کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

526


نوشته بود یک تکه کباب تابه‌ای 14.5* 3.5* 0.5 ..

یک سوم بسته گوشت چرخکرده را با یک پیاز متوسط رنده شده مخلوط کردم .. و پهنش کردم وسط کاسه یزدگل صورتی .. به نظر کمی بزرگتر از اندازه‌های داده شده بود .. چیزی حدود دو برابر بیشتر .. گوله صورتی رنگ را نصف کردم و یک نصف را توی تابه صورتی پهن کردم و نصف دیگه رفت توی فریزر برای هفته بعد .. با 8 قاشق سرصاف! برنج .. شد نهار امروز من ..


صبح هشت نشده، یک کف دست نان سنگک و دو قاشق مرباخوری! پنیر کم چرب و یک گوجه متوسط را به جای صبحانه خوردم ..:))

چند دقیقه قبل یک لیوان شیر و یک خرما ی میان وعده را .. و به خودم تلقین میکنم که سیرم .. سیر ..


به قول عشقم .. ”این روزها میگذره” .. البته .. و قاصدک می مونه .. بدون یک گرم اضافه وزن .. و حقیقی شدن رویای شلوار سایز 38 ..



نظرات 7 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق 16 شهریور 1392 ساعت 13:14

سلامممممممممممم خوبیییییییییییییییییییییی گلم
صبح نتونستم جواب بدم ببخشید توروخدا سرم خیلی شلوغ بوددددددددببخش عزیزم
من بعنوان کسی که بدون پیروی از یک رژیم خیلی خاص و با حفظ تمام فاکتورهای بدنم و پوست و موهام بهت میگم خیلی خودت رو مقید نکن
همون کم کردن غذای بیرون به ویژه فست فود-سوسیس کالباس-بستنی زیاد - تنقلات غیر مفید زیاد و روغن زیاد وزن کم میکنی
پیاده روی هم فراموش نشه
من باور کن با کم کردن همینا الان سایز36-38 شدم.همه چیز میخورم.به جز شیرینی و چربی زیاد و بیش از حد.
مولتی ویتامین یادت نره

عزیزم متوجه شدم سرت شلوغه
مژگان من نمی تونم ..... من نمی تونم بستنی نخورم .. یعنی می تونم‌ها .. اراده ام قویه .. ولی واقعا چرا نباید بستنی خورد؟ حیف نیست آدم روزهاش بدون بستنی بگذره ..
و شیرینی .. نون خامه‌ای .. اخه چرا!!!!!!!!!
البته خیالت راحت این مدت نمی خورم .. ولی بعد میخورم و به جاش میرم یکساعت پیاده روی ..
این برنامه غذایی هم همه چی داره .. فقط در ابعاد لی لی پوتی
مولتی ویتامین هم بهم داده ..

دخملی 16 شهریور 1392 ساعت 13:18

تلقین وااااااااااقعا اثر داره شک نکن!
بله میگذره مثل روزهای دخملی که گذشت و سایزش شد ۴۰!! بلییییییییییی

چه عالی .. البته من که دیدمت .. واقعا خیلی ماه شدی ..

سیندخت 16 شهریور 1392 ساعت 15:11

نوش جونت... قاصدک سبکتر شدی نکنه باد ببردت ما رو از یاد ببری؟!

نه سیندختی ..

گوش مروارید 17 شهریور 1392 ساعت 09:52

تو میتونی عزیزم
منم میتونم
هر دومون میشم دو تا خانوم دکتر لاغر ....درآینده البته

ما هم با هم می‌تونیم .. هوووووورا
.
آها .. راستی .. یعنی دکتر شدیم، لاغر شیم؟ یا لاغر شدیم، دکتر شیم؟؟

غزل 17 شهریور 1392 ساعت 10:01

منم میخوام شروع کنم یعنی میشه این روزا که بگذره خووش تیپ بشیممممممم خب منم نمیتونم از بستنی بگذرم خوشمزس خب
اصلا چرا چیزای خوشمزه چاق کنندس

واقعا منم برام سواله .. بستنی .. نون خامه‌ای .. شکلات .. سیب زمینی سرخ کرده .. واقعا چرا؟؟
ما خوش تیپ‌ترینیم عزیزم .. و میتونیم ..

خسته نباشی!!!محدود کردن تو غذا خوردن یکی از بدترین اتفاقات روی زمینه!
البته منم با کم خوردن و همیشه خوردن موافقم اما محدودیت یک چیزی تو مایه های یک عالمه غصه ست برام!!!
شما که خوش تیپ خوش هیکلی دوستم!!! به نظرم اضافه وزن نداری!!! از طرف من خودت رو یه بستنی مهمون کن

واقعا اتفاق بدیه .. اصولا مانع بده ..
دیگه وقتی دختر خوبی نبودم و 10 ساعت چیزی نمی خوردم و بعد شام می ترکوندم، باید تنبیه شم ..
واقعا در کل من زیاد نمی خوردم .. ولی تا دلت بخواد بی نظم می‌خوردم ..
بروووو دختر بلا .. من بستنی نمیخورم ..

آتا 17 شهریور 1392 ساعت 22:21

تصور روزهای خوش اندامی منو از خود بی خود می کنه ها. البته نه به قیمت نخوردن چیتوز موتوری و بستنی

چی توز موتوری؟؟
من که چند روزه تنقلات رو تعطیل کرده ام .. ولی حتی اگر بخوری هم اشکالی نداره ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد