کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار
کنج ِ دنج

کنج ِ دنج

گاه نگار

544


این روزها .. دوستی‌ها .. یک به یک به خاطره‌ای از گذشته‌های دور تبدیل می‌شوند!

چـــــــــــرا؟؟

.

من در حفظ دوستی ناتوانم .. یا قوانین جدید وضع شده؟؟




نظرات 6 + ارسال نظر
میترآ 11 مهر 1392 ساعت 23:37 http://mitra-1993.blogfa.com

شایدم هم دوستات...

یکی از بزرگترین نعمتهای زندگی من دوستهای خوبم هستن میترآ جان :)

آتا 12 مهر 1392 ساعت 13:10

قانون جدید وضع شده

خدا نکنه :(

منم گاهی دچار این حالت می شم قاصدک
همین حرف رو به دوستی که تبدیل به خاطره شده بزن
شاید اون درگیری هاش باعث شده دوستی هاشو از خاطر ببره!!!

من یه بار اسمس دادم به یه دوستی گفتم بیا بریم کافه آرت لیموناد بخوریم مهمون من!!! دلم برای حرف زدن و خندیدن باهات تنگ شده!!! و ازون روز به بعد بیشتر هم رو می بینیم!!! و هر بار بهش یادآوری می کنم که معرفت داشته باش و بیشتر بخواه من رو ببینی!!!

به نظرم ماها گاهی انقدر درگیر روزمرگی ها می شیم که یادمون می ره بخش مهمی از زندگی ما دوستی و دوست داشتنی هامونه

من هم امروز صبح همین کار رو کردم .. چه بامزه .. با اینکه کامنتت رو نخونده بودم، طبقش عمل کردم ..

دخملی 13 مهر 1392 ساعت 11:40

حفظ دوستی خیلی سخته... باهات موافقم...

سخته واقعا ..

سیندخت 13 مهر 1392 ساعت 12:28

هر روز اتفاقات جدیدی می افته که انتظار نداری.. .باید عادت کرد به چیزهایی که انتظار نمی ره

من این عادت کردن رو دوست ندارم :)
دوست دارم علت هر چیزی رو که خودم یک طرفش هستم بدونم :)

آلما 14 مهر 1392 ساعت 08:21

همه خیلی درگیرن
یکی از دلیلاش درگیری بیش از حد ادماس

واقعا همینه که میگی ..
همه خیلی درگیرن ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد