کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

524


گفته بودن 12 ام .. ولی من از صبح 11 ام مدام صفحه رو رفرش می‌کردم، به امید دیدن نتیجه ‌ای که چند ماهه منتظرش بودیم ..

ساعت از نیمه شب گذشته بود و باز خبری از اخباری نبود .. صبح 12 ام شد و باز صفحه‌ای که بی خبر بود ..

شاید اوایل صبح بود که اعلام کردن ساعت 19 خبر روی سایت قرار می‌گیره .. اوووووووووووه چرا اینقدر دیر ..

بهت زنگ زدم و گفتم داداش ساعت 7 غروب اعلام میشه .. و تو گفتی ایشالا خیره آجی، مرسی !!!!

تماس رو قطع کردم و گفتم باز این بچه خونسردیش رو آورد برای ما .. قلب من داره تالاپ تولوپ میکنه و اون اینقدر خونسرد !!!

.

تا برسیم خونه عشق، ساعت 18:40 شده بود .. فقط مقنعه رو از روی سرم برداشتم و پریدم کنار لپ تاپ .. خدایا نتایج اومده .. من اطلاعات را می‌خوندم و احسان جانم وارد می‌کرد ..

صفحه باز شد .. چشمام فقط و فقط می‌گشت تا اسم ”شریف” را ببینه .. و دیدم .. بالاخره دیدم ..

و جیغ و جیغ و خبر دادن به خودت و .. شنیدن صدای نرمت .. که آجی بزرگه، بغض و خوشحالیش رو از پشت تلفن دید و شنید ..

و بعد به عروس خبر دادم .. و بعد ماما .. و بعد بابا .. و بعد آجی کوچیکه .. که شاید برات عجیب باشه .. اگر بگم از معدود دفعاتی بود که خوشحالیش رو بروز داد و از پشت گوشی کِل کشید .. برای داداش کوچیک و دوست داشتنی ما ..

عزیزدلم .. هنوز قلبم هیجان زده از موفقیت دوباره توست .. تو رو .. مثل بقیه عزیزانم .. به خدای عالم سپرده‌ام .. الهی که همیشه در آغوش خدا باشی .. و داداش کوچیکه من و آجی باقی بمونی ..دوستت داریم !





نظرات 13 + ارسال نظر
سیندخت 13 شهریور 1392 ساعت 09:30

خیلی خیلی تبریک میگم عزیزم... تا باشه از این خبرای خوب... ایشالا موفقیتای بالاتر و بالاترشون آبجی خانومی...

:))
مرسی عزیزم .. ایشالا برای خودت و پسر گلت :))

سارا 13 شهریور 1392 ساعت 10:01 http://www.sarahr1234.persianblog.ir

آخیییییییییییییییی به سلامتی و تبریک بسیار.............موفقیت برادر برای خواهر ها خیلیییییییییییییی دلنشینه خدابراتون حفظش کنه

:))) خیلی هم ممنون ..
واقعا اینطوره .. واقعنی ..

صحرا 13 شهریور 1392 ساعت 10:07

از خوشی اشک توی چشمام جمع شد. انگار برادر خودم این طوری موفق شده باشه. بهت هزار بار تبریک میگم. به برادرت هم و از همه بیشتر به مادر مهربون و فداکارت عزیز دلم.

مرسی صحرا جانم .. مرسی عزیزم ..
ایشالا برای پسرهای خودت :))

زهرا 13 شهریور 1392 ساعت 10:58

دوست عزیزم موفقیت داداشی گلت رو بهت تبریک میگم
ایشالا به سلامتی و دله خوش
ایشالا همیشه این وبلاگ پرباشه از خبرهای خوش و دوست داشتنی

مرسی زهرا جان .. لطف داری :))
ایشالا برای شما هم ..

آتا 13 شهریور 1392 ساعت 11:04

قاصدک باور میکنی اشک تو چشمام جمع شد. هیچ چیز به اندازه خبر موفقیت درسی منو مور مور نمی کنه. عزیزم الهی همیشه موفق باشه. موفق و سربلند. موفق و سر بلند و سالم. انشالله به زودی خبرهای فوق العاده خوب برای تو باشه. قاصدک دوستهای دوران ارشد منم عالی نتیجه گرفتن. شهید بهشتی، دانشگاه تهران و بهترین رشته ها. از دیشب نیشم بازه

آره باور میکنم :)
چه عااااالی .. پس کلی روحیه گرفتی عزیزم .. پس ما دیگه منتظر یه قبولیه خوب و تپل برای آتا هستیم .. ایشالا ..
از آرزوی خوبت در مورد خودم هم ممنونم ..بسیار زیاد .. بووس

آلما 13 شهریور 1392 ساعت 13:43

مبارککککه
این نتیجه لیسانسه یا فوق یا دکترا؟؟؟
یه برادرت که چند وقت پیش نوشته بودی دفاعش بود
این یه برادر دیگس؟؟؟؟؟؟؟

نتیجه دکتراست آلمایی ..
اون موقع دفاع فوق لیسانسش بود ..
من کلا یه داداش بیشتر ندارم :))

لوتوس 13 شهریور 1392 ساعت 18:41 http://khaneh-del.blogsky.com/

ماشالا
تبریک تبریک هزران بار تبریک
ایشالا روزی خودت بشه

مرسی عزیزم :)

بانو 13 شهریور 1392 ساعت 19:48 http://heartplays.persianblog.ir/

مبارکه... ایشالله همیشه پله های ترقی رو طی کنن...

بانو تو دعا کن و من غرق لذت بشم ..
وقتی دعا میکنی نمیدونم چرا دلم قرص تر میشه

میترآ 14 شهریور 1392 ساعت 00:30 http://mitra-1993.blogfa.com

هیچ چیزی قشنگ تر از همچین اتفاقی نیست.ایشالله موفق باشن.

مرسی میترآ جان ..
برای تو هم حتما اتفاقات قشنگی در راه هست ..

دخملی 14 شهریور 1392 ساعت 08:41

وای اول صبحی چقدر این خبر حالم رو خوب کرد دوستم... مبارکش باشه... مبارکتون باشه

عزیزم .. ممنون ازت ..

خانوم گلاب 14 شهریور 1392 ساعت 10:19 http://2ta-ashegh.blogfa.com

خیلی خیلی تبریک...
هیچچیزمثل موفقیت و شادی داداش کوچولو برا یه خواهر دلچسب و لذت بخش نیست
همیشه در کنار هم شادباشید

دوست من حالت چطوره؟؟
خیلی وقت بود خبری ازت نداشتم .. اون روز هم فراموش کردم شماره ات رو بگیرم ..
ممنون از لطفت و دعای قشنگت ..

به به! تبریک می گم! چه پشتکاری! خسته نباشه! ایشالا موفقیت های بیشتر

بابا شما چقد خفنین!!! دکترای شریف؟؟؟خیلی خوبه هاااااااااا

مرررررسی .. ایشالا برای تو ..
ایشالا آجی بزرگه هم به گروه خفن ها بپیونده

گوش مروارید 17 شهریور 1392 ساعت 09:49

تبریک...خدا نصیب من وتو هم بکنه الهی

ممنون .. ایشالااااااااااااااااا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد