کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

533


حتی اگر این روزها دورتر از همه عمرم به شما باشم .. باز یادم می‌ماند با لبخندی از سر غرور .. بگویم : امروز سالگرد قمری عقد ماست!

چهارمین سالگرد قمری عقد ما ..

.

دلم برای مشهد و برای حال و هوای روحانی حرم امنتان تنگ است..



نظرات 5 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق 26 شهریور 1392 ساعت 14:16

مبارکا باششششششششششششششششه
ما هم سالگرد قمری ازدواجمونه سال 87

عزیزم .. چه عالی .. پس خیییییییلی مبارک باشه .. خیلی .. الهی خوشبخت باشید جاودانه

آمارین 26 شهریور 1392 ساعت 16:44

آخ که من چقد با این کدنظرات بلاگ اسکای مشکل دارم:((((
سالگرد عقدتون مبارک
سالگرد عقد ما هم تولد حضرت معصومه س که من پاک یادم رفته بود

چرا عزیزم؟ البته من خودم هم برای بعضی بلاگ اسکایی ها باید چند بار نظر بذارم تا ثبت بشه ..
ممنون بابت تبریک :)
خب پس با تاخیر تبریک میگم

آتا 26 شهریور 1392 ساعت 18:03

مبارک باشه. چه روز فوق العاده ای رو انتخاب کرده بودید

ممنون عزیزم .. یه ماجرای مفصل داره آتا .. شاید همین امروز بنویسم ..

سیندخت 26 شهریور 1392 ساعت 19:05

تبریک عزیزم... همیشه کنار هم ...

ممنون دوستم :)

خانوم گلاب 27 شهریور 1392 ساعت 10:48 http://2ta-ashegh.blogfa.com

سلام دوستم

تبریکات صمیمانه بابت سالگرد قمریتون.
اگه درست یادم مونده باشه سالگرد شمسیش آبان باید باشه ..
امیدوارم سال های سال در کنار هم شاد و خوشبخت باشید...


رمز نوشته های قشنگت رو به من نمیشه بدی؟

آره عزیزم .. آبانه ..
ممنون از لطفت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد