کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

480


دست خودم نیست ..

دیروز رفته ام آرایشگاه و کمی ابرو برداشته ام و کمی ابرو روشن کرده ام .. و سر و صورتی صفا داده ام ..

الان از زیبایی خودم دارم بال در میارم ..

هــــــــــــــــورا ااا به خودم ..

چشمهام براق شده ان و می درخشن .. یه کمی هم شیطون شده ان .. خستگی هم ندارن .. کلی هم عشق توی خودشون جا داده ان ..

دل توی دلم نیست .. نمیدونم چرا !!!!!!!!!!!

می تونم آواز بخونم و برقصم .. می تونم به هر کی که می بینم لبخند بزنم .. می تونم با صدای بلند .. خنده سر بدم و بی خیال باشم و فقط به سفر فکر کنم و به تجربه ای نو ..


هـــــــــــی جاده .. وایسا اومدیــــــــــــــــــــم !



 

نظرات 6 + ارسال نظر
آواز 13 خرداد 1392 ساعت 13:02 http://radepayezendegi.persianblog.ir

ای جووووووووونم
میخوای من رو سر بدی؟؟؟

عااالیه قاصدک
من هم مدتیه دلم میخواد ابرو روشن کنم ! چند درجه خوبه ؟
آخ جوووووون سفر

من که بست نشستم تو خونه و سریال میبینم همش


.
آهااا

خیییییییلی خوبه آوازه .. تو که روشن هم هستی خیلی ملوس تر میشی .. یه کمی که به موهات بیاد ..
برووووووو .. خب تو چند وقت دیگه یه سفر اساسی میری

زهرا 13 خرداد 1392 ساعت 13:49 http://zizififi

مبارکه ابروهای جدید باشه عزیزم
میشه بپرسم کجا میرین که این همه براش شوق داری؟؟؟
خوش بگذره راستی
البته سفر حال و هوای ادمو عوض میکنه ...البته همیشه قبل از سفر دلچسبه

مرسی عزیزم ..
امیدوارم هم اولش هم وسطش هم آخرش خوب باشه ..

alma 13 خرداد 1392 ساعت 14:27

چقدر انرژی مثبت
خوش بگذره حسابی

مرســـــــــــــی
بووس ..

مهربانو 13 خرداد 1392 ساعت 16:11 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

چه میکنه قاصدک!!!! آفرین به تووووو:))
ببینی حسابی خوش بگذرون و اگرم چیزی خاست خاطرت رو بیازاره نذار...باشه؟:)

خب .. اصلا حال ندارم یه چیزی بخواد ناراحتم کنه .. یا کسلم کنه .. یا هر چی ..
میخوام برم هرت و هرت بخندم و با شوهرم خوش باشیم و خوش بگذرونیم و کیف کنیم و خاطره بسازیم و کلی عاشق تر بشیم

مرسا 13 خرداد 1392 ساعت 22:58

خوش به حالت قاصدک...
نه واسه حال الانت...
برای همه ی خاطره هایی که ازت خوندم...از عاشقی هات...از عشقت..
خوش بگذره دوستم...
تازه پیدات کردم ولی همه ی پستاتو خوندم...

:)) خوشحالم ..

لوتوس 16 خرداد 1392 ساعت 13:20

با نوشته هات مشخصه خیلی به این سفر نیاز داری
خوش بگذره
همیشه به سفر و خوشی و عاشقی

رنگ جدید هم مبارکت باشه
حس تازگیتو درک میکنم
اینجاست که میگن تغییر خوب در روح و روان تاثیر میزاره و هر از چند گاهی نیازه

واقعا نیاز بود .. تغییر آب و هوا .. گشت و گذار ..
مرسی عزیزم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد