کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

528


صفر تا صدَ م شده یک صدم ثانیه ..

.

زنگ زدم میگم آقا، از فلان جا تماس میگیرم. آقای فلانی شماره شما رو دادن، یه بسته داریم برای فلان جا .. تشریف میارید؟

..

الوووو.. انگار تماس قطع شده ..


باز شماره را تکرار میکنم .. جواب میده .. میگم ببخشید تماس قطع شد.. آدرس رو بدم خدمتتون؟

میگه : گفتم خداافص!!! گفتم میام خدافص!!

گفتم : خب من نشنیدم صداتون رو ..

گفت : خب میام، خدافص!!

.

خیلی هم تاکید داشت بگه ”خدافص” و نه ”خدافظ” ..

.

حیف ناخنهام رو همین جمعه کوتاه کردم .. حیف!

.



حالا شما بگیر .. برو .. تا ته مملکت !!




نظرات 7 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق 17 شهریور 1392 ساعت 11:52

من که به این نتیجه رسیدم تو این مملکت یا باید مقابله به مثل داشته باشی یا بزنی بر در بی خیالی

مژگان وضع اعصاب اکثریت داغونه ..

لوتوس 17 شهریور 1392 ساعت 12:26 http://khaneh-del.blogsky.com/

مردم بی اعصاب شدند!!
حرص نخور پیر میشی !!
چه میشه کرد واقعا ؟

نمیدونم .. نه حرص نخوردم ..

اطلسی 17 شهریور 1392 ساعت 13:20

هرروز سر میزدم و میدیم هیچی اپ نکردی!!یه دفعه 4-5تا پست باهم اومد چرا؟
چقدرررررررررررر برای برادرت خوشحال شدم عالیییییییییی عالییییییی افرین به این هممممتتتت


درمورد مامانیت...افرین به تو دختر مهربون...چقدر خلوت دونفرتونو قشنگ توصیف کردی.ایشالا به زودی خوب بشه چشماشونو و روی زیبای قاصدک سایز 38 رو ببینن


راستی این چند پست اخرت منو یاد نوشته های اولت میندازه...خوسحالم که داری به روحیه سابق برمیگردی

دل و دماغ نوشتن نداشتم ..

زهرا 17 شهریور 1392 ساعت 13:23

می خواستی بگی خدا حافص شما باشه

مردم چرا این جوری شدن؟؟؟به خاطر مشکلات اقتصادیه یا الودگیه هواست که اعصابشونو خط خطی کرده؟

آره خوب بود میگفتم ..
چی بگم ..

زهرا 17 شهریور 1392 ساعت 13:28

راستی ایشالا مامانت عمل چشمشون راحت باشه
خدایا سلامتی به همه پدر و مادرها بده

ممنون عزیزم .. ایشالا ..

بانو 17 شهریور 1392 ساعت 19:27 http://heartplays.persianblog.ir/

چه بی اعصاب

سیندخت 18 شهریور 1392 ساعت 09:48

هر کدوممون یه طوری به هم ریختگی داریم... گناه داریم... تقصیر خودمونم نیست!

تقصیر خودمون نیست؟ ولی به نظرم هست :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد