کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

489


خاطره ساز روزهای نوجوانی‌ام ..

خالق فاخته‌ی زخم خوردگان تقدیر ..

خالق پنجره، اتوبوس، بازگشت به خوشبختی، تاوان عشق  .. یادت گرامی ..

 




فهیمه رحیمی درگذشت ...




نظرات 9 + ارسال نظر
اطلسی 28 خرداد 1392 ساعت 10:33

خدارحمتش کنه
این کتابایی که گفتی رو من نخوندم یادمه مرحوم جز نویسنده های عشق و عاشقی بود که من اجازه خوندن کتاباشو نداشتم!!

من عضو کتابخونه بودم.. اونجا کلی رمان می خوندم .. دانیل استیل .. ایزاک آسیموف .. ترجمه های ذبیح اله منصوری .. تاریخ فرانسه .. یادش بخیر .. یادش بخیر ..

زهرا 28 خرداد 1392 ساعت 10:39 http://zizififi

خوندم منم و متاثر شدم
یادش گرامی

یادش گرامی ..

مهربانو 28 خرداد 1392 ساعت 11:04 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

ای بابا چرا آدم فکر نمیکنه ممکنه بعضی ها بمیرن!!
شوکه شدم !!

آخ .. منم همینطور ..
فکر می کردم فهیمه رحیمی در نوجوانی من مونده ..

مژگان یک دنیا عشق 28 خرداد 1392 ساعت 11:35

آخییییییییییییییییی خدا رحمتش کنه.دلم گرفت
---------
پست قبلی کو ؟تولد

:(
.......
:))))) به دیار باقی فرستادمش !!

آواز 28 خرداد 1392 ساعت 13:01 http://radepayezendegi.persianblog.ir

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
نگو؟
خدا رحمتش کنه ! یادش به خیر ....

به قول مهربانو چرا آدم فکر میکنه یه آدمهایی هیچوقت نمیمیرن ..

آره متاسفانه :(((

گنجشک پرگوی باغ 28 خرداد 1392 ساعت 13:24

آخی!!! دیگه که پشت سر مرده که نمی شه حرف زد!!! ببخشید بذار اول بگم که من هم فکر می کردم خانم رحیمی هنوز جوان هستند و می نویسند! انگار کتاب که پیر نمی شه نویسنده ش هم نباید پیر بشه!
اما ما هر وقت ازین سریالای آبگوشتیه ایرانی رو می دیدیم به یاد رمان های فهیمه رحیمی می گفتیم: من مسموم عشق توام!!!

خوب عاشقانه می نوشت ها! من هم اتوبوس رو و یه چند تا دیگه از رمان هاش رو خوندم! مامان و خاله هام صد درصد ناراحت می شن از شنیدن خبر مرگش!!! و بین خودمون بمونه داداشم هم همینطور! برا خودش مهندسیه ها! اما انقده دوس داره ازین کتابا بخونه که نگو بهش نگیدها

اییییییییی وااااااااای ..
من الان نمیدونم ادامه غصه ام رو بخورم یا بخندم ................
از دست تو دختر بلا ..

پرنیان 28 خرداد 1392 ساعت 14:23

آخییی... خدا بیامرزش. من چند تا ازین کتابا رو خونده بودم..

خدا رحمتش کنه ..

آلما 28 خرداد 1392 ساعت 14:32

دلم خیلی سوخت
آخییییییییییییی

منم .. سنی هم نداشت‌ها

شکیبا 28 خرداد 1392 ساعت 17:46

من امروز شنیدم شوکه شدم احساس می کنم خیلی زد از دنیا رفت

61 ساله بودن ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد