کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

537


یک ساعت خواب ِ کمتر .. وقتی یادت نمانده باشد ساعت کشور را عقب کشیده‌اند .. می‌ارزد به یک ساعت بیشتر با هم بودن .. و ثبت یک صبحانه دو نفره‌ی خاطره‌انگیز :)






و چای با لیموی تازه :)




به قول احسان، می‌شود هر روز خودمان را گول بزنیم و یک ساعت زودتر بیدار شویم ..



نظرات 10 + ارسال نظر
زهرا 31 شهریور 1392 ساعت 08:21

به به صبحانه دو نفره ....میگم ما از دیشب می دونستیم ساعت رو یه ساعت می کشن عقب به همین خاطر یک ساعت بیشتر خوابیدیدم و کلی لذت بردیم
میگم صبحانه تون کله پاچه بوده؟؟؟من چشمام درست می بینه ؟؟؟

ما دیشب به اخبار نرسیدیم .. قبل از خواب گفتم صبح بیدار شدم، اخبار رو چک میکنم .. ولی باز یادم رفت .. زدیم بیرون و دیدیم چقدددددددر شهر خلوته .. و اینجا بود که کشف کردیم زود اومدیم بیرون ..
آره عزیزم کله پاچه ..
خونه نه ها .. بیرون ..

زهرا 31 شهریور 1392 ساعت 09:21

نه خب من از دیروز همش تو سایت های خبری بودم.اخه ساعت کاری ها داره عوض میشه .این یعنی بیشتر باید تو اداره بمونیم واسه همین خبر جلو کشیدن ساعت رو هم دیدم
به به خیلی هم خووووووووب....کله پاچه بیرون از خونه ...باورت میشه من و همسر از اول عروسیمون قرار گذاشتیم یه روز بریم کله پاچه بزنیم و نشده ؟اصلا طلسم شده .اما برنامه تون عالی بوده ..ماهی یه بارم شده ساعتتون رو بکشید جلو بد نیست

آره دیدم باید 44 ساعت رو در هفته پر کنید ..
بابا دختر گلم بمونید دیگه .. ما خصوصی ها گناه داریم اینقدر دلمون آب بشه ..
آره خدا رو شکر روز خوبی بود .. ایشالا ادامه دار باشه ..
همین روزا جور کنید برید، خوش میگذره :))

وای قاصدک خوش به حالت! تو احسانت بود اما من هیشکیم نبود! و تا ساعت 9 به مغزم هم نرسید که ساعت رو اشتباهی اومدم! هی می گفتم اینا چرا دیر کردن آخه!!!

جالبه که ساعتم خودش دیشب اومد رو 11 اونوقت من می کشوندمش رو 12 و می گفتم ساعته اوسکول شده ها! یه روز زودتر داره خودشو می کشه عقب!!!

حرصی خوردم صبح ها
و 20 میزان تمرین سلفژم رو انجام دادم عوضش


چقدر خوش گذشته بهتون! نوش جونتون

ای جانم .. خب دختر گلم تو هم کمک کن احسانت پیدات کنه دیگه :)
.
واقعا؟ چقدر این ساعت بنده خدا اومده بهت بگه، گوش نکردی :)
خب خوبه تمرین کردی .. آفرین ..
واقعا خوب بود .. جای شما خالی :))

اطلسی 31 شهریور 1392 ساعت 13:02

حالا من دیشب یادم بود!اما بازم اشتباه کوک کردم و صبح به همسری گفتم خواب نمونی!یادم انداخت که ساعت عوض شده و ما مشعوف بیشتر خوابیدیم و از خدا خواستیم هرروز ساعت عوض بشه:دی
اخ من دلم حلیم میخواد!فکر کردم حلیمه
نوش جونتون
راستی ما همون 44 ساعت رو میریم.یعنی 5شنبه ها تعطیل نیستیم خوب ماهم گناه داریم زهرا جون دیگه

ولی ما که نخوابیدیم .. اصلا یادمون نبود .. وقتی دیدیم همه جا خلوته متوجه شدیم :)
منم موافقم .. زهرا اینا دیگه داشت بهشون خوش میگذشت :دی

سیندخت 31 شهریور 1392 ساعت 13:27

به به ... کیف میده ها... نوش جون

جای شما خالی :)

دخملی 31 شهریور 1392 ساعت 16:26

چقدرررررررر دلم خواست که به به

آخ جات خالی .. کلا بی خیال رژیم بشیم بهتره ..

آمارین 31 شهریور 1392 ساعت 17:10 http://amarin.blogfa.com

ای جااااااااان
اون عکس دومی بیشتر از عکس اولی بهم مزه داد. چقدم تر و تمیز بوده:دی
تو چرا اسمایلیات هنوز همین قدیمیا مونده؟ خیلی از بچه های اسکای عوض شده اسمایلیشون - یک عدد دخدر فوضول

یک عدد گل دخدر
آره واقعا، جایی که رفتیم رو از قبل میشناختیم .. تمیز بود ..
.
نمیدونم .. ولی از این بابت خوشحالم .. اسمایلی های جدید خوشگل نیستن .. مثلا اون بوسه؟! خب خیلی ضایع است دیگه :دی

آتا 31 شهریور 1392 ساعت 20:39

به به کله پاچه. من عاشقشم یعنی ولی نمی دونم چرا وقتی میخورم تا 2 روز احساس سیری می کنم.
نوش جونتون این صبحانه دو نفره خاص، تا باشه از این دو نفره های دوست داشتنی

من عاشقشم و منم خیلی احساس سیری میکنم .. ولی باید هر از گاهی بخوریم، برامون خوبه :)
ممنون عزیزم .. واقعا تا باشه از این دونفره‌های سر فرصت و بدون عجله ..

پرنیان 1 مهر 1392 ساعت 00:08

به به کله پاچه!! من در اوج رژیم هم هرگز ازش نمیگذرم! نوش جونتون.
منم امروز زودتر رفتم بیرون. جلسه هم داشتیم!! ساعتم اومده بود عقب فک کردم یه روز زودتر تغییر کرده باز کشیدمش جلو! خلاصه بساطی داشتیما..

ای بابا چرا شما به این ساعتها و گوشیهاتون اعتماد نکردین پس؟
.
منم واقعا کله پاچه دوست دارم .. البته فقط گوشت و بنا گوش .. الان نمیدونم پاچه دقیقا کجاش خوردنیه :دی

وایییی نوش جون این کله پاچه و چای و یک ساعت اضافتون:)


مرسی دوستم ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد