای آقاهه شما هم به زودی برطرف بشه ..
مرسی عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد